Nekem is volt ilyen, csak nekem fojtott volt és szétt szakadt a kipu közepe és nem ment többet 120nal a moci.(csörgött,zörgött a kipu)Tettem rá egy régebbi tipusról kiput és úgy ment mint az golyo! 160 simán
lovip66!
Engem a kipufogók lehet h érdekelnének.
Mind2 egy árba van?
Kereklámpás nsr-ről valók?
Nyitottak?
Ha tényleg nagyon occsó akkor érdekellne egy.
Ír mire gondltál árba!
Az On felirat felül (vékonyabb fele a csap fogójának) a nyitva, a res. fuel felirat (vastagabb) felül a tartalék.
Gyári gyertya: NGK BR9ECS, esetleg BR10ES(ez inkább csak hosszú táv, nagyfordulat)
Vagy amin ajánlott, Iridiumos: BR9EIX, csak ez kicsit drága..
Sok örömöt a géphez, csak figyelj rá hogy mindig full szintetikus olajat kapjon (és ne Arol 2T-t), meghálálja hidd el..
üdv a klubban! nekem a macskalámpáson, ha oldalrol nézed és orával megegyezöen forgatsz akk sima gyitott, ha meg ellenkezöleg akk tartalék(ami ugyebár 3l -köszi quattro mégegyszer:D-) ja zárva meg vizszintbe van
Hali mindenkinek!Újdonsűlt Nsr 125 tulajdonos vagyok és volna pár kérdésem hozzátok,jó volna ha válaszolnátok rá!
Első kérdésem az volna,nem nagyon forgattam még a gépet ,de arra volnék kíváncsi hogy a benzincsapnak melyik állása a tartalék illetve a nyitott üzemmód,a zártat azt tudom,arra rájötem!
A másik az volna hogy milyen gyertya való a gépbe,92-es évjárat dupla körlámpás kis moci!
Előre is köszi a választ!Széles utat,olcsó benzint és jóidőt mindenkinek:D
Jahh és a gépről egy fotó!
Az elég gáz, ha a kábel kijön a gyertyapipából? De ugyanúgy jól megy. Amúgy akárhogy próbálom, nem tudom leszedni a gyertyáról, erősebben meg már nem merem húzni.
Irj egy alvázzszámot, és megmondom, hogy dobd e ki vagy ne :D
Nekem Francia az nsr-em.... és gyári kipuval nemment sehova.... tettem rá egy régebbi kockalámpás NSR-kipuját... mint aki megtáltosodott, úgy ment. :)
Mindenféle javításnál a logikus munkamenet, hogy az egyszerűtől kell a bonyolult felé haladni.
Motorra fordítva, ezt azzt jelenti, hogy ha elment a szikra, akor a leg egyszerübb, a LEGKÜLSŐ, LEGKÖNYNEBBEN HOZZÁFÉRHETŐ alkatrészeket ellenőrizni.
tehát, valami iylesmi a logikus sorrend:
gyertya>pipa>mérés a trafó előtt(nem próbalámpával) vezetékek> csatlakozók>gyujtáskapcsoló>cdi doboz>alaplap
Ha a trafóra menő kábelt megfogod, elég alaposan meg kellene vágjon, ha működik.
Mivel nyilván nem vágott meg, ahogy próbélgattad, teljesen értelmetlen volt a trafót kicserélni.
Hello!
Van egy nsr 125 r-em, és 6. fokozatban nem képes menni, sem tartani a sebességet, csak ha fullgázon hajtom végig. Hol lehet a baj? Én a kipufogóra gyanakszom, mert a motor vége is csak 120-130km/h. Gyári az egész rendszer rajta. Hogy tudnám ezt kitakarítani, vagy mit lehet ezzel csinálni? Ha esetleg másnak van ötlete mi lehet a baj azt is szivesen várom! Előre is köszönöm a segítséget!
ami a mootor alatt van fekete dobz abbol egy szálon jön áram,annyira nem vágom hol kéne keresgélnem lehúztam a két sarut a trafórol és elvileg ott az eggyiken kéne fénynek lenni ha próbalámpával indítózok de nincs.Mi lehet a gond?
télen
és az a kipufogó ami szét van metélve az is nsr-re való?
Engem a kipufogók lehet h érdekelnének.
Mind2 egy árba van?
Kereklámpás nsr-ről valók?
Nyitottak?
Ha tényleg nagyon occsó akkor érdekellne egy.
Ír mire gondltál árba!
Gyári gyertya: NGK BR9ECS, esetleg BR10ES(ez inkább csak hosszú táv, nagyfordulat)
Vagy amin ajánlott, Iridiumos: BR9EIX, csak ez kicsit drága..
Sok örömöt a géphez, csak figyelj rá hogy mindig full szintetikus olajat kapjon (és ne Arol 2T-t), meghálálja hidd el..
Első kérdésem az volna,nem nagyon forgattam még a gépet ,de arra volnék kíváncsi hogy a benzincsapnak melyik állása a tartalék illetve a nyitott üzemmód,a zártat azt tudom,arra rájötem!
A másik az volna hogy milyen gyertya való a gépbe,92-es évjárat dupla körlámpás kis moci!
Előre is köszi a választ!Széles utat,olcsó benzint és jóidőt mindenkinek:D
Jahh és a gépről egy fotó!
Nekem Francia az nsr-em.... és gyári kipuval nemment sehova.... tettem rá egy régebbi kockalámpás NSR-kipuját... mint aki megtáltosodott, úgy ment. :)
Motorra fordítva, ezt azzt jelenti, hogy ha elment a szikra, akor a leg egyszerübb, a LEGKÜLSŐ, LEGKÖNYNEBBEN HOZZÁFÉRHETŐ alkatrészeket ellenőrizni.
tehát, valami iylesmi a logikus sorrend:
gyertya>pipa>mérés a trafó előtt(nem próbalámpával) vezetékek> csatlakozók>gyujtáskapcsoló>cdi doboz>alaplap
Ha a trafóra menő kábelt megfogod, elég alaposan meg kellene vágjon, ha működik.
Mivel nyilván nem vágott meg, ahogy próbélgattad, teljesen értelmetlen volt a trafót kicserélni.
Van egy nsr 125 r-em, és 6. fokozatban nem képes menni, sem tartani a sebességet, csak ha fullgázon hajtom végig. Hol lehet a baj? Én a kipufogóra gyanakszom, mert a motor vége is csak 120-130km/h. Gyári az egész rendszer rajta. Hogy tudnám ezt kitakarítani, vagy mit lehet ezzel csinálni? Ha esetleg másnak van ötlete mi lehet a baj azt is szivesen várom! Előre is köszönöm a segítséget!
ez az de ne mtom mé power elektronika vna irva rá
nekem ezzel volt a gond