az fasza.
majd lassan énis fel akarom matricázni.
mert már nagyon undoríttó a festésem aztán kicsit így eltakarom.
de majd kell csináltatnom rá.
de előtte pénz kell.
csak az sosincs.
hát most jön a nagy beruházás műanyagozás műanyaghegesztés és teljes festés matricázás(már megvan egyedi 12 ezer) lakkozás...
50 ezer fele azt mondta a csavó a szalonba
nem kell oda pontos műszer
az se baj ha fél voltot csal
de az a legjobb ha lámpával nézed meg, ojan ami ugy néz ki mint egy fázisceruza csak ennek a végéböl ki jön egy darab drót amin van egy krokodil csipesz
a műszer elég sokszor átbasz mer van amikor megméred és mutat 12v-ot de amikor rákötnél egy égőt akkor meg nem világítt
azt mérd meg ha tudod hogy arra a relére egyátalán megy-e 12-14v a generátorrol amit tudna szabályozni
mer ha nem kapja meg a szabájzó relé a megfelelő villanyt akkor nem tud 12v-ot csinálni
bábolnán most hétvégén lessz a veterán motor verseny majd megyek én is
értem. énis baromi sokat költöttem már az enyémre.
kb így mint te. hasonló dolgokat cseréltem énis.
bár nekem több zsébe van már mégsem ilyen szép mint a tiéd.
hát nem nemis tudom mióta csak esik de bontottan tudsz egész elektronikát is venni,lehet az jobban megérné... de hétvégén elvállik rem addigra jó idő lesz
vagy minda kettö rossz és azt az 5 voltot a cdi felöl veszi fel az akumlátor akkor magyarázná az 5 voltot az akuban és a motor elejében.Mitgondosz Gibson?
gibson erösisdmeg átért a rajz?Lehetséges a rajzon a gyujtás kapcsolo meletti cdi amit ugyir lehet,hogy ezaz mert az magyarázná az 5 voltot elöl de az akunál nem.Vagy befolyásolja a relét?Mert az akunál találkozik a narancssárga vezeték.
és ez a cdi nemlehet.Más ötletem nincsen az biztos a generátornál leadja a 13.8 voltot meg ez nemtudom a mechanika menyire eröséged ez egy csillám generátor fugofüles áramszedövel.Ez annyit tessz ha ez elromlik akkor ez nemad áramot tehát nemaz rossz mert 5 volt van a moci eléejében a fék és a hátso világitásnál megvan a 13.8 volt
Bábolnán lakom.Na közben nézem itt a rajzot meg ezt a relét ez a relé csak az akut tölti de nemmagyaráza az 5 voltot a rendszerben.Nemtudom a gyujtáskapcsolo csinálhatja-e ezt.Nemtudom megkaptad-e az emailt.Küldtem kötési rajzot probálok a vezetékek mentén menni hétvégén ithonlessz a haverom atol elkérem az ö mérömüszerét mert az enyém elég pontatlan.
Kössz a segitséget.Probálunk rájönni mi a gond a mocival de kezdem belátni,hogy lehet soselessz jó mert mechanikusan faszán megcsináltam de mint az elöb irtam az elektronika nem az eröségem de tavaj elvitem szakszervizbe 25 ezret othagytam és egy hétig jovolt aztán több gond lett vele mint elötte.
az a baj nemvagyok elektro mérnök mechanikus bajokat megtudom csinálni de elektronikához kicsit ugymond hüle vagyok.Csak az a fura kivetem a relét elinditottam a motort de megy az irányjelzö duda minden holott ez szabájozná az áramot vagy vanmég másik reléis de a rajzon nemlátni meg a motoronse.még van egy inditásrelé és kifujt.
Nemtudom ez ugyebár a töltás vezérlö relé de az irányjelzö igyis müködik és ugyanugy hol kereg és a müszerfal világitásis vagy ez a generátoron keresztül vezérel valamit?
majd lassan énis fel akarom matricázni.
mert már nagyon undoríttó a festésem aztán kicsit így eltakarom.
de majd kell csináltatnom rá.
de előtte pénz kell.
csak az sosincs.