na és a kiegyenlítőtartálynál nem szokott ömleni a víz, szóóóval nem forr? mert akkor meg hengerfejtömítés kell bele új... az alapjárat nekem is baszakodott ... és az már biztos hogy ami nagyon sokat számít hogy amikor kipróbálod.. az idomzat legyen rajta... szóval a légszőrő elött is van az a kis műanyag még az idom alatt stb... mert valahogy azt vettem észre hogy az nsr nek ez marhára számít... így állítgasd a levegőcsavart..aztán lehet jó lesz ... aztán tört már le egy nagyon pici darab a subertűmből is na akkor is megadta magát..de arra már nem emlékszem hogy akkor csinálta e ezt..
aha.
televan.
ugyan annyit öntöttem bele ami kijött meg még öntöttem hozzá, jól megráztam lötyköltem stb.
mindig így csinálom, de eddig még sosem volt vele gond.
tuti hogy tele van.
ööö lehet hülyeséget mondok de a víz hiányában pl gyengébb is lehet,és ez lehet az alapjáraton is meglátszik,vagy ez hat ki rá.
biztos feltöltötted?kis járatás után is újra tele?
ez már nem igaz. szét ba.. az ideg.
kurva motor.
mindent megadok neki foglalkozom vele, akár milyen kicsi baja van én rögtön csinálom, minőségi alkatrészeket kap meg minden, erre mindig van valami kibaszott baja.
eddig folyott a hűttővíz ott a hengertalpnál a kivezetőnyílásnál. a cső mellett.
ma bejárom a várost mire találtam eggyet ami tökéletes volt rá.
hazamegyek nagy boldogan szétszedem felrakom a csövet elindítom és folyik a víz.
meghúzom a bilincset mint állat még mindig folyik.
mire vagy 1 óra baszakodás után úgy meghúztam azt a szályba..rt csavart hogy szerintem azt soha többet le nem szedem.
de végre nem folyott a víz.
de majd holnapra meglátjuk. remélem nem fog folyni.
aztán mikor felraktam a csövet elindítottam hogy üzemi hűmérsékleten nézzem meg hogy nem folyik e.
erre 10-15 mp enként leáll, mert a szokásos 1500 as alapjárat leesett annyira hogy leállt. DE SENKI NEM NYÚLT HOZZÁ!
előtte nap még jó volt.
elkezdtem a karbi bal oldalán állítgatni azt a csavart amit elértem a vázon lévő kis lyuk segítségével.
egy újabb fél óra állítgatás után végre volt ismét alapjárat, de azis úgy hogy 1500-1200 között ingázik néha.
valaki árulja már el nekem hogy miért ilyen g..i ez a motor velem?
mi a rákért csinálja ezt?
köszönöm.
Hellotok, kéne egykis segítség, nemtud valameikőtök olyan emberkét aki vállana egy fejidomot nekem legyártani ? nagyon fontoslenne :S
Ha valaki tud esetleg... akkor léci szoljatok itt vagy E-mail.
Köszönöm előre is.
Szép estét mindenkinek
Nagy segitségre lenne szükségem
Kellene egy jobb első irányjelző a két körlámpás gépre és egy termosztát ha van valakinek vagy tud valahol kérlek benneteket jelezzetek
Előre is köszönöm
üdv Koszka
o -hai. Kösz, hogy emlékeztél rám, én közben el is felejtettem: D
Nem néztem meg, de szerintem nem kellenek. Egyre inkább úgy néz ki, hogyha összerakom még, akkor egy komplett motort fogok majd venni.
Az nincs sajnos. Kompletten konzollal, bowdennel együtt van talán, de az is inkább úgy rémlik hogy már elkelt. Lassan össze kéne néznem hogy mi maradt még, szerencsére már nemsok minden.
Viszont úgy emlékszem hogy kerestél hátsó lámpabúrát. Az aktuális még? Mert van egy ilyen búrám elkallódva még.
televan.
ugyan annyit öntöttem bele ami kijött meg még öntöttem hozzá, jól megráztam lötyköltem stb.
mindig így csinálom, de eddig még sosem volt vele gond.
tuti hogy tele van.
biztos feltöltötted?kis járatás után is újra tele?
kurva motor.
mindent megadok neki foglalkozom vele, akár milyen kicsi baja van én rögtön csinálom, minőségi alkatrészeket kap meg minden, erre mindig van valami kibaszott baja.
eddig folyott a hűttővíz ott a hengertalpnál a kivezetőnyílásnál. a cső mellett.
ma bejárom a várost mire találtam eggyet ami tökéletes volt rá.
hazamegyek nagy boldogan szétszedem felrakom a csövet elindítom és folyik a víz.
meghúzom a bilincset mint állat még mindig folyik.
mire vagy 1 óra baszakodás után úgy meghúztam azt a szályba..rt csavart hogy szerintem azt soha többet le nem szedem.
de végre nem folyott a víz.
de majd holnapra meglátjuk. remélem nem fog folyni.
aztán mikor felraktam a csövet elindítottam hogy üzemi hűmérsékleten nézzem meg hogy nem folyik e.
erre 10-15 mp enként leáll, mert a szokásos 1500 as alapjárat leesett annyira hogy leállt. DE SENKI NEM NYÚLT HOZZÁ!
előtte nap még jó volt.
elkezdtem a karbi bal oldalán állítgatni azt a csavart amit elértem a vázon lévő kis lyuk segítségével.
egy újabb fél óra állítgatás után végre volt ismét alapjárat, de azis úgy hogy 1500-1200 között ingázik néha.
valaki árulja már el nekem hogy miért ilyen g..i ez a motor velem?
mi a rákért csinálja ezt?
köszönöm.
Lehet hogy van kuplung karom is meg olyan csövem is ami kell, majd utána nézek ha még kell!
Ha valaki tud esetleg... akkor léci szoljatok itt vagy E-mail.
Köszönöm előre is.
Nagy segitségre lenne szükségem
Kellene egy jobb első irányjelző a két körlámpás gépre és egy termosztát ha van valakinek vagy tud valahol kérlek benneteket jelezzetek
Előre is köszönöm
üdv Koszka
Nem néztem meg, de szerintem nem kellenek. Egyre inkább úgy néz ki, hogyha összerakom még, akkor egy komplett motort fogok majd venni.
Viszont úgy emlékszem hogy kerestél hátsó lámpabúrát. Az aktuális még? Mert van egy ilyen búrám elkallódva még.