Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vidd el csináltasd meg,vegyél bele új tömítést.megérdemli a motor na meg nem lesz vele gond
1. a mérési hiba
2. maga a csiszolás.sima kis csiszoló géppel lehetetlen,a derékszöget eltalálni...szal vlamerre pár fokos szögbe dölni fog.
3 ezt köszörűs nagy géppel szokták csinálni,az sokkal pontosabb mintha te kis szögmérővel meg szemre nézed
Folytatlan?
Egy képet csinálj már róla légyszives.
Ha láttam írom a címem.
hopsz ez másik topikba akartam beirni!
Boldog névnapot pipiii!
Kipuf engem is érdekelne :D:D:D
Hogy kisebb legyen a félreértés, leírom SAJÁT tapasztalataimat.
Mentem FOJTOTT NSR-el, power xar volt benne, 9500-10000 volt a max amit forgott.
Kipróbáltam egy RS-t, mikor nézegettem a motorokat, zárt powerrel 9500 volt a max, egy másik RS-nél nyitott power ~12300 körül.
Saját NSR-em 12000 környékén áll meg, 4.-ig meg se kottyan neki.
Ezen tapasztalataim alapján zárt powerrel nem biztos, hogy végig kiforog. 1-2 max 3.-ban lehet fölötte már vannak kétségeim.
Na de a nálam okosabbak majd megmondják. :)
De 1 dologba biztos vagyok: a powernek annyi köze van a gyújtáshoz, mint nekem a crossozáshoz. :)
Holnap megpróbálok utánna járni és szólok, hogy mire jutottam.
pontosan mik a körülmények?
ithon ha 1 hétig csinálnám még akkor is ingyen van
ha már egyszer szét szetted akkor csináltasd meg a sikolást meg vegyél hozzá uj tömítést is
ennyit megérdemel a motor
megnéztem,és szinte észrevehetetlen a különbség...azt meg összehúzza amikor összerakom a csavar,nem?annyit enged,nem?

meg 3 évig jó volt,most meg hirtelen síkoltatni kell...nem hinném,hogy ez lehetett a baj...
otthoni körülmények között nem lehet!számold bele a körülményeket....... az árát meg ember/munka függő 5K alatt sztem megcsinálják
600-as vagy annál nagyobb vizpapirral meg lehetne próbálni
amugy mennyi pézér csinálnak meg egy hengert és hengerfelyet?
csiszoló papírral?ember ha csiszológéppel csinálja akkor is nézd már meg mekkora lenne a felületi érdesség..... vigye el inkább síkoltatni jobban jár mint az otthoni próbálkozással
ja, csodálkoztam hogy rámegy a henger
na mindegy
a henger mindegy hogy 20 vagy 22-es mer egyforma
szerintem csiszoló papírral is le tudod sikolni a hengert meg a hengerfelyet
macska nsr-em van,csak régebben volt ns-em és az miatt ez a nevem
multkor is már vettél egy kipufogót minek neked annyi?
a hengered az nsr-é
simán ráment az ns blokkra a henger?
Kipufogó érdekellne engem!
Mennyit kérnél érte h feladd nekem a póstára?
és szerinted a hengerfej az passzol rá?mert mikor cseréltem hengert,akkor egy fiatalabbat vettem meg,a hengerfej meg a tömítés maradt a régi,ha jol emlékszem!De ez már volt vagy 2 éve talán,azota ebben az összeállításban van...vagy csak most adta meg magát a tömítés?
írtam h álló helybe 7-8 ezerig kipörög, szóval onnan nem nyit, ennyire azért értek hozzá h onnantól kéne
Sziasztok.
A szép időre való tekintettel kicsit felgyorsítanám az alkatrészeim eladását, hogy meglegyen a zseton a következő mocira.
A képen látható árak fixek, ezekből már nem engedek(köszönöm a megértést). Ha elég érdeklődő van, akkor szombatra, vagy vasárnapra akár egy hiéna partiban is benne vagyok. Amiket nem tűntettem fel, azokra egyedileg meg tudunk egyezni.
Képek: http://www.expressz.hu/auto/jarmualkatresz/motoralkatresz/egyeb/hirdete
s-20667922/?utm_source=System%2BNotification&utm_medium=email&utm_campa
ign=ContactAdvertiserEmail
ez nem is erre való tömítés megnézed ott van felhólyagosodva ahol lezárja a hűtőjáratokat.
és az hogy van,hogy tavaly még jo volt,most idén meg már nem mikor hozzá se nyultam...és hol szedessem le,ki tudja ezt nekem megcsinálni?Esztergályos?Ettől lehet,hogy szökött be víz a dugóhoz,illetve mitől van felholyagosodva tömítés?
nem volt sík a hengerfejed
síkoltasd le uj tömítés és fasza lesz. tömitést innen célszerű- pinkmotors, én innen veszem mindig és fasza