Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NA faxa a sevice manualban miden benne van!
Ezek gyári adatok
Alapjárat:1400-+100rpm!
Keverék állító csavar:Tekerd be teljesen majd vissza 2.5 fordulatot(2-t az R type-hoz)!Szal az nsr 125 R-nek!
Jó látom már megmagyarázták!Az alapjáratról meg a keverék szabályzó csavarról meg annyit, tényleg úgy van h a kopástól függ hogy mennyivel különbözik a keverék csavar állítása a gyáritól!Szal hagyatkozz a füledre egyből meghallod mikor tisztán pörög(egyenletesek az ütemek akkor jó!Zenészek előnyben:D!
Hát ha a kipufogón is jön a benzin akkor mindenképp a karburátor a ludas!Túl sok a benzin azt baszik rendesen elégetni(túl sokat kap!
wehehehehe. Erre mondanák a tanáraim: Gépész, oldja meg! Akkor marad a 2.5. Nincs a vázon egy lyukacska ahol be lehet nyúlni csavarhuzóval? nekem ugy rémlik van.
hát csak hogy tekerjem ha nem lehet úgy hozzáférni amikor fent van a helyén?
na?
ha lehetne akkor már megpróbáltam volna.
de nem lehet eltekerni csak úgy ha le van véve, de akkor meg hogy indítsam be és halljam a hangját?
legyen4 vagy 5 vagy 3.1234 vagy 4.212. szerinted honnan tudjam szám szerint?:) csavarni kell és hallani fogod a motor hangján. de legyen inkább 2.987
akkor legyen inkább 3?
vagy szerinted mennyi legyen?
bizonyos kopások miatt(karburátor,henger, stbstb) lehet már nem a 2.5 az ideális neked. őőő a motorodnak.
jaa.
az lehet hogy az az.
én nemtudom.
hát de beállíttom a 2.5 re az agyári, annak jónak kellene lennie nem?
lehet én vagyok hülye, meg rég volt nsr-em, de a keverék csavar és a levegő amiről ti beszéltek egy és ugyan az. keverék(levegő,benzin keverék). Ha nem tudsz pontos adatot, akkor úgy csináld, hogy adott alapjárat mellett, a keverék csavar állításával növeld a fordulatszámot. a megfelelő beállításnál lesz a legmagasabb, utána megint csökken. Ezek után az alapjárati csavarral állíts egy 1500-as alapjáratot(vagy amennyit akarsz)
okés. azt megcsinálom.
de mi lehet a levegőcsavarral?
azzal mi lehet hogy jobb oldalt semmi csavar nincs?
a keverék csavar is a bal oldalon van az alapjárat csavartok 2cm-re az van benne abba a kis csőbe
álícsd be ugy hogy becsavarod tejjesen aztánn 2,5 fordulat kifele
ha nem jó ugy akkor próbájjad még tekerni egy fél fordulattal valamerre
aha.
énis így tudom hogy minél feljebb kerül a tű annál jobban megy de többet is eszik, akkor lehet azért ilyen kevés a fogyasztásom.
nemtudom ez mennyit számíthat.
arra gondoltam énis azt állítsam 2.5 re?
és a levegő csavar akkor a jobb oldalon kellene hogy legyen, de nekem ott nincs semmi.
tűt azt nem tudom de annyit tuduk hogy ha a tűnn minél lejjeb teszed a lemezt a mi tartya annál jobban fog menni mer több benzint enged felszivni
a keverék csavar az meg az alapjárati csavar mellett van
alapjárati csavartól barra
benne van egy kis csőbe nehéz hozzáférni
aha. és melyik az a csavar?
mert nemtudom.
de nem tudod a tűnek hol kell lennie?
aha. nekem 1500 körül szokott lenni.
és az alapjárat melletti csavar az mi?
nem az a levegő?
vagy az hol van, mert jobb oldalt nekem semmi nincs, csak 2 lyuk szerüség.
alapjárat 1400 plusz minusz 100,de egyébként ahol jól érzi magát...
nem az alapjárat hanem a keverék 2 és fél
az alapjárat az mindenkinél más
de nekem a keveréket is mindíg állittani kell
multkor megin nem akart menni mer most melegvan de valamerre tekertem rajta egy fél fordulatot egyböl más hangja lett meg jobban is megy power alatt
ja meg még annyit hogy a tűnek melyik bevágásnál kell lennie?
melyik a legjobb, mert én úgy emlékszem hogy fentről a 2. ban van most, de nem 100 %.
köszönöm.
és a levegő?
azis annyi azt hiszem.
kettő és fél
rendben.
holnap szétrobbantom az egészet aztán megnézem az egész karbit hogy mi lehet vele.
falsot nem szívhat szerintem, mert minden tömíttés cső jól tömítt.
vagy nemtudom.
ha csak a blokkban nincs valami olyan hely ahonnan falsot szív, de nemtom.
egyépként nem tudod mennyi a gyári alapjárat?
hányat tekerjek rajta kb?
köszönöm.
Feri a tiedben ugyan az a blokk van mint a többi nsr ben. az nsr ek blokkja egyezik, csak az ns-é tér el tőle, de az nagyon. az nsr blokkok annyiban különbözhetnek egymástól hogy a fogaskerekeken más a fogazat. minden más egyezik. mi ezzel találkoztunk amikor egy ugyanolyan f-be kellett vízpumpafogaskereket cserélni mint a tied, és a jc22esét akartuk bele tenni, de a fogazat nem passzolt. egyébként ha nagyon nem jössz rá mi a baja a gépnek, akkor énis pesti vagyok, összefuthatnánk, ránézek a gépedre, hátha tudok vmi okosat mondani. elérhetőség az adatlapomon.
motorszámot csiszold ki a p.csába, 50ccm nél csak az alvázszámot tartják nyilván. a legtöbb robogón nincs is motorszám, max az újakon.
de egyébként ha le kéri az adatokat motorszám alapján a rendőr akkor sem fog semmit kapni, kivéve ha előtte már le bukott vele az ember aki használta a blokkot hogy nem 50ccm és nyilvántartásba vették, vagy ha rendszámos motor volt. szerintem a legjobb megoldás kicsiszolni.
3500 Ft a fejidom