hello lenne egy kérdésem!miért van az hogy nem indul el a motorom? pedig új aksi van benne az önindító is hajt de nem indul.tolásra pedig fél méter és elindul ha tudja valaki a választ irja meg a darabmark@freemail.hu -email cimemre köszönöm
ilyen esetbe hamár nagyon kolompol akkor törni szokott a dugó vagy a gyűrű is. Vagy egyszerre mindkettő De az én véleményem az, hogyha nincs benne folytás, és az áttétel is gyári, akkor ez már 1 éve elgyengült. Amúgy honnan veszed hogy bontatlan? Km valós?
Sziasztok!
Srácok, kicsit félek mostanában az NSR-remmel. 25000Km van benne, és még eredeti gyári bontatlan blokkos. 140 körül van a vége, ugyanúgy megy mint egy éve amikor megvettem 17000Km-rel. Viszont ugye 20000Km-enként kellene dugót cserélni benne, és nekem ennél már jóval több van benne. Namost ha megragad egyszer, akkor esélyes hogy hengert is cserélni kell, és az sokkal többe kerül. Viszont fölöslegesen nem akarom szétszedni az amúgy tökéletesen működő motoromat.
Mit csináljak szerintetek? Tényleg megragadhat ha már fáradt a dugó benne, vagy inkább majd csak elgyengül, ezzel jelezve a csere esedékességét?
u.i.: Nemtudom számít-e, de csak fullszintetikus Castrol Power1 Racing olajjal használtam és használom.
Azt a számot már akkor azonosítottuk a fiúkal amikor megvettem, az nem fojtott.
Én is már csak erre tudok gondolni h vagy dugócsere érett vagy egyszer megragadt (többször).
Ez a reszelgetés inkább ront mint javít a teljesítményen. A gyújtás elektronikádnak(CDI) írd le ide a számát, arról meg tudják mondani az okosok, hogy fojtott-e.
Hengerbe a kipufogó felől nézz be, érdekelne a dugód állapota. ha látsz elől karcokat,ragadás nyomokat az nem jó.
Sziasztok!
Még mindig nem találom a fojtásokat.
Mondták h a gumi torokba lehet vagy a membránál.
Hát megnéztem és semmi, de valaki már reszelgette a szélét ahogy látszik
Kipufogón átdugtam egy 3mm vastag bowdent és a és kijött a másikvégén.... Ott a torokba megintcsak nincs szűkítő...
egyébként egyet mondjanak már meg a tapasztaltabbak, ha én akarok venni egy karbon membránt, honnan tudom hogy milyen vastagságú lesz az ideális? mert ugye különböző tized milliméteres vastagságok vannak.....
ez egyértelműen 125. honda ns125r. ilyenem volt. de amugy vicces amiket ír, diffúzoros beömlőtorok, meg 6os membrán, meg metrikus váz, nyomja a rizsát hogy elvigyék
Honnan veszed ezt? Ismered a gazdit? Én nem nagyon tudok ebben a kialakításban 125- alattiról.
Vissza is olvastam de még megközelítőleg sem így néznek ki a kicsik.
Viszont évjárattól függetlenül 88-as vagy 93-as (csoki525) ha közelről is így néz ki mint így képen akkor is inkább ezt nézném meg előbb motorvásárlás esetén mert semmi kókányolást nem látok rajta .
Mellesleg látható, hogy szerette a gazdi mert megvigyázta, mert erről ismerszik meg a motoros jelleme.
Szóval szerintem szép a gép még ha nem is mai példány.
Sziasztok tud valaki irni nekem hogy mien olajat töltsek honda nsr 125-s motoromba ha igen akkor erre a cimre irjátok le kösszi
darabmark@freemail.hu VAGY vegyél fel msn-re darabmark@hotmail.com
jaa hogy az.
hát igazából ezeknek az embereknek kb fél évig vannak meg ezek a motorok aztán elpasszolják őket.
erre felénk mindenki csak leéli a motorokat. én vagyok az egyetlen ember aki szereti a motorjait.
Nem értek az úgynevezett "gányoláshoz" pl.:
Ha lefestitek 100 után az így fest: http://data.hu/get/2440003/nsr...
Ha normálisan megcsinálod és kb 1000 ft ért a dekoros kinyomja úgy hogy ne fakuljon ki akkor így: http://data.hu/get/2440031/nsr...
Szóval szerinted melyik számlap tűnik hihetőnek ha felmerül ?
most meg már meg sem tekeri rendesenn mindíg bekő tóni