már nemtudom komolyan.
tudom milyen mikor folyik mert mikor megvettem ömlött belőle az olaj, de kaptam hozzá szimeringeket, csak ki kellett cseréltetnem őket.
nem emlékszem pontosan, de mintha régen is csinálta volna néha de nem vagyok benne biztos.
Hát nem tudom. Annak azért csak lenne nyoma ha szimeringen keresztül kiküldi az olajat még akkor is ha minimális mértékben.
Nálam amikor elment a tárcsa felőli oldal az nagyon virított a fehér dukkón :(
Az lehet, kevés ami benne van, bár akkor meg végig ezt csinálta volna.
ha eddig nem kopogott csak most kezdte akkor pedig szar kell hogy legyen a szimering, mosd le a telószárakat tisztára, menj vele egy pár km et aztán nézd meg olajos e, de mást nem tudok elképzelni
szóval olajhiány. értem.
a szimeringnek nincs baja pedig. nem ereszti az olajat.
bár egyépként meglehet hogy az a f@sz aki csinálta még régen kevesebb olajat rakott bele.
kinézem belőle, semmit nem értett ezekhez a motorokhoz, de azért olyan szivesen elvállalta őket és még a tolla is kurva vastagon fogott.
elis küldtem a pics..a.
köszönöm a segítséget.
Nyomnám a dudát, csak rendes duda helyett egy xar riasztóból kiszedett xar szól... És hát eléggé irritáló hangja van. Csak épp ha dudálnék xart sem ér...
az hogy koppan a telód az azért van mert vszinüleg meghalt a teló szimeringed, és engedi az olajat, és ha nincs benne elég olaj akkor kopog, nekem is kopog az eleje mint a szemét, ez sajnos nsr betegség, igazán be tehettek volna a japánok egy vaskosabb fordított telót mint ami az rs ben van. tehát a telódnak kéne egy olaj, szimering +porvédő csere. amikor a szimeringet vásárlod figyelj arra hogy csúszószimeringet vegyél a telóhoz.
miis a kormánycsapágyra gondoltunk, de azt megnéztük és nincs baja.
meg miis így akarjuk hogy olajat kéne cserélni benne, de nem tudjuk hogy mennyit segítene rajta.
mert ha csak úgy szétszedjük és nem lessz jobb az eléggé pénzkidobás.
Először is a puha telóba próbálj más sűrűségű olajat tenni, a NSR -nél puha az eleje és ezzel kompenzálhatod.
A koppanás pedig valószínűleg inkább a kormánycsapágyad lesz :( .
Lökd meg finoman előre behúzott fékkel és akkor kiderül.
hali emberek.
van egy kis probléma a géppel.
92 es nsr 125 f moci.
és az első telónak van egy ilyen koppanó hangja amikor fékezek, meg amikor a gödrökbe belemegyek. nemtudom mi lehet.
bementem a honda szalonba ma, azt mondták fogalmuk nincs mitől lehet.
meg a másik hogy iszonyat puha is a teleszkóp. 1 éve volt olaj és szimering csere bennük, de nagyon puhák.
mit lehetne ezekkel csinálni?
kszönöm.
Szevasztok!
Megtudná valaki mondani hogy az nsr-nek melyik gyújtás electronikája a kissebb teljesítményű?-fojtott?(cdi-m van.)és ez miben mutatkozik?
vagy csak a power lehet folytott?annak mi a száma?-azon nekem semmi nincs.
Előre is köszi.
Sziasztok, van egy 125 Nsr-em kicsit hiányosan alkatrésznek. Hiányzik a komplett motor, kábelköteg, elektronika, akksi, lánc. A képen látható állapotban. Idomokon minimális javítható sérülés, az ülés kicsit szakadt, a két Metzeler gumi alig futott. Szétszedés előtt minden működött rajta. Nincs magyar forgalmija. Ezért az ára is baráti, de csak egyben eladó. Gárdonyból lehet elvinni.
Üdv. Honda NSR-125 (1998) keresek eredeti alkatrészeket. Aki tudja hol lehet eredeti vagy annál jobb minőségű alkatrészekhez jutni , és milyen áron megköszönném ha megírná! Egy link is megfelelne. Főleg dugó és henger, főtengely , csapágyak, szimering és tömítésgarnitúra érdekel.
okés
Kereskedőbe jöttök?