kompletten nem... de van még oldalidomom mindkétoldalra
(a hosszú..) van plexitem, balos jobbos visszapilantóm, a özépső visszajelzős idom is meg van még, ja meg van hátsó kapaszkodóm is...meg az a kis izé is oda a kapaszkodó alá ..nem töröttek jó állapotúak... ez így 35e Ft alku nélkül ha érdekel... tel 06 70 318 52 37
sziazok jo lenne ha tudna segiteni honda nsr125 lenne szo mi lehet vele ,hogy melegen indul hidegen csak tolásra de két három méteren belűl idul ezt miért csinálja
igen, abban egyet értek veled hogy a perselyezés nem olyan jó megoldás mint a gyári alu-nicasil. Na de nem mindenkinek van pénze vacsi új hengerre. Ha olyan ember csinálja aki hozzáértő, akkor nagyon vad tud vele lenni a motor. Kérdezd csak meg hondafevert
125-ös még megcsináltattam magamnak de eleve nehéz volt olyan embert találnom aki profin megcsinálja hogy ne "süljön be", de egy 160-asnál sokkal kisebb helye van rá nagyobb a furat kevesebb a hely víztérig, hőleadása pedig rosszabb lesz és szerintem nem érdemes ilyennel játszani ha a gyárinál nagyobb hengert teszünk fel rá. Meg amúgy akinek 160-as kell az valszeg kevesli a 125-ös erejét, nyomatékát, de ha kókányolni fog kb ott lesz (árban és teljesítményben is) mintha egy gyári alapméretes hengert vesz újan
Már darabokban van a vas! És igazatok volt henger+dugó Olany kérdésem lenne h egy kicsi karc van csak a hengerbe. Szerintettek elég lenne egy honoltatás vagy furasam meg inkább?
sajna mégem tudtam tegnap felrakni..de ma itt van... próbáltam telefonálni de ki van kapcsolva vagy vmi ilyesmi...ha ezt látod akkor légyszíves hívj fel és akkor letisztázzuk... a másik gond hogy sajna a gumit nem tudom küldeni ugyans rájötem hogy az a gumi már meg sincs... más jó gumim meg nincs is... szóval akkor küldhetem a kmh-kihajtást meg az elsőlámpát? 7eFt
Szerintem azért hogy körbe-körbe tudjon áramolni a víz. De az biztos hogy a japánok ezt jól kitalálták, semmi sem véletlenül van a motorban. (Egyébként meg jópár nsr-t láttam már szétszedve, apró darabokra, mindben ilyen)
Ne félj, biztos nem attól megy csak 120-at, mert vasággyal vagy 76 kg. Én majd 100 vagyok és 150-et plexi mögé hajolva simán viszi. Ha nem hajolok be max 140.
Na de, hogy a te motoroddal is foglalkozzunk :
1. Nem nyit a power.
2. Dugó és gyűrűcsere érett.
3. Azért pörgetni kell a pofáját, hogy menjen 120-130 fölött.
Bár én 6.-ba asszonnyal visszaváltás nélkül lazán mentem vele 130-135-ig. Max 140 volt, de akkor húzattam is.
hello!
lenne egy olyan problémám,hogy ma bementem egy helyre,mire kijöttem már nem indult a motor!
egyáltalán nem ad szikát
szerintetek mi lehet a baja?
nekünk is volt ilyesmi problémánk, vettünk egy 125ös tzr-t aprópénzért, a srác nem tudta mi a baja a mocinak, ugyan ezt csinálta csak ott 6ezernél akadt meg a motor fordulata és csak ugrált.Levettem a légszürőt és már ment is mint a villám, nem kapott elég levegőt, el volt dugulva.Próbáld ki hátha itt is ilyesmi probléma van
(a hosszú..) van plexitem, balos jobbos visszapilantóm, a özépső visszajelzős idom is meg van még, ja meg van hátsó kapaszkodóm is...meg az a kis izé is oda a kapaszkodó alá ..nem töröttek jó állapotúak... ez így 35e Ft alku nélkül ha érdekel... tel 06 70 318 52 37