Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyanilyen balhéért tavaly 24 pénzt fizettem+ forgalmi, meg a rendszám...
Ez azért van, mert mondjuk gyakran volt olyan, nagy cég esetén például, hogy volt 20 merci sprinterük fehér színben és mondjuk nem volt műszaki az egyiken ment a másik helyette, átdobták a rendszámot. Így most nehezebb a dolog. Régen csak úgy derült fény ilyen rendszám átpakolós dologra, ha alvázszám ellenőrzés volt.
A másik dolog, ha lopják az autót és másik rendszmot dobnak ezért rá akkor könnyebben kiszúrható, mert vagy nincs fent matrica és látszik, hogy le lett tépve, vagy ugye nem egyezik....
stb.
Szóval nem neked jó csak, hanem az ellenőrzések hatékonyságát javítja...
itt az a bosszantó hogy ha nincs a matrica rajta bünti jár érte
szóval ha ez a matrica azért van hogy nekem legyen jó akkor miért is büntetnek érte?
meg ha nincs matrica akkor új rendszám új forgalmi.. mekkora farok volt aki kitalálta....akkor mipicsának a törzskönyv?
ráadásul a régi rendszámokhoz nincs is matrica......
na mindegy
mondjuk az az 1200ft már tökmindegy a szélvédőcseréhez képest
de ha még halmozódik a baromság akkor inkább eladom a gépet
Sziasztok!

Szombaton új M0-áson a Gyáli lehajtótól a következő Vecsési lehajtóig mentem (kicsit gyorsan) namármost nemvettem észre de követett egy rendőrmotoros. A Vecsési lehajtó végén a körforgalomban esett be mellém. Egy szót sem szólt elkérte a papírokat, majd kicsi nézegetés után visszaadta, elköszönt, majd elment.
Namármost létezik olyan, hogy kamera a motoron? és hogy lefotózott?
"Kutya" nick nevű kolléga foglalkozik ilyennel, keresd őt....
Valakinek van tippe milyen tipusú lézerblokkolót érdemes venni ami kifejezetten motorra való (vagy ha nincs különbség az autós közt), valamint érdemes-e külföldről ilyet beszerezni? Előre is köszi a tippeket
hőlégfúvóval kivűlről kb halálra kell melegiteni az üveget..spaklival alányulsz..finoman..és simán lejön..ha elbaszod ne szentségelj..az első 50 et én is elkúrtam de már simán megy
mondjak biztatót?
hajrá
Direkt úgy van, hogy ne lehessen leszedni és cserélgetni a rendszámmal együtt két ugyanolyan típusú és színű autón. 1200 Ft-ba kerül az új. Szélvédő cserekor ki szokták flexelni, mert csak akkor gyártanak le neked újat, ha a régit bemutatod az okmányirodában. Valamint ha nincs fent a szélvédőn s nincs nálad a matrica sem akkor ugrik a forgalmid.
ja, aztán ha meglátja a yard elveszi a forgalmit. Gyerekek, ennek a felhelyezésére előírások vannak, tudom, szar megvenni szélvédőcserénél, de a cél, hogy kiszűrjék ezzel is a rendszámcserés kocsikat. Fogtam meg anno zsaru koromban ilyennel lopott Passatokat az ukrán határon. A tulaj, akivel beszéltem nagyon hálás volt érte.
Ehh, sokan voltak. Majd csütörtökön mehetek.
Igen, LI, a szoftvert nem tudom, hogy milyen. Valamit frissítettek rajta.
Akkor végül is egy LI-t vettél 2 fejjel 1 központival,és a 8.05-s szoftverral?
(csak mert úgy néz ki mégsem kacsa az új algo az scs-103-on)
Az lehet, hogy bevizsgált, de nekem ez nem a gyári állapot, én csináltam ilyenre.
Na mindegy, most indulok műszakira (ha fogadnak), mindjárt kiderül.
Az enyém lemoshatatlan volt.. 10 percig kapartam és tócsából vízzel lötyböltem a rendőrök előtt, de semmit nem változott az állaga. December volt, kemény minusz 1-2 fok, éjjel fél 2.. hazaengedtek. Azért szar volt a kissé jeges vízben a kezem áztatni, majd még motorozni 20 kilométert.. kesztyű ide vagy oda.
Nem szólhatnak érte szerintem, hisz EU-ban bevizsgált motor....
Ha veszel újat, utána szerintem fóliáztasd le a szélvédőd azon részét, ahova fel fogod ragasztani.. talán könyebben lejönne, és fóliástól átragasztható lenne, ha megint szélvédőcserére kerül a sor.
Ok, akkor nem bántom.
Lehet, még ma leműszakiztatom.
nekem semmi elektromos kütyü nem működik ha nincs beindítva.
és van rajta műszaki........
igazán seggberakhatná egy szakasz buzi aki ezt kitalálta......
Mióta elkaptak a poros rendszámmal, azóta én is úgy járok/jártam belógó zárral.
Most már nem akarok ezzel kínlódni, úgyhogy vettem egy lézerblokkolót, csak még nem volt időm/lusta vagyok felszerelni.
Na meg megvárom a műszakit, majd utána.
Nincs xenon, csak piros lámpánál le szoktam állítani (természetesen csak nappal), és gyakran buzerálok rajta ezt-azt, amihez gyújtáson kell lennie, és nem akarom az akkut meríteni. Pl. a motty afr-ből kb. 5 perc mire letöltöm a logfájlt, és csak gyújtáson lehet.
Ok, akkor nem piszkálom, ha nem muszáj. Ha mégis szólnak, akkor a helyszínen átkötöm.
akkor passz.
semmit, szabálytalan, hiszen tompítottnak mindig lennie kell, gondolom a xenon miatt kötötted így.