Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én meg nem tudok angolul ugyhogy sokat nem értek belőle hiába van, csak a táblázatot meg a képeket értem
Jaja tom google öreg haver , de pl múltkor kia pregio-hoz kerestem de nem találtam!Nsr-hez meg alkatrész is nehéz szerezni nemhogy manual-t!
csoki thx thx
jaa. aszittem nekem írtad.
bocsi.
az lessz.
holnap megpróbálom.
aztán ha nem jó akkor marad a blokkiszedés.
ja hát tudom én hogy milyen amikor hengerfelyes.
volt már ilyen sajna.
de épp ez hogy semmi nincs nem dolgozik bele a vízbe meg semmi.
ezért nem vágom.
a hengerfejtömíttésnek meg ezeknek nem nagyon lehet gondja.
a sikolás meg volt és ugy se lett jobb, látszólag nincs repedés sem a hengerfalán de megy a hét elején ultrahangra. ésakkor meglássuk h fiu vagy lány, vagy h meg van e repedve:D
én inkább betekerném teflonnal azt a csövet mint hogy kivegyem a blokkot
az tuti hogy nem lyukas.
megnéztem jól.
meg valószínű hogy télleg az a tömítés lessz mert olyan mindig mintha el lenne ázva.
lehet hogy az bevan kenve valamivel?
azért még megnézem azt a csövet holnap mielőtt még nekiugranék.
biztos ami biztos.
Ha állandóan kinyomja az összes vizet akkor hengerfejes a gép. Sajnos a nagy hő miatt egy idő után el tud deformálódni a hengerfej (hullámosodik, 0.1mm-ekről beszélünk, lásd service manual..)és a henger és a henger fej között "nagy" lesz a rés, ezt már nem tölti ki a hftömítésed, és a nagy nyomás miatt átenged a tömítés, a hengerből a nyomás a víztérbe is "beledolgozik", ezt a vízbetöltő nyílásnál üzemmelegen megjelenő kisebb-nagyobb buborékokból láthatod (kezdődő hf gond csak "pezseg, habzik").
Megoldás: HF+ jobb helyeken henger is(azon is lehet kis deformitás) a gépműhelybe, ott síkolás, új hf tömítés, összerakás, boldog száguldozás....
ne hamarkodd el
azt montad hogy amikor jól meghuztad a csövet akkor már kevesebb fojott ugyhogy lehet hogy a cső nemjó
lehet hogy az uj csöved jukas valahol ott ahol a bilincs van rajta
aha.
akkor ez lessz a hiba oka.
nálunk nem nagyon van tömítés készíttő, ezért inkább rábízom a hondásokra a tömítést.
hétfőn megis rendelem aztán megcsinálom valamikor.
köszönöm a segítséget.
A víztér tuti hogy lemegy a henger talpig, nem egy nsr-t marcangoltam már szét... Csináltass egy új klingelit tömítést (4-500ft a tömítés készítőnél) + egy kis hőálló paszta és mehet össze.
Persze ha ott engedi, most nem tudok neked képet csinálni, de majd holnap rakok fel ha kell a henger és a blokk víztér "kapcsolatáról"...
akkor megvan, mert átvan lyukasztva az a szar, és akkor pedig onnan folyik.
és akkor marad a blokkiszedés.
nembaj ha már szétszedem legalább lepucolom a blokot is meg mindent amit elérek.
a dugattyú tetejéről a kokszot mivel szokás leszedni?
akkor már azt is lepucolom mert multkor elmaradt.
de ez tuti?
mer úgy kb a kipufogó meg a cső között is mintha láttam volna szivárgást, akkor az lehet az?
akkor mégis szedhetem szét az egészet?
azt én nem tenném mer ha belemegy a hűtőbe egy kicsi akkor eltömítti
inkább teflon szallag
Guggli a barátod... NSR service manual...
akkor valami eldugíthatta a hűtődet vagy a rendszert
ki kéne mosni mindent egyenként: hűtőt, vizpumpát, hengert meg mindent amin átmegy a viz
és csak vizzel kéne felönteni ha ugyse jó akkor nemtudok mást mondani
maximum hegesszél rá hűtőbordát
Higgyétek el, át van "lyukasztva" a henger, pont a kipuff nyílás mellet húzódik a víztér és megy le a henger talpig, sőt elvileg a blokkba is belemegy a víz minimálisan, ha eredeti a talp tömítés. A hengertalp tömítésnél, ha rossz, simán kijön a víz...
ahaa.
erre nemis gondoltam.
és ha sziloplasztal kenném be?
azzal jó haverságban vagyok, már sokszor kisegített.
mark0303 én tudok neked mindkettőt ... hívj fel ha még érdekel... 0670 318 52 37
értem!Tényleg, valakinek van manula-ja nsr-hez?Elektronikus formában !
.pdf stb!
vedd le a csövet aztánn ami kijön a blokkbol arra tekerjét teflon szalagot és utánna rakd vissza a gumi csövet
Jó , érted hajtómű