aha. szóval ha nem veszel le a hengerfejet akkor nem kell cserélni?
ez jóó.
de ha már meglazíttom csavarokat, akkor már meglazul a hengerfej is és akkor nem ugyan az?
vagy hogy van ez?
hali emberek.
mégis csak igaz lett a jóslat miszerint a hengertalp tömítésem szállt el.
de semmi gond már kint van a blokk és a műttőasztalon van.
csak nem tudom a hengerfejről lecsavarni a csavarokat.
7 ből 5 még fentvan.
de valahogy csak megoldom.
annyit akarok kérdezni hogy a ráégett kokszot vagy micsodát hivel érdemes leszedni?
pl dugó leömlő.
köszönöm.
Hy!Nekem '93-as 125cm3-as nsr-em van (dupla körlámpa).Mennyit meg végre annak akinek ilyen van,mert az enyém 120-nál nem nagyon akar többet menni,76kg-vok.Mikor megvetetm 145-öt mentem vele de csak 67kg voltam(kb 4 éve),de sz.tem ez nem nagyon számít bele,mert tavaly vittem havert összesen kb 140kg-k voltunk és akkor is 120-at ment én nem tom h mi van vele!
Mivel lehetne erősebbé tenni a motorom?.. Egy 89 es Honda NSR 125f em van. A másik merre van a motor szám pontosan mert nem véltem felfedezni. Kösz ia válaszokat.!
Helló
engem érdekelne a teljes idomzat h menyi lenne merre lax mert most nincs pénz a telón de hétfőn hivlak azért:D
meg h mien állapotba vannak
de ha adsz emailt meg bezsélhetjük
üdv
a hengertalptömítés cseréhez nem olyan fontos ki venni a blokkot, elég ki buktatni, ez annyiból áll hogy le engeded a dolgokat, víz olaj, karbi kivesz, lánc v első lánckerék le, stb és ha mindennel megvagy akkor fogod és az első és középső blokktartó csavart kiveszed, a hátsót benne hagyod, akkor a blokk eleje le tud ereszkedni a vázból annyira hogy hozzáférj a hengerhez, és innentől csak aláraksz egy vödröt, sámlit, krumplis zsákot, vagy amit akarsz. de ez a technika csak jc20 as váznál alkalmazható.
nekem van egy 160ccm polini hengerem. Vasperselyes, kicsit szorult volt. Pénteken vittem be a tábori tuningba, hogy csinálják meg, illetve mondják meg milyen dugó kell majd bele. Ha érdekel akkor hengerfejjel, csavarokkal, régi tömítéssel, powernyelvekkel, és a kis dobozkával együtt (ami az oldalán van a power számára) 25-be adom majd jó állapotban, és akkor már csak egy dugót kell majd venned.
Először csak néztem, hogy 200 km 4,1 , de aztán rjöttem h 100 km-en annyi. Ha haverral mék, neki 125 4T-je van, múltkor 3,9-re jtöt ki. De ez egyedi eset, 4,5 szinte mindig megvan.
attól hogy a talptömítést cseréled, nem kell leszedni a hengerfejet, egybe lehúzod az egészet. És így nem kell új tömítés felülre. Ha meg szétszeded akkor elvileg cserélni kellene.
Fogyasztás számolására van egyszerűbb megoldás is, hogy ne kelljen 100 km-ként tankolnod. Beletankolsz X litert, azt beszorzod százzal, majd ezt elosztod a megtett km-rel és voálá, kijött az átlagfogyasztás 100 km-re. Persze ez teletank - motorozás - újból teltanknál igaz.
Hajjj. Nekem a múlt héten a 900-as 1litert evett, igaz alig mentem vele. Szerintem én nyertem. Amúgy meg a legjobb fogyasztás csökkentő: 125ccm 4T . Kihegyezett 125ccm 2T nem a takarékosság minta példája.
A tömítés pedig cserés(ha precíz akarsz lenni). Általában minden tömítés egyszer használható fel, mivel szétlapulnak.
ez jóó.
de ha már meglazíttom csavarokat, akkor már meglazul a hengerfej is és akkor nem ugyan az?
vagy hogy van ez?
így jobban tudok vele dolgozni.
mégis csak igaz lett a jóslat miszerint a hengertalp tömítésem szállt el.
de semmi gond már kint van a blokk és a műttőasztalon van.
csak nem tudom a hengerfejről lecsavarni a csavarokat.
7 ből 5 még fentvan.
de valahogy csak megoldom.
annyit akarok kérdezni hogy a ráégett kokszot vagy micsodát hivel érdemes leszedni?
pl dugó leömlő.
köszönöm.
lovip66 ha olvasod még ma ak vegyélfel lécci msn :csabo15@citromail.hu
köszi üdv
engem érdekelne a teljes idomzat h menyi lenne merre lax mert most nincs pénz a telón de hétfőn hivlak azért:D
meg h mien állapotba vannak
de ha adsz emailt meg bezsélhetjük
üdv
A tömítés pedig cserés(ha precíz akarsz lenni). Általában minden tömítés egyszer használható fel, mivel szétlapulnak.
de azér meg lehet érteni hogy miről van szó