Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem és ez egy pollini dugó volt.Milyen árban vagy hozzá egy dugókészlet?asszem 150-160as.
Jézus ereje, dehogy!

E a motor detonált, ráadásul tök középen, vagy agyertyád kicsi, vagy nagyon nemjó a baállítás.
Az is látszik, hogyszerencsétlen motort valami moslék olajjal járatták valamikor.
Ki kellene tAKArítanod a powert is mielőtt bekrepál
A ragadásnyom már csak hab a tortán.
ezt meg meg lehet javítani.
Ezt semmiképpen ne tedd vissza, mert a hengered is könnyen elintézheti. Majd megmondják az okosok, de amit én látok: gyűrűknél átégve, fent a dugó tetején "olvadás" (valószínű egy ideig rossz hőértékű gyertyával volt hajtva a gép), illetve az oldala is sérült a dugattyúnak.

Ezt ne tedd vissza, szerintem saját érdeked...

Üdv: Pisti
ezt maximum a kukába szabad rakni, nem vissza a motorba
Hengerfej:
Ez meg az oldala:kép
Hali ilyen dugattyút vissza szabad tenni a motorba ha nagyon muszály?kicsit megolvadt a teteje és lett rajta egy kis kráter.
Hali!Ti milyen hajtómüolajat ajánlotok nsr-be?Ezt igy szezon előtt gondolom érdemes lecserélni?!
Köcce megvan a service manual
Hali itt a kép a motorról.Tegnap vettem dugó hibával.+van hozzá egy Pollini 150-es hengerszettem is,de a dugó tetején van egy kis horpadás,ezt lehet még használni?Honnan tudom elönteni hogy a hengerem nicacilos-e még?Milyen motorolajat használtok?Gonoldom keverni Castrol 2-t.Különolajzást kikössem vagy bent hagyjam?Help!
Sziasztok!
Van egy kis nsr-em, még a régebbi, "kockalámpás". Volt egy kisebb esés még tavaly, és most gyorsan összedobnám, ha tudok szerezni hozzá pár alkatrészt. Érdekelne, hogy árul-e itt valaki, illetve tudtok-e valami jó bontót bp környékén ahol be tudok szerezni alkatrészeket.
Pl.:jobb visszapillantó, fékkar, lábfékhez rugó, gyertya, fékpofák stbstb...
Köszi!
AZ a dugó előző életében menzakanál volt, vagy lakótelepi ablakkilincs, puha mint a fos, az anyagösszetétele igen messe lehet a 18 % sziliciumtartalmu eutektikus ötvözethez.

Annál akkor már a berta vagy bármely magyar dugógyártó jobbat csinál.
Az ambika dugó még hamutartónak sem alkalmas, mert billeg:)
Motorba meg pláne.
Okés, köszönöm szépen :)
Szerintem a METEOR az ár érték arányt nézve a legjobb.
A többi az csak pénztárca kérdése
És nekem azlenne a lényeg, hogy minnél tovább birja ( km) És azért menjen is vlamennyivel jobban :)
Hmm okés értem, tehát akkor nekem nikacilos Hengerhez.. meiket ajánlod ? :)
mármint mi meddíg bírja?
De teljesen mindegy , mert erre nincs válasz, mert nem csak a dugótól függ
És ez így hosszúúútávra.. .meddigbirja ? Körülbelül ?
én ilyet nem mondtam.
Olcsó megoldásnak tökéletes.
De ott van még a meteor dugó 14000.-
ez sem olyan drága, és az sem rossz.
hát akkor az Ambika felejtős.
Gyári. :)
Ezek szerint, mint ahogy az előttem szóló írásából kiderült, ez nagyban függ attól, hogy gyárai, avagy perselyezett(öntött vas) hengered van -e.
Egy szóval akkor nem ajánljátok?! :)