Az első nyilvánosságot kapott eset egy VW LT volt amit 214-el "kaptak" le az M1-en......a gép 100LE alatt volt és max 120-al tudott menni amire a bíróságra több szervizből vitt igazolást....azt is viccesen zárták le, nem jelentették ki, hogy a szerkezet nem jól mért vagy machinált volt a felvétel hanem valami eljárási hibára hivatkoztak....van ilyen bőven csak akkor derül rá fény ha lehetetlenséget akarnak ráverni valakire amúgy egy szgk-s soha nem fog fellebbezni azért mert bár tudja, hogy csak mondjuk 70-nel ment, de a "felvételen" már 90 van amiért több a bünti...
Nem nyúlhatok bele, mert kódolt. Csak a feldolgozók tudják letölteni és elemezni egy külön programmal, majd továbbküldeni egy belső e-mail rendszeren, olyanoknak akik már csak a határozatot csinálják és megint csak nem tudnak bele nyúlni. Ettől biztonságosabb mi lenne? Ha saját magad mérnéd?
na hát ezt kár volt elolvasnom...
ennyi az egész? mérés után rápakolod a képeket pendrivera, a feldolgozó csapat azt továbbpakolja stb... elég sok ember belenyúlhat, azt hittem valahogy "biztonságosabban" van megoldva...
nem nagyon kell érteni a photoshophoz, hogy valaki módosítsa az értékeket...
tiszta ideg vagyok már így is a sok szabálymódosítástól, ami kurvára nem segíti elő a dinamikus közlekedésünket, inkább csak hátráltat... és még minden szarért vadásznak ránk.
2000-es évjáratú középhosszú, középmagas Sprinter(2,9 td kb. 500Nm ) megevett egy hátsó gumigarnitúrát egy nyár alatt ... Egyszerű a válasz. Ezeket a kistehereket(Sprinter, Mascott, Daily) úgy gyártják, hogy az alap megegyezik a 3,5 t-s és a 7,5-t-s esetében. Így kisebb súllyal is mennek mint az állat
nekünk hosszú transporterünk volt egyik előző melóban, chiptuningos midnen szar volt, azt 170-nél még bőven ment, közben 80 volt a megengedett néékije.
Nincs értelme. Lehet meg lehetne, sőt biztos, de minek. Alapból nem olyan emberek dolgoznak körülöttem akik ilyenre vetemednének, nem lenne normális rendőrhöz méltó dolog. Na meg nekem attól nem lesz több a fizetésem, ha neki álok painttal képeket mismásolni. Ha 10-et mérek 30.000-est vagy ha 100-at mérek 60.000-est akkor is csak 120.000 Ft fizetést kapok. A feldolgozó közalkalmazott lányok béréről meg ne is beszéljünk.
Egyébként ezért is jó, hogy nem került "privatizációra" a trafi, mert közemberek kezében már inkább el tudnám képzelni a belekutyulást, főleg, ha %-ra kapják utána a pénzt.
nem vagyok egy művész de a gagyi vindóz paint-al ármit meg lehet csinálni, csak idő és akarat kérdése
ráadásul úgy hogy az infója is sértetlen marad
szóval ha akarnának manőverezni, megcsinálják
mondjuk nem tudom elhinni hogy megtennék........
Én mérek mondjuk az SCS 103-al. Nem tudok belenyúlni. Mérés végén bedugom a pendrive-ot és a gép rátölti a képek sorozatát.
Ez után a pendrive felkerül egy nőkből álló feldolgozó csoporthoz. Na ha ők belenyúlnak akkor megeszem a kalapom, leginkább betanítottan értenek a géphez és semmi több.
Ők egy kóddal ki tudják másolni a pendrive-on lévő képeket és tudják törölni a pendrive-ot.
Ez után jön vissza az üres pendrive hozzánk.
A lányok meg a jó képeket elküldik Vas megyébe, a sikertelen vagy bizonytalan minőségű képek nem kerülnek felterjesztésre.
Nincs itt semmiféle összeesküvés az emberek ellen. Semmi értelme nem lenne. Felvétel van bőven így is. Nem bűnözők vagyunk.
Viszonylag könnyen programmal(aki ért hozzá és olyan van bőven), érdek pedig a nagyobb bünti....ha valaki beleesik egy 30000-be annak feltupírozzák 60-ra...nem feltünő így nincs reklama na meg hogyan és kinek reklamálnának......ezért van, hogy eddig csak tgk-sok nyertek meg ilyet és azokkal igen ritkán fordul elő hasonló........persze lehet, hogy ez csak az én agyszüleményem...
Több ilyen eset is volt az elmúlt években és csak tgk-soknak sikerült bizonyítani tachográffal vagy egyszerűen képtelenségnek minősítve a dolgot.....olaszoknál tavaly volt egy motoros akit 600 fölötti sebesség miatt bírságoltak meg, a bíróságra vitte és elmeszelte a bíró mondván a hitelesített készülék csak jól mérhet.....a készülékek nálunk is jól mérnek csak könnyű a felvételen átírni a számokat...
Ma egy újabb, elég veszélyes szituációba kerültem. Hazafelé menet előttem közlekedő autós irányjelez jobbra, közben lassít és lehúzódik az út jobb széle felé, mintha meg akarna ott állni. Természetesen előzésbe kezdek, ekkor mit csinál a vezetője? Az irányjelzőt balra kapcsolja és bekanyarodik a bal oldalon levő házának a kapujához. Nem sok híja volt hogy bele nem mentem az oldalába. Régen tanítottak volna ilyesmit? Mert nem tudok róla. Azt hiszem sürgősen fel kell világosítanom mielőtt valakinek balesetet okoz.
1000-ből 1, ha vki megmakkan és machinál vagy fosott vmit a műszer/rendszer....nem ez az általános
ennyi az egész? mérés után rápakolod a képeket pendrivera, a feldolgozó csapat azt továbbpakolja stb... elég sok ember belenyúlhat, azt hittem valahogy "biztonságosabban" van megoldva...
nem nagyon kell érteni a photoshophoz, hogy valaki módosítsa az értékeket...
tiszta ideg vagyok már így is a sok szabálymódosítástól, ami kurvára nem segíti elő a dinamikus közlekedésünket, inkább csak hátráltat... és még minden szarért vadásznak ránk.
Egyébként ezért is jó, hogy nem került "privatizációra" a trafi, mert közemberek kezében már inkább el tudnám képzelni a belekutyulást, főleg, ha %-ra kapják utána a pénzt.
ráadásul úgy hogy az infója is sértetlen marad
szóval ha akarnának manőverezni, megcsinálják
mondjuk nem tudom elhinni hogy megtennék........
Én mérek mondjuk az SCS 103-al. Nem tudok belenyúlni. Mérés végén bedugom a pendrive-ot és a gép rátölti a képek sorozatát.
Ez után a pendrive felkerül egy nőkből álló feldolgozó csoporthoz. Na ha ők belenyúlnak akkor megeszem a kalapom, leginkább betanítottan értenek a géphez és semmi több.
Ők egy kóddal ki tudják másolni a pendrive-on lévő képeket és tudják törölni a pendrive-ot.
Ez után jön vissza az üres pendrive hozzánk.
A lányok meg a jó képeket elküldik Vas megyébe, a sikertelen vagy bizonytalan minőségű képek nem kerülnek felterjesztésre.
Nincs itt semmiféle összeesküvés az emberek ellen. Semmi értelme nem lenne. Felvétel van bőven így is. Nem bűnözők vagyunk.
Ma egy újabb, elég veszélyes szituációba kerültem. Hazafelé menet előttem közlekedő autós irányjelez jobbra, közben lassít és lehúzódik az út jobb széle felé, mintha meg akarna ott állni. Természetesen előzésbe kezdek, ekkor mit csinál a vezetője? Az irányjelzőt balra kapcsolja és bekanyarodik a bal oldalon levő házának a kapujához. Nem sok híja volt hogy bele nem mentem az oldalába. Régen tanítottak volna ilyesmit? Mert nem tudok róla. Azt hiszem sürgősen fel kell világosítanom mielőtt valakinek balesetet okoz.