itt látszik az utolsó képen,hogy felvan holyagosodva a tömítés...az mitől lehet,olyan mintha valami maróval lett volna ott leöntve...lejön aza fekete réteg....a 4. képen meg ugy van a tömítés rajta a hengeren,ahogy mellé tartom...
Hellosztok!Ma szétszedtem az összes csatlakozót ami van a motoron,meg az összes kapcsolót,kontakt spray-vel befujkáltam faszán,mondom,hátha azért csinálja ezeket a tüneteket,amiket tegnap éjszaka leírtam,hasonlóan mint fightercsajnak.És láss csodát,igyse csinált semmit...teker-teker...de nem az igazi,bese indul....mérgembe most lehuztam a hengert,és a hengerfejtömítés egy két körbe ahol van beömlő ott felvan hólyagosodva...lehet,hogy kis víz szökött be a dugóhoz,és ezért nem akart indulni,mert viszont a gyertya is tiszta trutymó.Mikor lehzutam a hengert is akkor a sonkáknál a főtengelynél alul is volt kis víz mondjuk az lehet csak akkor folyt be mikor huztam le....
Nem tudjátok mennyibe kerül a hengerfej,illetve a hengertalp tömítés?Illetve,hogy évjáratra nézve különböznek-e,mert a henger és a hengerfej fiatalabb mint maga a motor(Hondáéknál meg alváz szerint kérik az alkatrészeket)
akkor mégse forog ki teljesen zárt powernál nem? bírom hogy mindenki megmagyaráz mindent. magyarázásban mi vagyunk a császárok itt vannak a világ legjobb szerelői mindenki mindent jobbat tud Honda nsr fórum én így szeretlek
fightercsajszi képzeld ma nagy szálguldozásaim közepette elkezdte ugyan ezeket a tüneteket produkálni a motorom amit le írtál ,csak mellé még ugrált is ész nélkül a fordulatszám mérő, és 5ezertől elkezdett durrogni meg darálni mint állat. most hazajöttem szétszedtem és láss csodát le volt csúszva az egyik trafókábel, úgyhogy szólj a barátodnak hogy feltétlen nézze meg, 2 db sarus kábel megy a trafó aljára, meg van egy test kábelje, nekem az egyik sarus kábel volt le csúszva, csak vissza kellett raknom és fasza.
srácok ne basszatok má fel most zárjam el a powerom le videózzam és tegyem fel? amikor szar volt a power servoja akkor zárt powerral jártam vagy 2 hónapig, mert ha nyitottra tekertem alul használhatatlan volt, és zárt állásnál ugyan úgy kiforog 11ig, csak sokkal tovább tart, mivel nem tud annyi erőt le adni. aki még mindig nem hiszi el le fogom videózni.
Hellosztok, segítséget szeretnék kérni sürgősen ! Kéne az öninditomba BRONZKEFE+ annak a rugója... ha valakinek van.. iolyen jó állapotban léci jelezze sürgős lenne !
Előreis köszönöm itt a mailom meg az msn em: Dj.szabo94@hotmail.com
Szorul a nyelv, rossz a motor, elszakadta bowden stb. Na meg ha max. 5E-et forog, akkor nem is fog, mivel 7 illetve 8E-nél nyit. Továbbá 2500 alatt nyitva van, fölötte zárva.
Elektronika, és karburátor bajra tippeltünk mi. Vagyis fekete doboz..
És igazából most nem is a füstöléssel van a legnagyobb gond, hanem hogy nem forog szinte semmit! Álló helyben 7 ezerig ha felpörög utána nem akar kinyitni a power.. Menet közben pedig 4-5 ezer.
Mi majd a hétvégén szerelünk, ugyanis nekünk is van egy NSR ami nagyon faszán működik, nem rég lett kész.. :) Jó lenne ha ez is kész lenne már
srácok tanuljátok már meg hogy a powernek egy hangyafasznyi köze sincs a gyujtáshoz, attól hogy be akad a nyelv/elszakad a bowden/beszarik az rc motor és nem nyit.... ettől függetlenül a motor a fordulatszámskálán ugyan úgy végig tud forogni, csak felül egyáltalán nem húz olyan jól. de nem fog tőle dadogni durrogni stb. ez vagy üzemanyag ellátás vagy gyujtásprobléma, de a powert azt tutira ki lehet zárni......
a powerhez hozzá se nyultam,meg minden inditás után ha ujra ráadom a gyujtást,csinál egy ellenőrzőnyitást,mint mindig....meg faszán nyitott...lehet,hogy a power nyelv van fölakadva,vagymi?de akkor meg nem tudná megcsinálni az ellenőrzést...
most így végigolvasva, nézzétek meg a pwer elektronikát, kevés amit forog nagyon, a power, 6 7 ezez körül nyit,esetleg összeszerelsnél valamit elnéztetek!hajrá, egy nsr -ért mindent, ha jó, igazi élmény!
Nekem is kb ugyanez a baja a motornak,kb két hónapja kinlódok vele!Nekem is tiszta fekete volt a gyertya,meg meg ha beindult akkor ketyegett,de huztam neki kis gázt,és leállt,télleg mintha sokat kapna,áligattam a karbit,aztán ugy se lett jo,ha ment,akkor télleg alig ment,meg mintha simson lenne...(nincs bajom a simsonokkal,sőt nekem is van,de azért mégis )cseréltem főtengelyszimeringet..az se segített
azóta szereztem rá egy másik karbit,cakli-pakli felraktam,és jó lett... jobb mint uj korában,erre tessék kb 70 km után bementem a kondiba vele...elidnultam visszafelé...aztán 20 méter után paff...ugyan az mint előtte volt....
na erre mondjatok vmit....(jah és karbit többször porrá szedtem,mint a szervizben összesen láttak karbit)
valami elektronika baj lehet?vagy mi a f#szom?ha igen mi lehet az?(jah és gyertyát is cseréltem már)
amugy egy mellék kérdés...a súbertűn ha a pöcköt fentebb rakom akkor kevesebbet kap,ha lentebb akkor meg többet?(magyarul,ha legfölül van a pöcök akkor a legkevesebbet,ha legalul akkor a legtöbbet kapja?
Nem tudjátok mennyibe kerül a hengerfej,illetve a hengertalp tömítés?Illetve,hogy évjáratra nézve különböznek-e,mert a henger és a hengerfej fiatalabb mint maga a motor(Hondáéknál meg alváz szerint kérik az alkatrészeket)
Előreis köszönöm itt a mailom meg az msn em: Dj.szabo94@hotmail.com
Előre is köszi !
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez NSR150, de lényeg ugyanaz, semmi köze nincsa a gyújtáshoz.
És igazából most nem is a füstöléssel van a legnagyobb gond, hanem hogy nem forog szinte semmit! Álló helyben 7 ezerig ha felpörög utána nem akar kinyitni a power.. Menet közben pedig 4-5 ezer.
Mi majd a hétvégén szerelünk, ugyanis nekünk is van egy NSR ami nagyon faszán működik, nem rég lett kész.. :) Jó lenne ha ez is kész lenne már
Nekem is kb ugyanez a baja a motornak,kb két hónapja kinlódok vele!Nekem is tiszta fekete volt a gyertya,meg meg ha beindult akkor ketyegett,de huztam neki kis gázt,és leállt,télleg mintha sokat kapna,áligattam a karbit,aztán ugy se lett jo,ha ment,akkor télleg alig ment,meg mintha simson lenne...(nincs bajom a simsonokkal,sőt nekem is van,de azért mégis )cseréltem főtengelyszimeringet..az se segített
azóta szereztem rá egy másik karbit,cakli-pakli felraktam,és jó lett... jobb mint uj korában,erre tessék kb 70 km után bementem a kondiba vele...elidnultam visszafelé...aztán 20 méter után paff...ugyan az mint előtte volt....
na erre mondjatok vmit....(jah és karbit többször porrá szedtem,mint a szervizben összesen láttak karbit)
valami elektronika baj lehet?vagy mi a f#szom?ha igen mi lehet az?(jah és gyertyát is cseréltem már)
amugy egy mellék kérdés...a súbertűn ha a pöcköt fentebb rakom akkor kevesebbet kap,ha lentebb akkor meg többet?(magyarul,ha legfölül van a pöcök akkor a legkevesebbet,ha legalul akkor a legtöbbet kapja?