hát ez derossz.
ilyen megoldásokat uram isten.
nálunk lefújják feketével 100 után azt kész.
ja a fújásról jut eszembe.
tök jó lett a festésem.
már haver multkor lerugta, de semmi baja nem lett.
Fess inkább
Mondjuk veszed a 200-as cicalámpás számlapodat.
Számítógépen átszerkeszted úgy hogy csak 100-ig legyen számozva
Értelem szerűen a számozáson változtatsz nem a skálán.
Amikor 20-at mutat 40-el mész miért bonyolult ez ?
Ha 50-esként használsz egy 125-öst
Lehet ez idegesítő, de azért még is csak az ő mocija.
Tehát valószínűleg tisztában van az adataival :)
A kilométerórában pedig felezett számlapok vannak
http://www.motor.hu/hasznaltmo...'93
olyan idegesíttő hogy mindenki keveri az NSRt az NS el.
még a tulaj sem tudja hogy milyen motorja van.
meg még azt sem hány köbcentis.
mert ha jól látom az óra szerint ez 50 es lehet.
szombatonn amikor az a roszz idő volt nagyon fujt a szél
mentem 80-al és megelőzött egy autó kicsit megcibálta a bukómat jobbra-barra de egyébként jó
csak néha van neki furcsa búgó hangja amikor pont a sisakom ajját kapja el a szél ami lejön a plexiröl de ha lejjeb vagy fejjeb hajolok néhány centit már nem is hallom mer akkor kikerüli a bukóm ajját a szél
ja és amikor aznap (szombatonn) visszafele jöttem akkor már nem volt ojan nagy szél
140-et simánn birta, még jobban tereli a levegőt mint 80-nál
ajállom mindenkinek 14cm-vel magasabb mint a gyári
nem ojan szép mint a gyári de jobb
lehet hogy majd csinállok mégegyet ami talánn szebb lessz
ilyen megoldásokat uram isten.
nálunk lefújják feketével 100 után azt kész.
ja a fújásról jut eszembe.
tök jó lett a festésem.
már haver multkor lerugta, de semmi baja nem lett.