most akciósan eladó 160-as polini henger (hónolni kell) 10.000 Ft ért. Vasperselyes, táboriban már megbeszélt árak szerint: 3 ezer Ft a hónolás, 24 ezer bele a 60-as polini dugó. Adom hozzá a hengerfejet, régi hf tömítést, power nyelveket, csavarokat.
(tehát összesen 37 ezer Ft-ból jó állapotú tuninghenger, új dugóval)
Hellosztok, lenne egy kérdésem, meg szükségem lenne 1-2 cuccra, ha valakinek van Léci jelezze. :)
Kérdés... a Körlámpás NSR-en ugyan olyan a visszapillantó, mint a macskalámpáson ? ha igen, akkor kinek van eladó s mennyiér?
Szükségem lenne, még plexire, valaki nemtud alahonnét szerezni ? Vagy estleg nem tud valaki rendelni E-bay rol ?
1. Az a 30000 inkább 20000 dugócserénél. :)
2. Én is A1-el hajtom most a vasat, forgalmiban 20 kW van, na meg 1 éves jogsival személyt se vihetnék, de majdnem többet megyek utassal, mint anélkül.
3. 4 ütemű motorokba is elég sűrűn előfordul nagy hőértékű gyertya, pláne a forgósabbaknál (250-400 sornégyeknél biztos)
4. Itt a jó idő, kellemes motorozást!
Hát igen idős de a másik motor ami szóba kerülhet az csak is az MZ. Ezért gondoltam egy kicsit komolyab gépet venni. Majd meglátjuk. Köszi a válaszokat.
hengert csak akkor kell cserélni ha nem cserélsz időben dugót, eltörik valami, és szétbassza. Dugócsere intervalluma pedig inkább 15-20 ezer, de használatfüggő, lehet kevesebb is ha motoroznak vele, nem pedig csak gurulgatnak . Ez nem probléma, ez 2t motor. Ezek ilyenek. Ja és nézd azt is hogy a legfiatalabb körlámpás is már 17 éves motor! Természetes hogy kell szerelgetni folyamatosan. Ha olyat akarsz amivel nincs probléma akkor új(abb)at kell venni...
hát használattól függ mikor cserélsz dugót(30000 km után kell)
de a motor állapotától is függ,hogy mennyi baj van vele....
szóval jól megkell nézni,hogy mit veszel meg.egyet tudok tanácsolni,ha NSR-t akarsz venni több motort is nézz meg,nem muszály lerakadni 1nél,és vigyél 1 hozzáértő embert is
Köszönöm a gyors választ.
Még azt szeretném kérdezni: hallottam olyat, hogy 2 évente dugó, henger csere. Ezt tényleg így van? És sokszor van velük probléma?
(Körlámás nsr)
Lemaradt a vége:
Haveromat igazoltatták és a csaj megkérdezte a kollegájától, hogy az A1 az ugye 250 ccm? :) Unokatesóm szerint (szintén rendőr) korlátlan ccm és 11 kW.
ott,hogy abban a motorban 100000%,hogy nincs folytás,ami már alapból több mint 15 Le vagy 11Kw,de nem érdekel ez senkit
ha 125 ccm és 28 Le azaz 16Kw van a forgalmiban akkor se szólnak....
dehogy köt bele,még bese vizsgálják nem kell izgulni,nyugodtan megveheted 11kw-os papírokkal,nem fogja végig nézni,hogy benn van a folytás és teljesen rendbe van a papírja,szal az neki + munka lenne
Azt szeretném kérdezni, hogy ha vennék egy 125-ös NSR-t 11 Kw-os papírokkal (Forgalomba helyezve) és van A1-es jogsim akkor ha a rendőr megállít akkor beleköt ebbe?
Vagy esetleg egy balesetnél ez mennyire gáz?
Bevizsgálják valamilyen helyzetben?
Legálisan így lehet használni? Mert 50-es papírokkal nem nagyon akarok. Előre is Köszi
06 70 318 52 37