elektrónika ilyet nem okoz am a fekete doboz a CDI sztem így rövidebb de elég érdekes a jelenség.....
a blokkot mivel raktátok össze?ilyen vulkanizáló gumival vagy tömítéssel?a különolajozót néztétek?
Valaki mondja már meg létszíves, hogy mi lehet a baja a kis nsr-nek :((
Nem tudom már, hogy hogyan írjam le hogy mi is a baj...
De egyszerűen, álló helyben kipörög 9 ezerig max, füstöl mint a barom, sebességben pedig max 5 ezer és ledadog. :((
Ette a vizet eddig, de kapott tömítéseket, de most sem jó :((
A karburátort is megnéztük, és minden rendben volt vele :((
A henger sem karcos (új - használt), átnéztük, a dugattyú és a gyűrű új benne, újak a főtengely szimeringek, csapágyak.
Nem tudjuk mi lehet már a baja. :((
Fekete doboz? Elektronika?
michelin meg a continentál is gyárt valami sport gumit utcára
többet nem tudok mondani de biztos hogy azok is drágák
esetleg még a bridgestone bt 45 de az nem kimondottan sport gumi hanem inkább túra-sport
mér kell slick gumi?
drága, esőbe szar, rendőr megbüntet, meg 200km-en elkopik
nekem már megvan a pirelli sport demon a pincébe vár hogy felrakjam a motorra
azt hallottam sok embertöl hogy utcán marhajól tapad és elmegy 10ezer km-t
bár az ára alapján én el is várom tőle hogy elmennyen annyit
ahha. értem.
így gondoltam énis. de csak akkor rakok rá nagyobbat ha nem kapok ilyen méretü slick gumit.
sajnos elég ritka de úgy néz ki hogy talán lessz.
én általába előre 2,1-et hátra meg 2,3-at szoktam
bár van ugy hogy nem mérem csak megnyomom kézzel aztán érzésre megmondom hogy mennyit kellene még pumpálni
elörre még a 110 elfér de annál nagyobb már biztos hogy beleér a sárvédő oldalába
hátulra meg 140 ami tuti hogy felmegy de ennél nagyobbat semmiképpen ne tegyél rá mer rosszabb lessz mint a mostani gumikkal
az baromi sok halod. én elölre 1.8 at szoktam mert így jobban érzem ha csúszik az eleje ami nálam baromi sokszor fordul elő. ha felnyomatnám 2.3 ra az első kanyarig jutnék kb.
én hátra is 2.1 et szoktam.
tegnap felpumpáltam a gumikat jobban mint szoktam
elöl 2,3 hátul 2,6 bárra
sokkal könnyebb vele kanyarodni
hamarabb befordul
először kicsit meg is ijedtem mikor nekiáltam melegíteni és majdnem lementem vele az utrol
lehet hogy a gumik közöt nincsenek is ojan óriási külömbségek csak rosszul vannak fölfujva
A 100/80-as guminak a 110/70 majdnem megfelel. Am minél többet megyek a Sport Attackal annál jobban imádom. Lehet kicsit drágább volt ( itt 23E), de egy élmény vele menni. Már majdnem gumiszálig döntöttem vele, ami az előző gumival sose sikerült volna.
hali emberek. eladó 2 nagyon jó állapotú HEIDENAU gumi.
honda nsr 125 re.
a gyári méretek szerint tehát elöl 100/80-17 hátul 130/70-18.
a mélységük jó.
elöl: 4 mm a teljes felületen
hátul: 4.5 mm a teljes felületen.
1-1 kép mellékelve.
az ára pedig 10.000 ft.
jelenleg a mocin vannak de ha minden jól megy nemsokára lekerülnek róla.
a gumikról annyit érdemes tudni hogy nem rosszak nem voltak kilyukadva jól tapadnak csak az én kezem alatt kevésnek bizonyulnak.
sajnos elég állatul vezetek és szeretek kanyarvadászkodni és arra sajnos nem alkalmasak.
ha valakit érdekel elérhetőségek az adatlapomon.
Sziasztok!
Keresek eladó blokkot, hengerszett, gyújtás önindító nem fontos rá. A lényeg hogy a csapágyak a váltó a főtengely jók legyenek.
Azonnal vevő vagyok rá.
maradhat a 100-as ha neked jó
én most vettemrá 110-est de annál jobbat mint ami most van fenn
100-assal még nem is mentem mer 110-es volt rajta mikor vettem
a blokkot mivel raktátok össze?ilyen vulkanizáló gumival vagy tömítéssel?a különolajozót néztétek?