szerintem valamelyik kábel el van égve, vagy letestel, esetleg összeér olyannal amivel nem kellene. Én találkoztam hasonló esettel, amikor az indexnek kellett villognia, villogott az első lámpa is, nálad is hasonló lehet.
Macskalámpás nsr-nél,ha ülsz a mocin,és igy ülve jobb oldalt a karbin aza nagyobb csavar ami alatt rugó van,az az alapjárat állító csavar?Ha igen,akkor van a karbin benzin-levegő állító csavar?Ha igen akkor melyik az?
Valakinek lenne vmi ötlete? Crm em van,de a blokk és elektronika sztem szinte ugyan az... Nem rég vettem..mikor fel volt rajta kapcs a távolsági akk jobban ment a motor,mint egyébként,akku rosz volt benne! Most vettem új akkut...a motor jelenleg fényezés alatt áll,így beindítani nem tudtam! De arra lettem figyelmes,hogy mikor ráadom a gyujtást ugye a power motort lehet hallani...gondolom nsr nél is így van! Ha rákapcsolom a távolságit,akk ismét hallani a power motor hangját! Ezért lehetett h jobban ment felkapcs távolságival gondolom akk nyit ki a power teljesen,am meg nem. De ez mitől lehet? Minden csatlakozó gyárinak tűnik...nem igen buherolták..
Szevasztok!
Valaki tudna segíteni hogy a mechanikus fordulatszám mérő órát be-e lehet kötni a 125-ös blokkhoz?és ha igen akkor a blokkon hol van a kihajtás?
köszi.
ő azt monta hogy nsr-e van nem ns
nsr f-böl van önindíttós
ha tényleg ojan amire én gondolok akkor szerintem bele megy a másik blokk
bár az nem ojan egyszerü mer be kell kötni az önindíttót az elektronikába
hali emberek.
ma letekertönk faterral egy 40 kmert, és megszűnt a folyás amit a multkor beszéltünk.
úgyhogy mostmár tényleg mondthatom rá hogy tökéletes lett.
ja meg tenkoltam is, de az kicsit meglepett. 7,17 litert toltam bele és 130 kmert mentem vele.
bár mongyuk lehet azis sokat számított hogy vagy 50 kmert mentem úgy hogy végülis a szivató be volt húzva.
gondolom az sokat dobhatott rá, meg azért mentem is vele rendesen.
csak eddig 5 nél többet sosem tankoltam bele. és meglepett azért hogy 7 liter.
Nagyon szépen köszönöm az infókat.
A helyzet az hogy ezt a hondát csak azért vettem meg,hogy az asszony tudjon min gyakorolni,ha esetleg eldől vele akkor sem érint olyan rosszul,mintha egy új mocival tenné.
Ezt sikerült megvenni 30ezer huf-ért és ezt nem sajnálom,csak arra gondoltam,hogy neki jobb lett volna ha önindítós.
De majd meglátjuk,hogy mi lesz,ha jól megy neki meg minden akkor úgy is eladósorba kerül majd.
szeva gibson, lessz henger szettem ha érdekel, most a nyáron fogok bontani egy nsr-t, és azon jó állapotú hengerszett van. az árat meg majd el tudjuk intézni olcsóba, de majd akkor beszélünk ha neked is konkrét hogy mikor kell, meg ha szét bontottam a motort.
na srácok ne mondjatok hülyeséget, azt csak úgy nem lehet bele tenni, elég ha pár cm el odébb van egy felfogatóhely és akkor már bukta is az egész, hegesztéssel és távtartózgatással nem a leg jobb megoldani, mert ha rosszul csinálod és meg adja magát a téma egy komolyabb tempónál és ki bukik a blokk abbol nagy esés lessz.
a másik meg az hogy a blokk az uj és régi közt nagy mértékben eltér, az ns 125r nek sima vasperselyes a a hengerje, és mechanikus powerszelepe van (ilyen volt az első hondám) az újabb blokkok ugye ami a tietekben is van azok pedig nikasil meg elektronikus power. szóval ez annyit jelent hogy elektronika komplett csere, ha ilyen blokkot akarsz bele, az pedig nem olcsó mulatság, na meg más karbija van a réginek, más légszűrő, ezek se biztos hogy be férnek, sőt inkább biztos hogy nem. ha ilyet szeretnél inkább add el és vegyél újabbat mert sok pénz, idő, és meló lenne hogy át alakítsd. de ha mégis e mellett döntesz hogy bele raksz egy újabbat akkor sok sikert hozzá
Macskalámpás nsr-nél,ha ülsz a mocin,és igy ülve jobb oldalt a karbin aza nagyobb csavar ami alatt rugó van,az az alapjárat állító csavar?Ha igen,akkor van a karbin benzin-levegő állító csavar?Ha igen akkor melyik az?
Várom mielőbbi válaszat mindenkinek!Esetleg képpek,vagy ábrával!
Köszi előre is!
a plexit 7eFt, a visszapillantó 5eFt /db
Valaki tudna segíteni hogy a mechanikus fordulatszám mérő órát be-e lehet kötni a 125-ös blokkhoz?és ha igen akkor a blokkon hol van a kihajtás?
köszi.
lehet hogy inkább legyártom magamnak vagy megyek pipa nélkül mer ez már nem állapot
nsr f-böl van önindíttós
ha tényleg ojan amire én gondolok akkor szerintem bele megy a másik blokk
bár az nem ojan egyszerü mer be kell kötni az önindíttót az elektronikába
Gíyakorlatilag az mbx blokkja ban benne
ma letekertönk faterral egy 40 kmert, és megszűnt a folyás amit a multkor beszéltünk.
úgyhogy mostmár tényleg mondthatom rá hogy tökéletes lett.
ja meg tenkoltam is, de az kicsit meglepett. 7,17 litert toltam bele és 130 kmert mentem vele.
bár mongyuk lehet azis sokat számított hogy vagy 50 kmert mentem úgy hogy végülis a szivató be volt húzva.
gondolom az sokat dobhatott rá, meg azért mentem is vele rendesen.
csak eddig 5 nél többet sosem tankoltam bele. és meglepett azért hogy 7 liter.
A helyzet az hogy ezt a hondát csak azért vettem meg,hogy az asszony tudjon min gyakorolni,ha esetleg eldől vele akkor sem érint olyan rosszul,mintha egy új mocival tenné.
Ezt sikerült megvenni 30ezer huf-ért és ezt nem sajnálom,csak arra gondoltam,hogy neki jobb lett volna ha önindítós.
De majd meglátjuk,hogy mi lesz,ha jól megy neki meg minden akkor úgy is eladósorba kerül majd.
a másik meg az hogy a blokk az uj és régi közt nagy mértékben eltér, az ns 125r nek sima vasperselyes a a hengerje, és mechanikus powerszelepe van (ilyen volt az első hondám) az újabb blokkok ugye ami a tietekben is van azok pedig nikasil meg elektronikus power. szóval ez annyit jelent hogy elektronika komplett csere, ha ilyen blokkot akarsz bele, az pedig nem olcsó mulatság, na meg más karbija van a réginek, más légszűrő, ezek se biztos hogy be férnek, sőt inkább biztos hogy nem. ha ilyet szeretnél inkább add el és vegyél újabbat mert sok pénz, idő, és meló lenne hogy át alakítsd. de ha mégis e mellett döntesz hogy bele raksz egy újabbat akkor sok sikert hozzá
lehet hogy csak a deknit kell cserélni
(punk-69@freemail.hu)