na ez azért érdekes, mert nekem vagy egy CRM és egy NSR blokkom is. a CRM nél nekem is hasonlóan csak 1 darab rugóval nyomott lapát van(ettől függetlenül működik a váltó), de az NSR nél viszont mindkét lapátot nyomja egy -egy rugó. Szerintem vegyél bele (vagy csinálj valamiből) mert olcsón kijössz, és még ha nem is ez volt a baja, ezt legalább kipipálhatod.
sziatok. mondták a crmesek h nálatok próbálkozzak ezügyben.
szétszedtem a crmet mert nem akarta venni a 2est. a többi mind rendben volt 2 nagy nehezen be tudtam rakni 2be.
na szóval csináltam egy képet és sztem hiányzik még egy kisrugó meg egy olyan pöcök innen és azért nem volt jó
segítsetek pls h tényleg hiányzik e vagy így jó. és ha így nem jó akkor mi a neve h tudjak rendelni. köszönöm
Fúú ez megint rettenetesen nagy tévedés. Attól, hogy olyan bumszli van a szertya végén, még semmi következtetést nem lehet levonni, csupán annyit, hogy olyan pipa kell hozzá, ami ilyen bumszlin fog.
És ez se igaz, hogy kétüteműekbe magasabb hőérték kell, mint négyüteműben. Van oylan amibe magas kell, van amibe alacsony mindkettőnél.
Ne haragudj, de szerintem nem ezt tanították, max nem figyeltél!
A te gépedet is nézegettem. Jól néz ki. Tudsz róla írni 1-2 dolgot?
Az előző kérdésemhez visszatérve, mennyi km után szoktatok olajat cserélni a blokkban?
hát hallod mindenkinek van valami probléma.
netudd meg nekem menynit kellett baszakodnom mostanában.
az elmúlt 1 hanapom csak szerelésből állt.
sok sikert a szereléshez.
remélem vége lessz már az nsr influenzának.
szétszedtem a gépet és kiderült miért is volt már gyengébb illetve nem ment annyira, dugócsere esedékes volt talán még éppen időben, szerencsére nem használtam sokat az utóbbi időben (tavaly nyár)
ilyennel még nem találkoztam ugyanis a tűgörgőkosár darabokban esett ki .megtaláltam minden darabját a forgattyúházba nem esett be lehet perec lett volna belőle vagy megdolgozott volna bent mindent és akkor búcsút inthettem volna a motorozásnak jó hosszú időre, a hajtókarban sem esett kár legalábbis nem kell cserélni az is zsebbenyúlós móka lenne
holnap rendelem a dolgokat a mocihoz remélem hamar meglesz mert ki akarom használni a jó időt
igen az miatt volt.
a karbit nem piszkáltam mert eszembe jutott hogy tavaj nekem totál jól beállította a szerelőm, ezért nem piszkáltam.
a levegő csavar 3.5 re volt kitekerve.
az alapjáratot meg csak fülre meg fordulatszámra állítottam be.
a tű meg a 3. ban volt ahol kellett.
szétszedtem a crmet mert nem akarta venni a 2est. a többi mind rendben volt 2 nagy nehezen be tudtam rakni 2be.
na szóval csináltam egy képet és sztem hiányzik még egy kisrugó meg egy olyan pöcök innen és azért nem volt jó
segítsetek pls h tényleg hiányzik e vagy így jó. és ha így nem jó akkor mi a neve h tudjak rendelni. köszönöm
Szerintem még nem voltam motorral kispesten, inkább Angyalföld meg ujpest.
3x1liter FUCHS Silkolene Pro4 4T Race olajam.
2500Ft/db
minden eladó az utolsó kis darabig...!
És ez se igaz, hogy kétüteműekbe magasabb hőérték kell, mint négyüteműben. Van oylan amibe magas kell, van amibe alacsony mindkettőnél.
Ne haragudj, de szerintem nem ezt tanították, max nem figyeltél!
nekem meg 20-as ba kéne abba is jó?
Adj egy e-mail vagy MSN címet, szívesebben írok ott, mint itt
Kérdésedre válaszolva, ha emlékeim nem csalnak akkor szervízkönyv szerint 4000 km-enként kell, de lehet, hogy 6
Üdv: Pisti
Az előző kérdésemhez visszatérve, mennyi km után szoktatok olajat cserélni a blokkban?
netudd meg nekem menynit kellett baszakodnom mostanában.
az elmúlt 1 hanapom csak szerelésből állt.
sok sikert a szereléshez.
remélem vége lessz már az nsr influenzának.
ilyennel még nem találkoztam ugyanis a tűgörgőkosár darabokban esett ki .megtaláltam minden darabját a forgattyúházba nem esett be lehet perec lett volna belőle vagy megdolgozott volna bent mindent és akkor búcsút inthettem volna a motorozásnak jó hosszú időre, a hajtókarban sem esett kár legalábbis nem kell cserélni az is zsebbenyúlós móka lenne
holnap rendelem a dolgokat a mocihoz remélem hamar meglesz mert ki akarom használni a jó időt
Ha igen, akkor:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr_125_r-3612616
Tényleg korrektül egyben van
Üdv: Pisti
a karbit nem piszkáltam mert eszembe jutott hogy tavaj nekem totál jól beállította a szerelőm, ezért nem piszkáltam.
a levegő csavar 3.5 re volt kitekerve.
az alapjáratot meg csak fülre meg fordulatszámra állítottam be.
a tű meg a 3. ban volt ahol kellett.
és a karbit hogy álítottad be?
semmi panasz nincs rá.
végre mostmár tényleg jó.
szerintem az br9ecs lessz