megvolt az első fogyasztásmérés az etanollal kapcsolatban: hasonló körülmények és gázállásokkal benzin(95) ből 4,5 liter, e85-ből 5 litert eszik 100 km-en a robogóm. Teljesítmény is hasonló. Egyszóval nagyon megéri. A gyújtás még nincs is hozzálőve, akkor még lehet erősebb is lesz
Számításaim szerint kb 300Ft-ot spórolok 100km-enként.
Keresd JAMAL -t, leggyakrabban asszem az RS fórumban van jelen.
Minta alapján tud gyártani újat, vagy tud régit javítani. És amennyire emlékszem, kellőképpen olcsóból megvan.
A gyűrűs láncoknál van egy gumigyűrű a láncszemek görgőinél, azért, hogy a por, homok nem kerülhessen be a láncszemek közé, ezért tovább bírhatják megfelelő kezelés esetén.
Az X és O elnevezések a gyűrű formájára utalnak.
A sima láncoknál nincs semmiféle gumigyűrű, ezért könnyebben bekerülhet a por, homok a láncszemek közé.
Azért nem szabad sima olajat használni a láncok kenéséhez, mert azok beviszik a szennyeződéseket a szemek közé, míg a speciális lánckenő spray-ok ragacsosak és így beleragad a por és nem viszi be a szemek közé.
itt egy kép
és buta kérdésnek hangzik de itt az ideje hogy megtudjam,az x gyűrűs mennyivel jobb mint ez a sima erősített?pontosabban miben tér el inkább az érdekel,azt hogy mennyivel jobb meg tudom állapítani már
az erősített did lánc 11800.-Ft
a sima did lánc 7880.-Ft
az X gyűrűs 18300.-Ft ami a régi O gyűrűsnek megfelelő
az erősített lánc nem O gyűrűs, hanem sima O gyűrű nélküli erősített.
nézzétek meg a WEBÁRUHÁZBAN www.robogotuning.hu
hát ja.
jónak kell lennie, mer elméletileg 45 lóig jó asszem.
ja tudom neten énis annyiért néztem ezeket a láncokat, csak én jóba vok ott a sráccal aztán ő elintézte nekem olcsóbbra.
mer azért nekik nem adják olyan drágán ezeket mint ha csak bemennél és te megvennéd.
tudod hogy megy ez.
hali.
a honda szalonban rendeltem.
erősített lánc néven. az ára asszem olyan 11500-12000 körül volt.
a sima pedig asszem 7000.
de hogy o vagy x gyűrűs azt nem tudom, de talán x.
de ez nem tuti.
hát nem tudom, de enyémben ha jól emlékszem tuti kisebb van és igy is megy legalább 160-170et... felesleges nagyobbat bele tenni, csak jobban fog zabálni, inkább legyen rendben a moci és meghálálja,hidd el.
Na srácok megvolt az első esésem, pont az NSR-el. Jöttem haza suliból és kifordult elém egy 70 éves csóka a Trabantjával, mikor a kereszteződéstől szűk 3 méterre voltam. 40-ről fékeztem, aztán 20-nál megcsúszott az első gumi majd csapkodott a kormány amit nem tudtam megfogni... Kb. 5-10-el mehettem mikor elcsúsztam, szal nagy gáz nem lett vele, meg pont a "sebes" oldalára estem. Bár mostmár illendő lesz mostmár festeni... Ja persze a csóka mintha semmi se történt volna elhajtott megállás nélkül és senki sem állt meg megkérdezni, hogy van-e valami bajom! Pedig legalább 20-an elmentek mellettem, mert elég forgalmas utca, egyedül haverom, jött oda, mert épp ment haza suliból. Majd el felejtettem, odaért hozzám egy autósoktató, kiszól, hogy nem kéne száguldozni, na akkor majdnem kitéptem az ülésből. Szal gondolkodás megvan... Ezenkívül össztört a bal tükröm, meg letört a váltókar, szóval ha van valakinek egy, vevő lennék rá!
U.i.: Bocsi ha kicsit értelmetlen, de majd felrobbanok...
Azt raktam a robogómba.
2liter 95 és 1liter E85 és leállt 300méter után és csak alapjárat van amugy fulladozik.