konkrétan ilyenre gondoltam, az aksira pedig azért van szükség mert 175-ös henger van a mocin és nem bírja meghajtani az önindítót a régi, állandóan lemerült tologathattam a mocit ami picit idegesítő ha már van rajta önindító és nem berúgós mint a régi simsonom volt
holnap nekiállok és szétszedem a masinát, új dugót is kap. na meg új aksit bár ezt elég furfangos lesz megoldani, a régi aksi helyére nagyobb teljesítményűt szeretnék viszont oda nem fér be ezért arra gondoltam h légszűrőház ki sport légszűrő be és a maradék hellyel gazdálkodva új nagyobb méretű/teljesítményű aksi be.sportlégszűrőről akinek tapasztalata van és megosztaná velünk annak is nagyon örülnék, mert más megoldás nem jut az eszembe
örülök hogy egy illetékes is hozzászólt de ahogy Adamomester is írta, ha nincs kompresszor meg ami kell akkor nincs esetleg tudsz más módszert ennek a két komponensű festéknek a felvitelére (ecset és a két kezem, nem értek hozzá ahog ymár írtam?) motor új gazdája ha megválok tőle tesóm lesz
ja és ezt most ne személyeskedésnek vedd. nem úgy írtam.
csak tudod nekem nincs ilyenekre ennyi pénzem, így hát marad az olcsó megoldás.
biztos tudod hogy van ez.
hát lehet, de nekem tökéletesen megfele.
én nemfogom többet átfesteni a következő tulaj meg hát így járt.
árban végülis csak 3 szorosát spóroltam meg, ennyit megér hogy nem olyan a tartóssága.
a festők a környéken 25 öt simán elkértek volna érte.
ígymeg 8000 ból megúsztam.
nekem megfelel, ha másnak nem tetszik, hát lehet tenni egy szivességet.
Na most én festő volnék, tehát valami elképzelésem van a különbségekről. Elképzelhető a látványosság úgy 2-3 hónapig aztán annyi. Ezeknek a cuccoknak az ellenálló képessége nagyon kicsi....főleg ugye napon van a lábaddal dörzsölöd stb.. De igazából ez akkor fog fájni amikor meg kell ismételni, mivel erre a katyvaszra semmi normális anyaggal nem mehetsz rá. A fémes cuccokon egész jól eltávolítható megadott szerekkel, de a műanyagokról .
Ott a mostani csiszolási idő sokszorosával számolhatsz + a különböző papírok többszörösével mert úgy tömi el mint a sicc.
Tehát ha te csinálod majd megint akkor te , de ha közben megválsz tőle akkor majd az új gazdi áldja a felmenőidet..
Halkan elmondom, hogy egy mezei garázsban is megoldható egy normális festés mert nem olyan nagyok a felületek mint egy autón.
És szinte bármelyik két komponensű olcsó festék is megteszi .
Az árban sem mentél volna sokkal magasabbra, talán 2-3000 pénzel, viszont a a tartósság.....
rendben.
meg megkérdezed a festékboltban hogy ők mit ajánlanak, de szerintem ezt fogják ökis mondani.
hát eléggé időigényes. az előkészítés az olyan 3-4 nap volt a festés meg fél nap kb.
hidd el az enyém sincs valami fényes állapotban sajnos, majd rákérdezek hátha felénk lehet kapni szórókittet flakonos formában vagy felkenős formában ha nem akkor megoldom glettel ha megleszek vele teszek fel képeket (bár ez tuti nem holnap lesz mert elég időigényes meló ahogy írtad is és most a szakdoga sokat elvesz a szabadidőmből )
hát én nekem sok leütődés volt rajta, így néhol egész müegyagig, néhol csak kicsit csiszoltam meg de ez az előző festés állapotától függ.
az a lényeg hogy karcolások ne legyenek rajta, meg semmi olyan ami valami horpadás szerüség mert az megfog látszani.
hát a szórőkitt az olyan hogy minden hibát lefed, és utánna azt megcsiszolod szép simára. hogy ne látszódjon rajta semmi.
ha meg még látszki akkor még lefújod és utánna megint megcsiszolod.
valahogy így működik, én még nme használtam sajnos, de haver így szokta.
a kérdésem egy részére megkaptam a választ amíg megírtam , nem is várom h olyan legyen mint a gyári de igy is sokkal jobb lenne mint most sajnos karcosan
köszönöm a gyors választ, annyit még elárulnál h meddig csiszoltad le, teljesen csontig vagy az alapozórétegig, csak az előző festékréteget csiszoltad meg h az alapozó "tapadjon", szórókitett(szórógitt nem vagyok jártas ezekben a dolgokban) vagy glettet használtál
ezzel is ugyan olyat tudsz csinálni mint ha kompresszorral csináltad volna.
meg ha egyszer nincs akkor mit csináljak?
ha nincs nincs akkor megy mással.
És mindezt festék spray-vel ?
Gratula, te tényleg festék mániás vagy.....
Ennek az akciónak a tartóssága vetekszik az értékével....
de psszt..... ne mond el senkinek....
ja és ami a legfontosabb.
házilag LEHETETLEN tökéletes festést csinálni.
én jó pár mocimat fényeztem már, eddig ez volt a legszebb és leg igényesebb munkám de ígyis televan hibákkal.
szóval amikor nekiálsz ne azt várd majd hogy olyan festést kapsz mintha egy autófényező műhelyben csinálták volna.
csak ennyit akartam még mondani.
sokan azt hiszik hogy ó lefújom és gyönyörű lessz. hát nem éppen.
ahoz hogy olyan legyen minőségi festőcuccok kellenek (kompresszoros festő, hűkamra stb.)
ja meg le kéne még fújni szórókittel és utánna csiszolni.
én ezt kihagytam mert nem kaptam sprayben szórókittet.
de lehet hogy máshol van nemtudom.
köszönöm szépen.
örülök higy eddig mindenkinek tetszett.
KIVÉVE CSOKINAK
persze.
elmondom a mocskos részleteket.
én 8000 ből jöttem ki a festésre.
ebben volt 1 doboz a lapozó, 2 doboz fekete festék, és 2 doboz fényes lakk. ja és a fekete is fényes volt.
többek között a lakk azért kell mert benzinállóvá teszi a festést és megvédi a karcolásoktól.
ja és még persze csiszolópapír és festés előtti tisztítószer volt ebben az árban.
az előkészítés az nálam röpke 23-24 óra kőkemény munkából állt. aminek köszönhetően a vége felé már vérzett az ujjam mert lecsiszoltam.
én hogy elkerüljem a mély karcolásokat vizes csiszolóval dolgoztam végig.
sok munka van vele de azért megérte.
sajnos elég sok hibát vettem észre rajta mikor összeraktam, de ezeket főleg csak én veszem észre mivel festésmániás vagyok.
miután kész voltam a csiszolással jöhetett az alapozás.
lefújtam szépen és olyan 15-20 percet hagytam száradni. majd jött a fekete.
1 réteg ráment ami jó 1 doboz volt. kb 1 óra száradás után jött a 2. réteg.
majd szintén 1 óra száradás után 1 réteg lakk.
eredetileg 2 lett volna de olyan szép lett hogy nem fújtam le mégegyszer. így 1 doboz lakk megis maradt.
és utánna igazából olyan 7-8 nap kell neki a teljes száradáshoz.
addig nem benzinálló és könnyen megkarcolódik megnyomódik.
én 6 napot vártam vele és akkor raktam össze, ma van a 7. nap.
jövő hétre már teljes mértékben száraz lessz.
ja csiszólónak én 500 as vizes csiszolót használtam.
remélem segítettem.
régóta szeretném én is lefesteni a mocit és olvasgattam a motorfestés topicba is a kommenteket, nagyon szép lett a végeredmény gratulálok hozzá , megosztanád velem/ünk miket használtál fel a munkához, anyagi költség, illetve a festés menetét mert engem nagyon érdekel.előre is köszi
tökéletesen elég az eredeti is.
csak tudod nekem nincs ilyenekre ennyi pénzem, így hát marad az olcsó megoldás.
biztos tudod hogy van ez.
én nemfogom többet átfesteni a következő tulaj meg hát így járt.
árban végülis csak 3 szorosát spóroltam meg, ennyit megér hogy nem olyan a tartóssága.
a festők a környéken 25 öt simán elkértek volna érte.
ígymeg 8000 ból megúsztam.
nekem megfelel, ha másnak nem tetszik, hát lehet tenni egy szivességet.
Ott a mostani csiszolási idő sokszorosával számolhatsz + a különböző papírok többszörösével mert úgy tömi el mint a sicc.
Tehát ha te csinálod majd megint akkor te , de ha közben megválsz tőle akkor majd az új gazdi áldja a felmenőidet..
Halkan elmondom, hogy egy mezei garázsban is megoldható egy normális festés mert nem olyan nagyok a felületek mint egy autón.
És szinte bármelyik két komponensű olcsó festék is megteszi .
Az árban sem mentél volna sokkal magasabbra, talán 2-3000 pénzel, viszont a a tartósság.....
meg megkérdezed a festékboltban hogy ők mit ajánlanak, de szerintem ezt fogják ökis mondani.
hát eléggé időigényes. az előkészítés az olyan 3-4 nap volt a festés meg fél nap kb.
akkor nem fogsz csalódni benne.
az enyémet láttad volna. fúú.
az a lényeg hogy karcolások ne legyenek rajta, meg semmi olyan ami valami horpadás szerüség mert az megfog látszani.
hát a szórőkitt az olyan hogy minden hibát lefed, és utánna azt megcsiszolod szép simára. hogy ne látszódjon rajta semmi.
ha meg még látszki akkor még lefújod és utánna megint megcsiszolod.
valahogy így működik, én még nme használtam sajnos, de haver így szokta.
meg ha egyszer nincs akkor mit csináljak?
ha nincs nincs akkor megy mással.
Gratula, te tényleg festék mániás vagy.....
Ennek az akciónak a tartóssága vetekszik az értékével....
de psszt..... ne mond el senkinek....
házilag LEHETETLEN tökéletes festést csinálni.
én jó pár mocimat fényeztem már, eddig ez volt a legszebb és leg igényesebb munkám de ígyis televan hibákkal.
szóval amikor nekiálsz ne azt várd majd hogy olyan festést kapsz mintha egy autófényező műhelyben csinálták volna.
csak ennyit akartam még mondani.
sokan azt hiszik hogy ó lefújom és gyönyörű lessz. hát nem éppen.
ahoz hogy olyan legyen minőségi festőcuccok kellenek (kompresszoros festő, hűkamra stb.)
ja meg le kéne még fújni szórókittel és utánna csiszolni.
én ezt kihagytam mert nem kaptam sprayben szórókittet.
de lehet hogy máshol van nemtudom.
itt vannak részletek a festésről.
örülök higy eddig mindenkinek tetszett.
KIVÉVE CSOKINAK
persze.
elmondom a mocskos részleteket.
én 8000 ből jöttem ki a festésre.
ebben volt 1 doboz a lapozó, 2 doboz fekete festék, és 2 doboz fényes lakk. ja és a fekete is fényes volt.
többek között a lakk azért kell mert benzinállóvá teszi a festést és megvédi a karcolásoktól.
ja és még persze csiszolópapír és festés előtti tisztítószer volt ebben az árban.
az előkészítés az nálam röpke 23-24 óra kőkemény munkából állt. aminek köszönhetően a vége felé már vérzett az ujjam mert lecsiszoltam.
én hogy elkerüljem a mély karcolásokat vizes csiszolóval dolgoztam végig.
sok munka van vele de azért megérte.
sajnos elég sok hibát vettem észre rajta mikor összeraktam, de ezeket főleg csak én veszem észre mivel festésmániás vagyok.
miután kész voltam a csiszolással jöhetett az alapozás.
lefújtam szépen és olyan 15-20 percet hagytam száradni. majd jött a fekete.
1 réteg ráment ami jó 1 doboz volt. kb 1 óra száradás után jött a 2. réteg.
majd szintén 1 óra száradás után 1 réteg lakk.
eredetileg 2 lett volna de olyan szép lett hogy nem fújtam le mégegyszer. így 1 doboz lakk megis maradt.
és utánna igazából olyan 7-8 nap kell neki a teljes száradáshoz.
addig nem benzinálló és könnyen megkarcolódik megnyomódik.
én 6 napot vártam vele és akkor raktam össze, ma van a 7. nap.
jövő hétre már teljes mértékben száraz lessz.
ja csiszólónak én 500 as vizes csiszolót használtam.
remélem segítettem.
meg kawasaki.
ha pár betüt megváltoztatunk akkor azt kapjuk hogy honda.
Biztos lesz valami érdekes....én lassan indulok