Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugye hogy hihetetlen, néha már énsem hiszem el.
de pedig ennyi. ha meg csak normálisan 90 el megyek vele, akkor 3.5 ben megáll. nagyon dúrva, azért is szeretek inkább túrázni vele.
Köszi! Látom eladó az NSR-ed.. nyáron szeretnék egyet én is. Hogy szuperált eddig a gép?
Mivel állandó áttétele van a váltós motoroknak, 2 személlyel miért menne más fordulaton ugyanannyit ugyanabban a sebességben?
Csoki: 5,88 151 km-re az 3,9. Ilyet azóta nem produkáltam, mióta először mentem a motorral.
Na de hogy ne csak titeket "osszalak", ma motoroztam 2 Ducati Monsteres csávóval, olyan gyönyörűen bírta a gép a 110-130-at utazóba. Átlag 110-120 között szóval éppen power alatt. NSR.
130/70 hátul,100/80 elöl
A kétütemű motornak a lelke a fojtás,úgynevezett difuzor ami egy szűkülő tölcsér forma, ennek nagyon fontos a méretezése a motor teljesítményéhez,még a végdob méretezése is,emellett minden millimétere is,én készítettem az enyémre,nem kis munka de meglett az eredménye.A Gianelli tunning rendszertől jobb lett alsó tartományban is és a felsőben is.Szereld vissza a kipuffot mert azért nem jó a motorod!
azt is néztem.Mükszik de kösz
lehet hogy sikerült megölnöd a povert.
haver csináltatott egy kiput az nsrjére, és tönkre vágta neki valahogy a pover elektronikát, ami nem kis pénz volt mire szerzett eggyet.
lehet hülyeséget mondok, de nekem ezt mondták.
Jó reggelt mindenkinek!
Van egy olyan kérdésem hogy:
-cseréltem a mocin kiput,teljesen szétvágott cső,csak a hátsó dob van rajta
-azt hittem,én tudatlan,hogy majd sokkal jobban fog menni mert nincs semmi fojtás
-60 km/h nál többet nem megy és max 8000-ig pörög
-van valakinek ötlete hogy ez miért van? Vagy ha valaki tudja a pontos válasz légyszi világosítson már fel.
-holnap rakom vissza a régi kiput mert nekem semmi ötletem
(gyertyát cseréltem,karbit állítottam minden tartományba,súbert is de semmi)
Pacsi! Valaki nem tudja véletlenül hogy milyen gumikkal gurultak ki 2000-ben az NSR-ek?
11000 leforogja!
Vagyis váltódat.
Ember!
Te 70nél ne akarj egyesbe visszaváltani
Szétkúrja a kuplungodat.
Ráér az 10km/h-nál is nem?
fene tudja. mentünk mi 130 al is.
emelkedőt meg nem nagyon próbáltam.
és neked 5. ben mennyire nehezen pörög ki a moci?
mert nekem 9 ezres fordulatnál megál de lehet nemálna meg ha lenne elég hosszú út
a kuplungot hiába huzod be attol még a kerék vissza hajtja a váltót és az fékezi a motort
én az ijet ugy szoktam hogy behuzom a kuplungot és csak gurulok vagy ha kell fékezek addíg amig vissza nem lassulok 20-30-ra és csak ott kezdek el vissza váltani
ha lassan mész akkor nem veszi észre de 80-90-nél már biztos megérzi az emelkedőt 2 szeméjjel
van fenn egy másik videó is azonn is rajta vagyok
Hellosztok. Két dolog érdekelne..
Van egy szép,macskalámpás Honda NSRem,nagyon jól mükszik meg minden,de mivel első motorom így még nem igen értek hozzá.
Az egyik kérdésem az lenne,hogy egy olyan 2mm vastagságban egyo lyan 5cm-es szakaszon szépv van hasadva a kipufogom alul,a legvastagabb részénél.Ha nem cseréltetem ki nagyon basssza a motort,vagy csak esetleg hangosabb lesz és csökken a teljesítmény?
A másik az lenne,hogy van nekem egy olyanom,itt bocs a hülye megfogalmazásért máshogy nem megy...: mikor megyek,és mondjuk 6osban vagyok,mondjuk 70nél...ltom h pirosat fogok kapni,és előre leváltok még menet közben üresbe,akkor behiuom kuplungot,de mikor váltok lefele minden váltásnál kattan egy nagyon,és mikor elérek 2esbe vagy egyesbe,nagyon nagyot kattan,és mintha kaparná a bowdent amíg üresbe nem tezseem.Ez mi miatt lehet?
Előre is kösz minden segítséget
ja elég jó fogyazstás
bár enyémnek mindig ilyen kedvező fogyasztása van, aminek örülök is nagyon.
egyépként azon is meglepődtem hogy ugyan azzal a fordulattal megy 2 személlyel is. nem kellett nagyobb gázzal indulnom meg semmi. ugyan úgy ment 2 személlyel is. na jó egy kicsit lomhábban gyorsult, de mikor nyitott a pover akkor szinte észrevehetetlen volt hogy ül mögöttem még valaki.
az a fogyasztás mégjobb
átmentünk még szlovákiába is aztánn körforgalomba megfordultunk majd irány haza
ja akkor ott voltál.
akkor hútulról indultál mi. én nem akartam oda elvergődni barátnőmmel így beálltam úgy középtájra aztán onnan mentünk.
én felvonulás előtt tankoltam, elég jól mentem mostanában vele, de csak városban. és ott sokkal többet fogyaszt, de énis meglepődtem. 151 kmerre tankoltam bele 5.88 litert.
én csak ugy szoktam motorfékezni hogy a fodulat ne menyjen 5000 fölé
de mentem felvonulni bár én se láttalak téged
a videón rajta vagyok valahol a vége felé 7 és fél perc környékénn egy 125-ös cbr ment előttem nézd meg
én láttalak a videón
és ojan fogyasztást produkáltam hogy még én is meglepődtem
haverommal mentünk ketten
neki 125-ös 4 ütemü csopperja van és végig 80-at mentünk meg még felvonultunk
tegnapi nap 200km-t mentünk átlagfogyasztás 4,2 liter
eddig nem mentem ijen sokat ijen lassan és még 5 liter alatt nem ált meg 100-on
néha basszus mekkora igazságokra jöttök rá
Ebben igazad van, ha nem pörgeted ki nagyon nehezen érheted el a max sebességet
hali, nekem 150 et ment már a vasam a 82 kilómmal,de még ment volna, csak nem volt akkora egyenes, a titok, hogy minden fokozatban ki kellett pörgetni,ja és az sem hátrány ha a power jól műkszik!