és arra van ötleted,hogy az elsö égö métégki olyan rövid idö alatt a hátsó még a gyári égö pedig a micim 13 év körüli pontosan nemtudom hányas mertmár régen vettem de itt az alvázszám hátha mond valamit neked
AF-161350306
persze hogy szétlehet szedni.lejön a teteje mint 1 kupak.
ha szétszeded ak nézd meg,hogy nincs beégés minden jó benne stb.kontaktusok majd pucold ki és Kontakt 60,vagy wd 40es kontakt spayel kináld meg.ha nem megy ak típus szám alapján vegyél újjat
ha normálisan be van állítva akkor nyelezheted alapjáratról is, egyenletesen húz 11 ezerig, bár az igaz hogy volt amikor bedadogott az első kihúzatásnál.
először mosd ki hogy ne maraggyon benne por meg olaj
aztánn a karbit is takarícsd ki
én is már cseréltem szivacsot a légszürőbe
ojat raktam bele amiet találtam ithon kb 1 cm vastag, fogtam egy centit megmértem mekkora kell aztánn levágtam a szivacsot
azóta már 2500 km-t ment eddíg még nem volt vele semmi gond
kivenni nem akartam őket.
befújtam lánckenővel ami jó csapágyakhoz is aztán megforgattam jó párszor befújkodtam még, visszaraktam mentem vele és baromi jó lett.
neked mi az hogy sport?
és az egész légszürőház vagy csak a szivacs hiányzik?
az hogy 7000-nél dadog az azér van mer hirtelen huzod rá a gázt és nem tudja felvenni a fordulatot főleg ha még nem kellően meleg a motor
ha elindulsz vele és már mész néhány kilómétert utánna jobban fog működni
ez a dadogás minden motornál megvan
Helosztok sok mérés után kiderült a töltés relé rossz nem müködik rendesen csak 5 volot adki kérdezem ezeket szétlehet szedni vagy mégis mivan belül mert vanak müanyag fülei de nemmerem szétszedni nemtudom miugrikszét.Mert azt mondják egy tekercsvan ami az árameröségtöl fügöen fel és le mozog benne.lehet az okszidálodott el.De nemmerek hozzányulni valaki tud segiteni ebben.Az égö meg gyárivolt és mégis feketére ég de ahogy nézem itt a kötési rajzot azis odamegybe a gyujtás vezérlöbe.tehát otvan valami gebasz.
AF-161350306