Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm.
aha. szóval ha nem veszel le a hengerfejet akkor nem kell cserélni?
ez jóó.
de ha már meglazíttom csavarokat, akkor már meglazul a hengerfej is és akkor nem ugyan az?
vagy hogy van ez?
nah legalább megvan a hiba, jo szerelgetést
hát úgy vagyok vele ha már annyit megcsinálok akkor már nem tart semeddig kivenni.
így jobban tudok vele dolgozni.
hali emberek.
mégis csak igaz lett a jóslat miszerint a hengertalp tömítésem szállt el.
de semmi gond már kint van a blokk és a műttőasztalon van.
csak nem tudom a hengerfejről lecsavarni a csavarokat.
7 ből 5 még fentvan.
de valahogy csak megoldom.
annyit akarok kérdezni hogy a ráégett kokszot vagy micsodát hivel érdemes leszedni?
pl dugó leömlő.
köszönöm.
Hy!Nekem '93-as 125cm3-as nsr-em van (dupla körlámpa).Mennyit meg végre annak akinek ilyen van,mert az enyém 120-nál nem nagyon akar többet menni,76kg-vok.Mikor megvetetm 145-öt mentem vele de csak 67kg voltam(kb 4 éve),de sz.tem ez nem nagyon számít bele,mert tavaly vittem havert összesen kb 140kg-k voltunk és akkor is 120-at ment én nem tom h mi van vele!
Mivel lehetne erősebbé tenni a motorom?.. Egy 89 es Honda NSR 125f em van. A másik merre van a motor szám pontosan mert nem véltem felfedezni. Kösz ia válaszokat.!
Helló
lovip66 ha olvasod még ma ak vegyélfel lécci msn :csabo15@citromail.hu
köszi üdv
Helló
engem érdekelne a teljes idomzat h menyi lenne merre lax mert most nincs pénz a telón de hétfőn hivlak azért:D
meg h mien állapotba vannak
de ha adsz emailt meg bezsélhetjük
üdv
Sziasztook! Nincs vkinek véletlenül eladó 34es karbihoz szivócsonk?Macskalámpás NSR-be kellene:)Köszi elöre is
köszi hogy szóltál és bocsi de azt elfelejtettem odaírni hogy vaspersejes az nemérdekel.
a hengertalptömítés cseréhez nem olyan fontos ki venni a blokkot, elég ki buktatni, ez annyiból áll hogy le engeded a dolgokat, víz olaj, karbi kivesz, lánc v első lánckerék le, stb és ha mindennel megvagy akkor fogod és az első és középső blokktartó csavart kiveszed, a hátsót benne hagyod, akkor a blokk eleje le tud ereszkedni a vázból annyira hogy hozzáférj a hengerhez, és innentől csak aláraksz egy vödröt, sámlit, krumplis zsákot, vagy amit akarsz. de ez a technika csak jc20 as váznál alkalmazható.
nekem van egy 160ccm polini hengerem. Vasperselyes, kicsit szorult volt. Pénteken vittem be a tábori tuningba, hogy csinálják meg, illetve mondják meg milyen dugó kell majd bele. Ha érdekel akkor hengerfejjel, csavarokkal, régi tömítéssel, powernyelvekkel, és a kis dobozkával együtt (ami az oldalán van a power számára) 25-be adom majd jó állapotban, és akkor már csak egy dugót kell majd venned.
hello! valakinek esetleg elfekvőben nsr henger vagy szet?
Először csak néztem, hogy 200 km 4,1 , de aztán rjöttem h 100 km-en annyi. Ha haverral mék, neki 125 4T-je van, múltkor 3,9-re jtöt ki. De ez egyedi eset, 4,5 szinte mindig megvan.
attól hogy a talptömítést cseréled, nem kell leszedni a hengerfejet, egybe lehúzod az egészet. És így nem kell új tömítés felülre. Ha meg szétszeded akkor elvileg cserélni kellene.
itt vannak a képek... a kilóméteróra-meghajtásról is majd rakok fel a nap folyamán...
ALKATRÉSZEK ELADÓÓÓÓK! telefonon lécci: 06 70 318 52 37
Az enyémnek tetszik az idő,4,1l jött ki majdnem 200km-en (100as tempó) mérve.Ötször átszámoltam,de végül belenyugodtam
Sziasztok van pár új kép a az adatlapomon az új vasról
Fogyasztás számolására van egyszerűbb megoldás is, hogy ne kelljen 100 km-ként tankolnod. Beletankolsz X litert, azt beszorzod százzal, majd ezt elosztod a megtett km-rel és voálá, kijött az átlagfogyasztás 100 km-re. Persze ez teletank - motorozás - újból teltanknál igaz.
Hajjj. Nekem a múlt héten a 900-as 1litert evett, igaz alig mentem vele. Szerintem én nyertem. Amúgy meg a legjobb fogyasztás csökkentő: 125ccm 4T . Kihegyezett 125ccm 2T nem a takarékosság minta példája.

A tömítés pedig cserés(ha precíz akarsz lenni). Általában minden tömítés egyszer használható fel, mivel szétlapulnak.
akkor nem csak én vagyok ojan hüje
de azér meg lehet érteni hogy miről van szó
énis letöltöttem de nem sok mindent értek belőle.