Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én az enyémet "porlasztóhibával" vettem.
A karbin minden jó sztem.de evvel a falsolással mondasz valamit,most fel is tünt hogy kicsit engedi az olajat valamelyik szimering a váltókarnál.de valahogy nincs kedvem most szétszedni a blokkot.majd az ajövö zenéje lesz
.
tipikus magyaros megoldás. Gondolom amikor vetted akkor a hirdetés szövegében meg volt említve, hogy "új hengerrel" vagy "felújított henger" ... Csak gratulálni tudok ezeknek...
nézzétek mit találtam hát én roszulvagyok nem tudom h ez most nagyongáz h így néz ki a kipufogó nyílásom
ezért volt nekem szar a kipufogó tömitésem am.. nincs nagy rész letörve szerencsére meg azok a csavarok hát én vakarom rendesen a fejem


Szellőzőcső. Ha nicns rajta, nincs nagy jelentősége.
Hello, bocs a belevaúért.. De! Szerintem falsol a motorod! Lehet a főtenglyszimemringnél, a szívótoroknál, bárhol! Aztán ha ez tuti nem akkor állítsd be elsőnek a benzinszintet. De ez nagyon falsolás jele.

Egyébként véleményem szerint ezt tanteremben nem lehet megtanulni. CSak saját bőrön szerzett tapasztalattal.
helo érdeklődnék hogy idom van e elado? képet tegyélfel rola kőszi
Nekem a tankon 2 idom van: az egyik felnyitható, hogy tudjak tankolni, a másik pedig a műszerfal alatt helyezkedik el, az pedig a 2 oldalidomot fogja össze "elöl". Szerintem van különbség a két motor idomzata között :)
nekem is csinál ilyeneket de én mozgattam a szívató bowdent és akkor állt le nekem is 3000 pörgött alapjáraton és néztem mi lehet fel akadva és a szívatóval lehet a gond én még nem foglalkoztam vele mert az idomokat javítgatom de át fogom nézni
ami fel megy a tanktól a műszerfalig bár nekem ns 125 r -m van és takarja a benzin keverék olajozó tartályt
Köszi! ezt se tudtam.amúgy már bele is raktam.nagyon szépen ketyeg,de még nekem is gondok vannak a karbival mint itt a többieknek. ez tényleg népbetegség...
egyszerüen nem tudom beállítani! pedig kicsit értek is hozzá-(tanultam 4évig) de itt a szerelő technikusi papirom szart se ér
vagy nagyon pörög a motor 3-4 ezres alapjáraton vagy totál nincs alapjárat és nem tudom hogy miért.vettem felujító készletet a karbihoz de az se segít,levegő csavaron tudok állítani de az alpjáratit hiába tekergetem nem történik semmi,
jah és max 70-et megy
Szia!
Minden idom megvan, de nem igazán értem hogy melyik idomra gondolsz pontosan. A pontosság kedvéért: nekem egy nsr125f-em van.
a tank és az idom között levő takaró idomod volna? nekem hiányzik ami az olaj tartályt takarja
Üdv mindenkinek vettem egy ns 125 r-t, és fel újítanám de a karbi meg fogott van rajta két kivezetés amire cső menne, de nekem nincs rajta semmi, a könyv is csak annyit mutat hogy van rajta cső kérlek segitsetek nekem mire való és hova csatlakoznak
Sziasztok!
Nsr 125-höz alkatrészek jó áron eladók! Keressetek, küldök képeket!

Üdv: Olivér
ma szétkapom, beállíttom úgy ahogy mondtátok.
majd megírom hogy mi az eredmény.
asszem van elgörbítet csavarhúzóm és azzal talán tudom állítani mikor jár a gép.
majd szólok mi lett.
amit a 2 srác mondott pontosan ugyanazt jelenti.
Az úszó nem kerül sehova azzal hogy a tűt állítod. Pont fordítva írod az utolsó mondatban a dolgokat.
azért ennyire ne örülj, mert a tű csak közép-3/4 gázállásban dolgozik, teljes gázon már a főfúvóka mérete számít. Ha a zégert lefelé raktad, akkor azzal a tűt kiemelted, tehát több üzemanyagot kap.
Itt nem az a lényeg hogy mennyit megy a motorod. hatodikban mennyit pörög ?
okok!Sz.tem 7 végén megcsinálom de ha valaki más is próbálkozik akkor írja meg az eredményt!
*így csak az ismert népbetegségekről....
Ez valóban életképes ötlet. Örülök, hogy megoldottad, mondjuk itt a fórumon mi nem ismerjük a szervíz hátteret, így az ismert népbetegségekről beszélhettünk. Ha átszerelted, és megjavult írd meg nekünk.
És mi lejeb tettük asszem szal kevesebbet kap ezért mirok 120-nál még kellene neki benzin akkor kevesebbet kap szal nem megy többet!Húú megoldottam a rejtélyt !
Ja és csoki meg adamomester ti 2 különböző dolgot mondtatok!
adamo:minél feljebb kerül a tű annál jobban megy
csoki: tűnn minél lejjeb teszed a lemezt a mi tartya annál jobban fog menni
Na Szal akkor mivan?Erről nem ír a manual!
Lehet h rájöttem h mitől megy csak 120-at a motorom és nem eszik sokat.Ezeket olvastam és eszembe jutott h kb mi is szétszedtük a karburátort és átraktuk a zéger gyűrűt a. Asszem lejjebb.Ha meggondolom h lejjebb leszed akkor lejeb kerül az a (mittom nevezzük úszónak), akkor kevesebbet üzemanyagot enged át ,ha meg feljebb rakod a zégert a súberen akkor meg alaphelyzetben is több benzint enged át szal feljebb kell tenni!
Keresem a súber tű állást!
Igen!
A gyári beállítás:
4 db bevágás van a súberen , és a 3.-ba kell tenni!