jó lett a festés de valami matricát dobhatnál rá
most a lidlibe volt crom fólia amiköl lehet kivágni betüket szerintem vegyél ojat aztánn ragasszad rá azt mer jól fog kinézni a polírozott vázzal
már megtörtén tök faszán megcsináltam kb 30 perce van kész
de amúgy viszonylag jól is volt megcsinálva 5 csavar fogja abból 4 hernyócsavar
leszedtem a törött darabot és jól megpucoltam az egészet és nyomtam oda is JÓFÉLE tömitőt szerintem tökéleteslessz
hali emberek.
vérre elkészült.
teljesen kész vagyok.
ja és sikerült orvosolnom ma a problémát elméletileg.
szétszedtem a krbit kipucoltam az egészet, és eleinte kis alapjárat ingadozás volt de nem állt le, és szépen tartotta olyan 1300-1400 körül.
nem füstöl túlságosan? mert ha igen akkor a kuplung oldali főtengely szimeringet nézd meg, ha pedig nem okádja a füstöt akkor elég a gyujtásoldalon megnézni, általában ilyen tünetnél ezek szoktak ludasok lenni, most csináltam egy af1 et annak ugyan ez volt a baja, vagy pörgött mint állat vagy le állt, semmi alapjárat, ott is a gyújtás oldali szimering volt a ludas.
Egyébként Palának egyrészt igaza van, mert nem lenne rossz megcsinálni, másrészt azért nem filléres móka. Aluhegesztő 3-5 e -et tuti elkér érte. +szét kell szedni, akkor igazságszerint a hengerfejtömítést mindenképpen cserélni illene... A talp mondjuk valóban akár kartonlapból is jó, de a fejhez a tömítés drága. Vagy ki kell szedni a blokkot. Illetve a funkciót nem befolyásolja, ha bekened tömítőpasztával.
Előző tulaj is így lehetett vele, hogy majd szezon végén megcsinálja, addig is jó így..Csak közbe eladta. Most őszintén, nagyon maximum 3napos dolog, pénz igénye se lehet nagy. Ugyan ilyen törésem volt(valahol 2009 áprilisában írtam ide a fórumra), nekem a pufó hátul 1helyen volt megfogatva, de azt is sikerült elhagyni. Így az egész rendszer a hengerre nehézkedett és eltörte úgy mint neked. Leszedtem, elvittem a hegesztőhöz, estére már kész is volt.(igaz nekem baráti alapon 1000ft volt)
nem semmi ilyesmi nem volt a hirdetésben az előző gazdájánál 1 szezont volt amúgy meg alapból 120 nál nem megy többet
de tuti h nem ez miatt és nemis nagyon az átétel miatt 13/37 jah és nem is kopás 5 litert sem eszik 100-on
Háát attól, hogya váltókarnál csepeg az olaj, attól még a főtengelyszimemring lehet jó! Ne haragudj, de ez ugye elszólás volt? Mert ha nem, akkor valószínűleg egy picit még csiszolni kellene a tudásod, mielőtt elkezded komolyabban piszkálni.
Egyébként elképzelhető, ső valószínű, hogy cserélhető a szimemring a blokk széthúzása nélkül! Persze a dekliket, gyújtást, primer hajtást le kell szerelni.
Elég tré megoldás, de azért az vígasztaljon, hogy azért a használhatóságot olyan nagyon nem befolyásolja. Ha akarod, lehúzod a hengert, és meghegeszteted.
Hát ez elég gányul nézki de attol még jól mehet a gép,kivéve hogy kifúj.lehet hogy én probákoznék egy új kipu tömitéssel plusz adnék neki egykis kipufogó ragasztót.
de ha gondolod van egy eladó hengerem 50mm-es csak fúrni vagy hónolni kell.
nekem már nem tetszik matricával.
real motoros redszám tartó honnan van? realba vetted a motorod?
http://www.sportmotor.hu/motor...
a-a soha többet matrica.
örülök hogy végre megszabadultam tőluk.
semmi nem lessz rajta. így marad.
imádom így.
megutáltam a matricákat.
de köszönöm.
most a lidlibe volt crom fólia amiköl lehet kivágni betüket szerintem vegyél ojat aztánn ragasszad rá azt mer jól fog kinézni a polírozott vázzal
de amúgy viszonylag jól is volt megcsinálva 5 csavar fogja abból 4 hernyócsavar
leszedtem a törött darabot és jól megpucoltam az egészet és nyomtam oda is JÓFÉLE tömitőt szerintem tökéleteslessz
ezt jobb lett volna nem látni.
vérre elkészült.
teljesen kész vagyok.
ja és sikerült orvosolnom ma a problémát elméletileg.
szétszedtem a krbit kipucoltam az egészet, és eleinte kis alapjárat ingadozás volt de nem állt le, és szépen tartotta olyan 1300-1400 körül.
a képen balos de nekem jobbos kellene
Egyébként Palának egyrészt igaza van, mert nem lenne rossz megcsinálni, másrészt azért nem filléres móka. Aluhegesztő 3-5 e -et tuti elkér érte. +szét kell szedni, akkor igazságszerint a hengerfejtömítést mindenképpen cserélni illene... A talp mondjuk valóban akár kartonlapból is jó, de a fejhez a tömítés drága. Vagy ki kell szedni a blokkot. Illetve a funkciót nem befolyásolja, ha bekened tömítőpasztával.
Van igen. Majd délután küldök neked képeket, adj egy mail címet!
Üdv:Olivér
de tuti h nem ez miatt és nemis nagyon az átétel miatt 13/37 jah és nem is kopás 5 litert sem eszik 100-on
Egyébként elképzelhető, ső valószínű, hogy cserélhető a szimemring a blokk széthúzása nélkül! Persze a dekliket, gyújtást, primer hajtást le kell szerelni.
de ha gondolod van egy eladó hengerem 50mm-es csak fúrni vagy hónolni kell.