Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja már látom hogy reggel kiirtad
kösz
adamo nézd meg a gyertyát
Sziasztok, már régebben is akartam kérdezni, hogy miért és mire jó a bimetal hengerfej?
Én már így vettem a gépet, hogy ez volt rajta.
családi okok miatt eladóvá vált a 125-ös Rs-em. Olasz papirokkal én 50-es ként használom de forgalomba helyezhető minden papírja megvan hozzá! Kitűnő esztétikai és morikus állapotban van új:lánc,festés,plexi,gumik érdeklődni:balazs1616@citromail.hu Tel:20/93 16 765
Kis segítség a gyertya témához:
http://kepfeltoltes.hu/100328/Nsr_gyertya_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg

Vigyázat van belőlük hamis is :( :
http://kepfeltoltes.hu/100328/Ngk_gyertya_hamis__www.kepfeltoltes.hu
_.jpg
ez nem elszólás volt asszem de hivd aminek akarod.amugy pont arra céloztam hogy hiába tanultam akkor se ugy van.pl.bekötöttem rajz szerint a gyujtást és semmi!aztán ki méregettem mindent rájöttem hogy totál fordítva kell és ugy jo!
jah, azt én is gondoltam hogy nem a váltokarnál falsol,nem is azt mondtam.hanem ott jön ki a dekniből az oil.
amugy most fogom szétkapni
ez nem attol függ hogy mennyire új.a vastag baszásosnak kissebb a hőértéke mert általába 4ütemübe való.és azért nem tudod letekerni hogy véletlenül se keverd össze de a letekerhető változat meg azért nem jó mert annak középértékre van belőve a hőértéke.2 kétütemhez a legnagyobb hőérték kell,mert kétszer annyit pőrög mint a 4ütemű.
-ezt valamikor igy tanitották csak más szavakkal-attólfüggetlenöl nem mindig ez a valóság
CSOKI

BR9RCS a gyertya tipusa.
Sziasztok
Lenne egy primitív kérdésem. Mennyi kmenként kell cserélni az olajat a blokkban? Mostanában szeretnék venni macskalámpást.
nem-nem ez vadi uj gyetya és ez már nem letekerős
azt a vastag baszást egy kombi fogóval letudod tekerni
nem lehet levenni mer az újjakat már nem lecsavarhatósra csinájják
gyertek győrbe húsvéti nyuszis motoros felvonulásra
én megyek
http://www.wix.com/Bikerbunny/...
itt tudttok feliratkozni de ennél jóval többen leszünk szerintem 100-ann biztos
http://www.sportmotor.hu/motor...
ja.
nem az a rácsavarós izé van rajta?
nem lehet levenni róla. szoktak olyat.
az enyémnek is menetes a vége ami eddíg volt benne de most amit vettem az meg vastag baszás
ugyhogy most már van normális gyertyám de nem tudom rátenni a gyertya pipát
bezzeg a boltba meg nem volt ojan pipa
de majd jövőhétenn veszek aztánn lessz ám nemulass
okés.
addig nem megy ki afejemből.
vastag baszás.
na menetes a vége azt tudom.
most szólok hogy holnap el ne felejcsd
azt fejböl tudod hogy mijen a vége amire megy a pipa?
vastag baszás vagy vékony menetes?
hú halod mindig elfelejtem a gyertyát.
holnap megnézem.
csak elne felejtsem.
nyugottan szedd széjel a kapcsolókat
bár a szivató felöli dobozt amibe belemegy a bovden kb fél óra alatt tuttam összerakni meg nyakig olajos lettem én is meg a motor is de megmosakottunk mind a ketten
mijen gyertyát vettél?
jólenne ha pontosan megtudod mondani
nekem egész jók a bóvdenek, már énis gondolkoztam rajta hogy beolajozom mindet csak nincs erőm szétszedni mindent.
most addig fogsz basztatni amíg fel nem matricázom?
nem fog sikerülni.
amikor megvettem a motoromat hazavittem és másnap azzal keztem hogy minden bovdent megolajoztam hogy tuti legyen
kuplung is jóval finomabb lett
aztánn később szét bontottam a karbit is azt is kipucetrem majd jött a kilóméteróra spirál olajozás meg a lámpák kimosása
az index visszajelző sokkal jobb lett
de azért a matrica jólenne
nem érek rá pestre menni
inkább csináltam az uj plexit a motorra
nem akartam a kormánynál szétszedni mert nem tudom hogy van ott összerakva.
meg beolajoztam, könnyen jár, de megfeszült ahogy a kormányt elfordítottam.
mivel más helyen lett elvezetve nem volt olyan hosszú hogy jó legyen.
esetleg be is lehetne olajozni a bowdent

de iszonyatosan ritka rondán beszopattam magamat.
ugye mondtam hogy az alapjárattal sorra gond volt.
ma végre azt hittem teljesen kész a gép.
mondom ideje elmenni motorozni.
elis mentem, de ahogy mentem a városban a gáz mintha felakadt volna 5000 res fordulaton pörgött a gép.
midenhol balkézzel fogtam a kormányt jobbal meg a szivatót húztam és akkor visszaesett.
gondoltam csak össze kéne rázkódnia kicsit, mivel tegnap pucoltam karbit.
elmentem hát hogy egy kicsit kihuzassam.
mentem 10 kmert kb 90 el, mire gondoltam visszafelé kicsit többel megyek majd.
úgy is lett, olyan 120-130 al jöttem szépen, mire valami buzi megelőzött egy smartal. mondom magamba anyádat előzgesd gecifejű.
gó utánna végig mentünk jó 150 el előzgettük a kocsikat.
aztán nagy nehezen csak megelőztem a gecit és hazamentem. ekkor már volt hogy 6-7 ezres fordulaton maradt a motor.
gyorsan hazamegyek állíttok vissza rajta, mire meg leakart állni.
mondom ezt már nem hiszem el mi a rákos isten van már ezzel?!
mire elkezdtem csak úgy hirtelen fellángolásból huzugatni a szivató bóvdenjét, és láss csodát váltakozott az alapjárat.
ÉS EZ VOLT A PROBLÉMA
mikor szétszedtem máshol vezettem el a szivató bóvdenjét mert ledörzsölte a festést az első sárvédőről.
és ezzel szivattam meg magam.
és jóóó a gép.
remélem tetszett a mese amit most mondtam.
akinek még hasonló problémája van, nézze meg a szivatóbóvdent hátha...