Sziasztok Segítséget kérek!Ma beindítottam az NSR t és megált!Próbáltam indítani semmi betolni semmi,nem indult szétszdtem nincs szikra egy gyertyával se kicseréltem a trafót és akkor sincs mi lehet a gond légyszi minnél elöbb írjatok
Köszi
akkor segíts nekem is már feltettem lejjebb a kérdést hogy milyen vastagságú membrán kell az nsr be? mi alapján kell a karbon membrán vastagságát kiválasztani?
nekem hidegenn nem indult pedig volt szikra
benn a blokkba már nem adott szikrát mer amikor kivettem tiszta benzin volt
kitüzeltem a gázonn az olajat belőle és akkor valamennyivel jobb lett de mostanra már vettem egy uj gyertyát azzal már jobb lett
arpen te az önindítórelét nézted. a powerelektronikát inkább úgy mondanám hogy a légszűrő alatt keresd. a power elektronika a fesz. szabályzóra merőlegesen fekszik a légszűrő alatt, és egy konzol tartja őket ha jól emlékszem.
CI626 megvan, azzal nem kell foglalkozni, az áttétel 14-36-os, zsír új DID lánccal (most cseréltem egy hónapja).
Most nemtudom, hogy a power elektronikát találtam-e meg, de nem találok rajta sehol sem jelzést, hogy vajon TV78 vagy 124-es-e. Aztmondtad hogy a tank alatt, légszűrő mögött, szerintem ez az, de jó kopott ez a gumi cucc amiben benne van, és csak annyit tudok rajta kibogarászni hogy G4R-M24, de nem 100%. És még egy sorozatszám ha jól látom. Magán az elektronikán nem látok semmilyen jelzést.
ha fojtott az elektronika akkor reális a 140-es végseb. Szerintem először azt cseréld le, meg fogsz lepődni mit tud a motor Nézd meg hogy milyen szám van írva a power (tank alatt, légszűrő mögött), illetve a gyújtás elektronikára ( ülés alatt, a lámpa elött). Ezen kívül nézd meg hogy a kipufogóban van-e szűkítő, mekkorák a fúvókák a karbiban, van-e szűkítő lemez a membránház előtt, illetve mekkorák a lánckerekek, valamint jó-e a power beállítása. Ha ezekkel megvagy, és még mindig nem megy a motor 140-nél jobban akkor dugócsere. Egyébként mivel látom hogy pesti vagy, át is jöhetsz nyugodtan, és ránézünk, seperc alatt megmondjuk mi a helyzet, illetve fojtásmentesíteni is tudjuk ha szükséges.
Km valós, mert a gyári láncot most cseréltem 1000Km-rel ezelőtt, 22000-nél pedig a szétkopott gyári gumit cseréltem le.
Nem csörög, nagyon jó hangja van, nincsen elgyengülve, gázt jól veszi, könnyen indul télen 2 hónap állás után is (ilyenkor egy fél perc azért kell neki).
Nem volt fojtatlan, kb. tizenvalahányezer Km-nél vette ki a fojtásokat az előző tulaj, és a power elektronika még fojtott elvileg (mostanában tervezem lecserélni nyitottra).
Arra gondodlok, hogy ha nem adsz infót, nem lehet segíteni.
Első körben vedd ki a ygertyát, és nézd meg.
Nyilván tizsta redva, ha sokat nem indult.
Akkor nézd meg, amikor mentél vele.
Szivatót ahsználod?
Köszi
Viszont erre találták ki specializálódott boltokat ill. beszerzőhelyeket.
innen
remélem segít
Nagyon szívesen segítek ha tudok, főleg egy földinek
Pontosan 3 lityi lötyög mikor tarcsira forgatod.
benn a blokkba már nem adott szikrát mer amikor kivettem tiszta benzin volt
kitüzeltem a gázonn az olajat belőle és akkor valamennyivel jobb lett de mostanra már vettem egy uj gyertyát azzal már jobb lett
Üdv.
Próbáld meg egy másik gyertyával.
ááááá
az biztos
!Márk
amugy most van elöször ilyen gépem
és kb 1 hónapja van meg
most az a baja a motornak hogy nem indulbe hidegenn vagy melegbe se?
Ha nem indul, nyilván zaccos e gyertya, azzal nem mész semmire.
Azt nézd meg, miylen amikor megy.
irj!márk
Most nemtudom, hogy a power elektronikát találtam-e meg, de nem találok rajta sehol sem jelzést, hogy vajon TV78 vagy 124-es-e. Aztmondtad hogy a tank alatt, légszűrő mögött, szerintem ez az, de jó kopott ez a gumi cucc amiben benne van, és csak annyit tudok rajta kibogarászni hogy G4R-M24, de nem 100%. És még egy sorozatszám ha jól látom. Magán az elektronikán nem látok semmilyen jelzést.
Nem csörög, nagyon jó hangja van, nincsen elgyengülve, gázt jól veszi, könnyen indul télen 2 hónap állás után is (ilyenkor egy fél perc azért kell neki).
Nem volt fojtatlan, kb. tizenvalahányezer Km-nél vette ki a fojtásokat az előző tulaj, és a power elektronika még fojtott elvileg (mostanában tervezem lecserélni nyitottra).
Ezek alapján mit ajánlotok?
Első körben vedd ki a ygertyát, és nézd meg.
Nyilván tizsta redva, ha sokat nem indult.
Akkor nézd meg, amikor mentél vele.
Szivatót ahsználod?