Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából ez is egy ugyanolyan unalmas nap minta a többi.
de beázik, de eddig még nem volt baj vele.
ez valami számíttógép ventilátor szerűség.
amikor lemosod akkor nem ázik be a ventilátor?
mer én is gondolkoztam rajta hogy egy kissebb ventit felrakok
a fene tudja mindig lemerítette amikor rá volt kapcsolva.
vagy lehet nem az volt nemtudom, de nem használom csak mondom 1 szer 1 évben kb.
mér szivja le ha nincsen bekepcsolva?
vagy hogy érted hogy leszivja?
aha.
van 1 kapcsolója.
de nincs bekötve mert leszopja az aksit, de csak 2 csavar és fent van.
felvonulás előtt 1 perc alatt bekötöm azt goo.
magyarul várod, hogy gratuláljunk a 18hoz
hogyan működik?
van neki egy kapcsoló amit te kapcsolsz be ha melegedik?
jaa. akkor jó.
hát az egy ilyen sufni tuning.
még előző tulaj csinálta, felvonulásokra nagy melegben jól hűtt de amúgy nem kell.
lehet, hogy engem basztak át nagyon, de nekem úgy durván 50 -re jött ki a teljes csapágy és szimmering szett. Mondjuk "nem a legolcsóbb" dolgokat vettem.
már felhomájosítottak hogy az tömíttés direkt ojan amijen
tegnap azt elfelejtettem kérdezni hogy az a ventillátor az hogy került oda a hűtőhöz?
még nem láttam ojat
Srácok most esik le a tantusz, hogy a mai naptól kezdve engem is büntethenek, a fenébe.
nekem ugyan ez van ősz óta, szar az aksi
még megtekeri egy kicsit de már nincsen benne annyi hogy beindujjon ugyhogy én is mindíg belököm
tömités szett olyan 6-7, a henger honolása nekem a wössner dugóval volt 30, a csapágy meg olyan 10 12 lehet. (szerintem)
sziasztok lenne egy kérdésem tőletek!
nemtudom h valaki csinált-e már motorgenereált mondjuk engem csak a csapágyak, szimeringek és a tömítések érdekelnek hogy ez összesen menyi Ft.? munkadíj meg mitudom én az nem érdekes.
meg mondjuk egy hengerfúrás, honolás mennyi?
haverral azon agyaltuk h az utaslábtartón fúrni neki 2 lyukat meg egy konzolt hegeszteni. De ez csak filozofálás volt.
Sztem könnyen meg lehetne oldani egy konzolt cisnáltani az egyik csatlakozó hátul a kapaszkodón a másik meg oldal-t a csavarra de én nem tennékrá
Valaki gondolkozott már rajta, hogy hogyan lehetne túradobozokat rögzíteni oldalra?
köszi quattro a tippet a lánchoz, ma vettem meg, holnap felrakom
még nincsenek meg a cuccok.
szerdán jönnek meg.
az egy gyári hengerfej tömítés. hogy lenne már rossz?
de egyépként azt is cserélem.
a dugót hibíttós ronggyal dörzsöltem meg meg minden mást a leömlőt is és leszedi a kormot.
csütörtökön fogom összerakni.
Sziasztok

Segítségetek szeretném kérni egy 1992-es nsr-em van /képeket találtok adatlapomon a galériáknál/ olyan problémám van hogy nem indul öninditoval a motor.De az öninditó viszont szépen teker! És új gyertya is van benne ami bele való és a szikrát veri rendesen. Tolásra indul simán de amikor beindul utána meg elmegy az alapjárat valamiért. És én kompresszió hiányra gyanakszom. Szerintetek?
kösszi!
Attól függ, hogy milyen mély a karc és hogy totál kikarcolta-e. Ha nem teljesen, akkor simán lehet hónolni.
Van pár alkatrész ami nekem ugysemm kell mert nem ebben a vázban a motor! ha valakit érdekel akkor hivjon 06306181360 (idomok,tank ,váz kompleten, fékek...stb) ami a motor üzemeléséhez kell azok nem eladók! (Pl:gyujtás,karbi, kipufogó....) többi minden.
Kösszi az infot! 125-öst semm lehet furatni? vagy csak ezt is perselyeztettni érdemes?