Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló!Az mit jelent h macskalámpás fojtatlanitásáhzos is jó? v mi is pontosan ez?Mert engem lehet érdekelne!
szerintem valamelyik kábel el van égve, vagy letestel, esetleg összeér olyannal amivel nem kellene. Én találkoztam hasonló esettel, amikor az indexnek kellett villognia, villogott az első lámpa is, nálad is hasonló lehet.
Hello

Macskalámpás nsr-nél,ha ülsz a mocin,és igy ülve jobb oldalt a karbin aza nagyobb csavar ami alatt rugó van,az az alapjárat állító csavar?Ha igen,akkor van a karbin benzin-levegő állító csavar?Ha igen akkor melyik az?

Várom mielőbbi válaszat mindenkinek!Esetleg képpek,vagy ábrával!

Köszi előre is!
Valakinek lenne vmi ötlete? Crm em van,de a blokk és elektronika sztem szinte ugyan az... Nem rég vettem..mikor fel volt rajta kapcs a távolsági akk jobban ment a motor,mint egyébként,akku rosz volt benne! Most vettem új akkut...a motor jelenleg fényezés alatt áll,így beindítani nem tudtam! De arra lettem figyelmes,hogy mikor ráadom a gyujtást ugye a power motort lehet hallani...gondolom nsr nél is így van! Ha rákapcsolom a távolságit,akk ismét hallani a power motor hangját! Ezért lehetett h jobban ment felkapcs távolságival gondolom akk nyit ki a power teljesen,am meg nem. De ez mitől lehet? Minden csatlakozó gyárinak tűnik...nem igen buherolták..
tehetsz rá digitális órát is az is ugyan úgy mér valami bicós órák addig tuti mérnek h ne "akaszd ki" de ez csak egy ötlet
két hosszú idom 4eFT /db, a hasidom 5eFt, a "visszajelzős" idom 4eFt
a plexit 7eFt, a visszapillantó 5eFt /db
nsr125-ön ha jól tudom nincs lehetőség mechanikusra, ns125-ön pedig nem tudom merre van.
Szevasztok!
Valaki tudna segíteni hogy a mechanikus fordulatszám mérő órát be-e lehet kötni a 125-ös blokkhoz?és ha igen akkor a blokkon hol van a kihajtás?
köszi.
máma se kaptam gyertya pipát
lehet hogy inkább legyártom magamnak vagy megyek pipa nélkül mer ez már nem állapot
Csáó az idomokat mennyiért adod?Ha jól láttam első lámpa az nincs,érdekelt volna.
ő azt monta hogy nsr-e van nem ns
nsr f-böl van önindíttós
ha tényleg ojan amire én gondolok akkor szerintem bele megy a másik blokk
bár az nem ojan egyszerü mer be kell kötni az önindíttót az elektronikába
van 50es is.
Gíyakorlatilag az mbx blokkja ban benne
Ez egy honda Ns1 montesa.80ccm!gyárilag és nincs power.(van egy ilyenem is :)
Amennyire én tudom ez egy NS1, és 75 vagy 80 ccm
50-es vagy 80as, de biztos hogy nem 125-ös gyárilag
Sziasztok elnézést hogy csak úgy betörök ide de érdekelne ez a motor de szerintem ez 125-ös és nem 50-es. Valaki meg tudná mondani?
hali emberek.
ma letekertönk faterral egy 40 kmert, és megszűnt a folyás amit a multkor beszéltünk.
úgyhogy mostmár tényleg mondthatom rá hogy tökéletes lett.
ja meg tenkoltam is, de az kicsit meglepett. 7,17 litert toltam bele és 130 kmert mentem vele.
bár mongyuk lehet azis sokat számított hogy vagy 50 kmert mentem úgy hogy végülis a szivató be volt húzva.
gondolom az sokat dobhatott rá, meg azért mentem is vele rendesen.
csak eddig 5 nél többet sosem tankoltam bele. és meglepett azért hogy 7 liter.
Nagyon szépen köszönöm az infókat.
A helyzet az hogy ezt a hondát csak azért vettem meg,hogy az asszony tudjon min gyakorolni,ha esetleg eldől vele akkor sem érint olyan rosszul,mintha egy új mocival tenné.
Ezt sikerült megvenni 30ezer huf-ért és ezt nem sajnálom,csak arra gondoltam,hogy neki jobb lett volna ha önindítós.
De majd meglátjuk,hogy mi lesz,ha jól megy neki meg minden akkor úgy is eladósorba kerül majd.
szólsz megint, aztán szétkapjuk 1 óra alatt
szeva gibson, lessz henger szettem ha érdekel, most a nyáron fogok bontani egy nsr-t, és azon jó állapotú hengerszett van. az árat meg majd el tudjuk intézni olcsóba, de majd akkor beszélünk ha neked is konkrét hogy mikor kell, meg ha szét bontottam a motort.
na srácok ne mondjatok hülyeséget, azt csak úgy nem lehet bele tenni, elég ha pár cm el odébb van egy felfogatóhely és akkor már bukta is az egész, hegesztéssel és távtartózgatással nem a leg jobb megoldani, mert ha rosszul csinálod és meg adja magát a téma egy komolyabb tempónál és ki bukik a blokk abbol nagy esés lessz.
a másik meg az hogy a blokk az uj és régi közt nagy mértékben eltér, az ns 125r nek sima vasperselyes a a hengerje, és mechanikus powerszelepe van (ilyen volt az első hondám) az újabb blokkok ugye ami a tietekben is van azok pedig nikasil meg elektronikus power. szóval ez annyit jelent hogy elektronika komplett csere, ha ilyen blokkot akarsz bele, az pedig nem olcsó mulatság, na meg más karbija van a réginek, más légszűrő, ezek se biztos hogy be férnek, sőt inkább biztos hogy nem. ha ilyet szeretnél inkább add el és vegyél újabbat mert sok pénz, idő, és meló lenne hogy át alakítsd. de ha mégis e mellett döntesz hogy bele raksz egy újabbat akkor sok sikert hozzá
szerintem bele megy az önindíttós blokk is ugy láttam a képekenn hogy sok külömbség nincsen köztük
lehet hogy csak a deknit kell cserélni
ez volt neki a karácsonyi ajándék hogy kapott egy mosást
Alkatrészek eladók, minden darab... tel.: 06 70 318 52 37
Szevasz.láttam elég régi a hozzá szólásod,de nekem is kellenének a rajzok.ha megvan még légyszi küld el.előre is kössz!
(punk-69@freemail.hu)