Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképpen kell nyilatkozni 8 napon belül, mert ha nem akkor adatszolgáltatás megtagadása miatt megbírságolják. Ha menetleveles akkor le kell nyilatkozni ki vezette, ha "közeli hozzátartozó" vezette akkor nem köteles megnevezni, de a választ meg kell írnia akkor is.....
Ha nem nyilatkozik, akkor semmi nem lesz belőle?
Mivel még ne esik bele a közigbe ezért nem terhelik meg a gk. tulaját/üzembentartóját?
No problemo
Ice36

ezek szerint már nem keresel busára dobokat?

üdv
Áhh, én tudtam rosszul! Köszi Pohi!
130 megengedettnél 155-től kezdődik a közig bírság. Alatta szabs. bírság lehet, ha nyilatkozol ki vezette az autót, mikor kiküldik az adatkérő lapot.
Ne örülj nagyon, tudtommal 30e-ről indul alapból a licit...
Köszi! A 135km/h már jobban hangzik......remélem!
Bocs, most látom autóval... akkor stabil 10%... de az csak 15KM/h minusz... tehát 135el bemértek, ami nem 130....
ja igaz, kb. 10%-ot... de mondjuk motornál 150nél még nem olyan sokat, a múltkor mértük 130nál volt olyan 5-6 KM/h.
Azt,tudom,de az óra is tuti csal valamennyit,az 1ik faluban volt
kilómétermérő ott 53km/h volt,nálam meg 60km/h...........
150 necces, ebből zsanettozás lesz... 20KM/h túllépés már büntetik úgy 30e HUF-al.
Sziasztok!
autópályán,ha 150-el mentem óra szerint(autóval)és
kamerával mértek kaphatok-e büntit?140-el haladtam,aztán e
gyorsítottam,mert 2kocsit előztem,aztán visszaálltam 140re,akkor
láttam,hogy mértek,állítólag szabálysértési bírságot is kaphatok,
ha 133-152ig..........
a válaszokat előre is köszönöm!
Most miért árultad el? Ezentúl akkor is özönleni fognak...
Köszi, nagyon jó oldal! Pont az S1000RR a gyengém.... Persze, évek még, mert az R6-omat imádom, de hihetetlen h 4 milla... ami még olcsóbb, mert szlovákba iratom be! Uhh bazze, ez most betette a kaput...
duda elsősegély kötelező, index nem. Hajnali 4-6 között van a legkevesebb
Hali!

Ha valaki tudja légyszi írja már meg, hogy duda, index, meg elsősegély csomag kötelező e a motorra. Meg ha esetleg tudtok valami arról, hogy melyik napszakban van legkevesebb a rendőr az utakon azt is megköszönném... Bevallom félek...mostanában csak azt hallom, hogy mindenkit büntetnek mindenért... Előre is köszi az infókat!
Bocs... 2.78 milla és forgalomba helyezve:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-3660
252
Ha USA-ból hozatsz, az USA piacra készült. Át kell alakítanod EU szabványosra.

Egyébként www.bestmoto.eu tudom ajánlani, ha új motorban gondolkodsz. Az új R1 3 milla náluk, ami baráti ár, és tudnak mindenféle motort újan, barátságos áron.
De ez oltári baromság. Most komolyan, mi van azzal ha én USA-ból hozatok motort (a távoli jövőben ezt tervezem)? 100000% hogy nincs "e" jelzés és műbizonylatot is kétlem!

Azért köszi, hogy közzétetted a válaszukat, valami hasonlót vártam. Viszont nekem nincs állóhelyzeti zaj adatom, a vázra van valami ilyesmi írva: 9xxx fordulatnál 9x db. Gondolom ezt fogják vizsgálni...

Sajna tiltásig, több mint 109db...
Vagyis bocsánat, mert csak az nem átalakítás, ha van alkalmazási engedélyed vagy műbizonylatod. Ezt félre olvastam. Szóval ha ez nincs és "E" betű sincs benne akkor cumi és átalakításnak minősül, így jogos a forgalmi elvétele....
Volt itt valakinek gondja olyan, hogy elvették a forgalmit a motorjáról a nem gyári kipufogó dob miatt, amiben nem volt "E" betű.

Megkérdeztem az "NKH"-t, ez a válaszuk:

"Elektronikus levelében feltett kérdésére a következő tájékoztatást adjuk.

A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet kimondja:

„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
11. § A jármű kipufogónyílás közelében mért közeltéri zaja (álló helyzeti zaj) nem haladhatja meg a típusbizonyítványban megadott közeltéri zaj 5 dBA-val megnövelt értékét. Ha a járműnek típusbizonyítványa nincs, vagy abban a közeltéri zaj értéke nem szerepel, abban az esetben a mért közeltéri zaj nem haladhatja meg a 3. számú mellékletben szereplő határértékeket.”

„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó további műszaki feltételek
12. § (1) A gépjárműnek a külső zajra (elhaladási zaj) vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.
(4) A jármű közeltéri zaját (álló helyzeti zaj) típusvizsgálat során meg kell határozni, és a típusbizonyítványban fel kell tüntetni.”

„Légszennyezésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
15. § A gépjármű, a segédmotoros kerékpár, a mezőgazdasági vontató és a hatósági jelzés viselésére kötelezett lassú jármű hajtómotorja által kibocsátott kipufogógázának, szennyezőanyag-tartalma nem haladhatja meg az 5. számú mellékletben meghatározott határértékeket.”

„Légszennyezésre vonatkozó további műszaki feltételek
16. § (1) A gépjárműnek vagy a gépjármű hajtómotorjának a kipufogógáz szennyezőanyag-tartalmára vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.”

A csere alkatrészként felszerelésre kerülő kipufogó dobnak, olyan alkalmazási engedéllyel kell rendelkeznie, amely az adott motorkerékpár típusra engedélyezi a felszerelését. Az alkalmazási engedélynek ki kell terjed arra is, hogy az adott típusú motorkerékpáron bevizsgálták a kipufogó dobot, és a járműre előírt jóváhagyási feltételeket ezzel is teljesíti. Az alkalmazási engedélyt vagy a műbizonylatot, ami igazolja a megfelelőséget közlekedés közben a vezetőnek magánál kell tartani.

Az alkalmazási engedéllyel rendelkező alkatrész felszerelése nem minősül átalakításnak."


Ezek alapján, tehát, "E" betű hiánya miatt nem lehet elvenni a forgalmit, mert nem minősül átalakításnak. Viszont feljelenthető aki nem gyári dobbal jár és nincs nála műbizonylat vagy alkalmazási engedély ami kimondja, hogy bizony azt a dobot ahhoz a motorhoz gyártották alkatrészként.

Ennyi, nagyjából, remélem segítettem.
Igazából a szervíz intervallumokból nézve nem egy agyonütős emberé volt. Amikor beindították új hangja volt,illetve menet közben minden patentül működött mint egy új motoron,lehet ezért szerettem bele a Busa után.Ha minden igaz csütörtöktől már nyüstölhetem,addigra elintézik a vizsgát és a szervizt.
Remélem nem csalódok majd.

Bocsi mindenkitől az Offolásér.
20 ezernél még gyakorlatilag uj a gép, ha nem ütötték agyon akkor nem szabad elkopott elhasználodott alkatrésznek lennie a blokkban, Az én gépembe már 40 van és semmi különleges hang nem jön ki a kuplungot kivéve, de az már ujkorában is morgott kicsit, Pedig én kihasználom rendesen a gépet,. Des szerintem egy exbusásnak ez nem kell magyarázni.
Köszi a választ, hasonlóakat olvastam én is de még is jobb egy olyantól hallani aki használja is.Egy Hayabusát cserélünk le ha sikerül egy ilyenre.Mikor kipróbáltam el voltam teljesen csodálkozva,hogy mennyire jól kezelhető illetve mennyire rugalmas is tud lenni.Amit néztünk nincs 20e km benne és olyan valt mindene(váltó,futómű,stb) mint ha új lenne.A motornak és kuplungnak semmi hangja,szépen duruzsolt.Sajnos csak pár km-t mehettem vele, ezért kérdeztelek benneteket akik nap mint nap használjátok.
Köszi még egyszer.......