A karbin minden jó sztem.de evvel a falsolással mondasz valamit,most fel is tünt hogy kicsit engedi az olajat valamelyik szimering a váltókarnál.de valahogy nincs kedvem most szétszedni a blokkot.majd az ajövö zenéje lesz
.
tipikus magyaros megoldás. Gondolom amikor vetted akkor a hirdetés szövegében meg volt említve, hogy "új hengerrel" vagy "felújított henger" ... Csak gratulálni tudok ezeknek...
nézzétek mit találtam hát én roszulvagyok nem tudom h ez most nagyongáz h így néz ki a kipufogó nyílásom
ezért volt nekem szar a kipufogó tömitésem am.. nincs nagy rész letörve szerencsére meg azok a csavarok hát én vakarom rendesen a fejem
Hello, bocs a belevaúért.. De! Szerintem falsol a motorod! Lehet a főtenglyszimemringnél, a szívótoroknál, bárhol! Aztán ha ez tuti nem akkor állítsd be elsőnek a benzinszintet. De ez nagyon falsolás jele.
Egyébként véleményem szerint ezt tanteremben nem lehet megtanulni. CSak saját bőrön szerzett tapasztalattal.
Nekem a tankon 2 idom van: az egyik felnyitható, hogy tudjak tankolni, a másik pedig a műszerfal alatt helyezkedik el, az pedig a 2 oldalidomot fogja össze "elöl". Szerintem van különbség a két motor idomzata között :)
nekem is csinál ilyeneket de én mozgattam a szívató bowdent és akkor állt le nekem is 3000 pörgött alapjáraton és néztem mi lehet fel akadva és a szívatóval lehet a gond én még nem foglalkoztam vele mert az idomokat javítgatom de át fogom nézni
Köszi! ezt se tudtam.amúgy már bele is raktam.nagyon szépen ketyeg,de még nekem is gondok vannak a karbival mint itt a többieknek. ez tényleg népbetegség...
egyszerüen nem tudom beállítani! pedig kicsit értek is hozzá-(tanultam 4évig) de itt a szerelő technikusi papirom szart se ér
vagy nagyon pörög a motor 3-4 ezres alapjáraton vagy totál nincs alapjárat és nem tudom hogy miért.vettem felujító készletet a karbihoz de az se segít,levegő csavaron tudok állítani de az alpjáratit hiába tekergetem nem történik semmi,
jah és max 70-et megy
Üdv mindenkinek vettem egy ns 125 r-t, és fel újítanám de a karbi meg fogott van rajta két kivezetés amire cső menne, de nekem nincs rajta semmi, a könyv is csak annyit mutat hogy van rajta cső kérlek segitsetek nekem mire való és hova csatlakoznak
ma szétkapom, beállíttom úgy ahogy mondtátok.
majd megírom hogy mi az eredmény.
asszem van elgörbítet csavarhúzóm és azzal talán tudom állítani mikor jár a gép.
majd szólok mi lett.
azért ennyire ne örülj, mert a tű csak közép-3/4 gázállásban dolgozik, teljes gázon már a főfúvóka mérete számít. Ha a zégert lefelé raktad, akkor azzal a tűt kiemelted, tehát több üzemanyagot kap.
Ez valóban életképes ötlet. Örülök, hogy megoldottad, mondjuk itt a fórumon mi nem ismerjük a szervíz hátteret, így az ismert népbetegségekről beszélhettünk. Ha átszerelted, és megjavult írd meg nekünk.
És mi lejeb tettük asszem szal kevesebbet kap ezért mirok 120-nál még kellene neki benzin akkor kevesebbet kap szal nem megy többet!Húú megoldottam a rejtélyt !
Ja és csoki meg adamomester ti 2 különböző dolgot mondtatok!
adamo:minél feljebb kerül a tű annál jobban megy
csoki: tűnn minél lejjeb teszed a lemezt a mi tartya annál jobban fog menni
Na Szal akkor mivan?Erről nem ír a manual!
Lehet h rájöttem h mitől megy csak 120-at a motorom és nem eszik sokat.Ezeket olvastam és eszembe jutott h kb mi is szétszedtük a karburátort és átraktuk a zéger gyűrűt a. Asszem lejjebb.Ha meggondolom h lejjebb leszed akkor lejeb kerül az a (mittom nevezzük úszónak), akkor kevesebbet üzemanyagot enged át ,ha meg feljebb rakod a zégert a súberen akkor meg alaphelyzetben is több benzint enged át szal feljebb kell tenni!
.
ezért volt nekem szar a kipufogó tömitésem am.. nincs nagy rész letörve szerencsére meg azok a csavarok hát én vakarom rendesen a fejem
Egyébként véleményem szerint ezt tanteremben nem lehet megtanulni. CSak saját bőrön szerzett tapasztalattal.
egyszerüen nem tudom beállítani! pedig kicsit értek is hozzá-(tanultam 4évig) de itt a szerelő technikusi papirom szart se ér
vagy nagyon pörög a motor 3-4 ezres alapjáraton vagy totál nincs alapjárat és nem tudom hogy miért.vettem felujító készletet a karbihoz de az se segít,levegő csavaron tudok állítani de az alpjáratit hiába tekergetem nem történik semmi,
jah és max 70-et megy
Minden idom megvan, de nem igazán értem hogy melyik idomra gondolsz pontosan. A pontosság kedvéért: nekem egy nsr125f-em van.
Nsr 125-höz alkatrészek jó áron eladók! Keressetek, küldök képeket!
Üdv: Olivér
majd megírom hogy mi az eredmény.
asszem van elgörbítet csavarhúzóm és azzal talán tudom állítani mikor jár a gép.
majd szólok mi lett.
Az úszó nem kerül sehova azzal hogy a tűt állítod. Pont fordítva írod az utolsó mondatban a dolgokat.
adamo:minél feljebb kerül a tű annál jobban megy
csoki: tűnn minél lejjeb teszed a lemezt a mi tartya annál jobban fog menni
Na Szal akkor mivan?Erről nem ír a manual!
Lehet h rájöttem h mitől megy csak 120-at a motorom és nem eszik sokat.Ezeket olvastam és eszembe jutott h kb mi is szétszedtük a karburátort és átraktuk a zéger gyűrűt a. Asszem lejjebb.Ha meggondolom h lejjebb leszed akkor lejeb kerül az a (mittom nevezzük úszónak), akkor kevesebbet üzemanyagot enged át ,ha meg feljebb rakod a zégert a súberen akkor meg alaphelyzetben is több benzint enged át szal feljebb kell tenni!
Igen!
A gyári beállítás:
4 db bevágás van a súberen , és a 3.-ba kell tenni!