Üresben gázold meg jól a motrot és hallani fogod ha neked is szétt szakadt a kipud, ahogy megy fel a fordulat úgy jön elő olyan rezonálós hang. Képzeld el úgy hogy a kipudban (végén) a közepében leszakadt ami benne van és mozog össze vissza, ahogy gázolod annál jobban és az ad ki olyan hangot. Hülyén fogalmaztam meg de aki akarja megérti
sziasztok ! kompresszió mennyi kellene vlenni a motornál mert tegnap megmértem 6,2bar-t mutatott,kétszer is megmértem .nemlehet hogy ez kevés és azért nemmegy 130-nál többet meg nagyon bedadog?
HA a kipu szelel, nem műkszik rendesen a rezó, mert nincs benne elég vákuum, illetve nyomás.
HA csak kicsit szelel, akkor csak némileg hangosabb, ha nagyon, akkor nyilván el is ygengül némileg, és melegszik is a motor.
Vízhűtésesnél ezt lehet hogy észre sem veszed, mindenesetre nem használ a motornak.
Önindítóba a bendixet, hogyan lehet cserélni?
Több fajta van?
Mibe fáj annak cseréje?
Ha indítom a motort akkor a beindulás után még 2-3másodpercig hallok egy egyre halkló fura hangot az önindítóból.
Aztmondják bendixes.
Köszi
A recseg az találó szó.
Ha nagyfordulaton motorfékkel gurulok tovább akkor szokott lenni ilyen vissza recsegő hangja..
Lehet, h tényleg kicsit recsegő hangja van.
de tetszik
Nekem a gyárival 140 körül ment, utána széttszakadt a kipu közepe és a végsebesség is lecsökkent 120 körülre és nem birta tartani 6.ban a sebességet. Utána cseréltem kiput és mint ami megtáltosodott 160-170 volt a vége, 170 csak szélmentes időben és a gyorsulása is sokkal jobb lett. Nem recseg vagy rezonál a kipud?
háj emberek! az vajon nagy gáz h egy oylan 100km-ert ugy mentem a motorral h nem volt a helyén teljesen a kipuff? (a hengernél) köszöni a választ elöre is: WP
Szerintem a tiedbe nem valószínű, hogy lenne fojtás, inkább dugattyú+ gyűrűcsere érett a dolog. Bár a 150 nekem is csak úgy van meg, ha kihúzatok minden sebességet vagy visszapakolom és gyáááááááááááááááá. xD :)
Most reggel voltam olajat venni meg gyertyát nézni.
NGK BR9ES (ilyen van most is benne) 1100.
NGK BR9EG 2910.
NGK BR9ESC 2910.
Azon kívül, hogy az ES "hagymományos" rézmagos van valami számottevő különbség? Mert szerintem maradok ennél ha kevesebb mint a fele a másik 2-nek.
mondjuk nemhiszem hogy nekem dugó kopás miatt lenne mert 4,5 l töbet nemnagyon eszik a moci
de az is lehet hogy a subertűn kéne állítani hogy többet kapjon igaz most szép a gyertyám
az a gáz h fingom sincs hogy mi a fas......rt van ez
csáó
olvasgattam itt a hozzászolásokat hogy 110 120 a végsebesség hát nekem is ez a panaszom 1989-es a gépem és 120 nál nem megy többet mondjuk nekem 13/37 az átételem de ígyse pörög ki a motor 5. ben és 6.ban meg főleg 5. ben 9000 fordulat fölé nem nagyon akar kúszni a mutató a 6. ról meg ne is beszéljünk de viszont holnap megnézem ez a 90km/h 6. ban.
amúgymeg halottam én olyat hogy az nsr-ben kipufogófolytás nincs csak gyújtáselektronikai folytás hogy 10500 nál letilt ahogy nekem is de nem is kel hogy tovább pörögjön csak menjen mert szerintem nemsok köze van ahoz hogy 5.ben és 6.ban nem pörög ki a motor.
ez alapján az áttétel gyárinak tűnik (14/36). Nézd meg hogy az elektronikák nem fojtottak-e, mert ha igen, akkor azokat cseréld le először, ne pedig a kiput. Ha nem fojtottak akkor valószínűnek tartom hogy nagyon kopott a dugó, és azért nem megy.
HA csak kicsit szelel, akkor csak némileg hangosabb, ha nagyon, akkor nyilván el is ygengül némileg, és melegszik is a motor.
Vízhűtésesnél ezt lehet hogy észre sem veszed, mindenesetre nem használ a motornak.
Több fajta van?
Mibe fáj annak cseréje?
Ha indítom a motort akkor a beindulás után még 2-3másodpercig hallok egy egyre halkló fura hangot az önindítóból.
Aztmondják bendixes.
Köszi
Ha nagyfordulaton motorfékkel gurulok tovább akkor szokott lenni ilyen vissza recsegő hangja..
Lehet, h tényleg kicsit recsegő hangja van.
de tetszik
remélem a 66666.6 ot már nem fogom megérni, mert akkor már dugócserés lessz.
nem láttalak ma felvonuláson.
mi volt? nem jöttél?
NGK BR9ES (ilyen van most is benne) 1100.
NGK BR9EG 2910.
NGK BR9ESC 2910.
Azon kívül, hogy az ES "hagymományos" rézmagos van valami számottevő különbség? Mert szerintem maradok ennél ha kevesebb mint a fele a másik 2-nek.
de az is lehet hogy a subertűn kéne állítani hogy többet kapjon igaz most szép a gyertyám
az a gáz h fingom sincs hogy mi a fas......rt van ez
olvasgattam itt a hozzászolásokat hogy 110 120 a végsebesség hát nekem is ez a panaszom 1989-es a gépem és 120 nál nem megy többet mondjuk nekem 13/37 az átételem de ígyse pörög ki a motor 5. ben és 6.ban meg főleg 5. ben 9000 fordulat fölé nem nagyon akar kúszni a mutató a 6. ról meg ne is beszéljünk de viszont holnap megnézem ez a 90km/h 6. ban.
amúgymeg halottam én olyat hogy az nsr-ben kipufogófolytás nincs csak gyújtáselektronikai folytás hogy 10500 nál letilt ahogy nekem is de nem is kel hogy tovább pörögjön csak menjen mert szerintem nemsok köze van ahoz hogy 5.ben és 6.ban nem pörög ki a motor.
A motor meg könnyen indul, szép hangja van... nem hinném h dugócsere érett....
4. 110km/h 10ezrenél. most néztem