tegnap bemértek szemből, szerintem 60-70 körül mehettem 40-es táblánál.
mekkora az esélye, hogy megbüntetnek?
ha sikerült a bentülőknek leolvasni a rendszámot, miután elhaladtam mellettük, akkor bajban lehetek?
Egyszer húztam a városközponton én is ilyen olajcsíkot
Közvetlen olajcsere után megállok a cég előtt. Majd este indulok el haza. Azt látom, hogy az utca végén amikor fordulok akkor bevillan pirosan az olajlámpa. Mondom magamba mi lehet? Most cseréltettem egy vagyonért olajat 2 km-er sincs benne.
Nem kellett sokat várni folyamatosan világított a lámpa, na mostmár kiszálok. Te misemondó atyaúristen az 5-6 liter olajam kb. 400 méteren elfolyt
Később mint kiderült hibás volt az oilszűrő
Az autósbolt arra adott garanciát, kaptam egy újjat
A 10 szer drágább olajamért ami meg elfolyt arra csak egy vállmozdítás volt a válasz, az nem garis, hisz annak semmi baja nem volt
ugyan az az útszakasz előbb olajjal locsolva, majd libanoni utakhoz hasonló szőnyeg bombázáson átesett pillanatban.
ezért nem veszek új járművet, orbánc viktornak meg a cigók fontosak, csak az a kérdésem azt a 300 millát mennyi idő alatt fogják el/ki kontrázni a költségvetésből.
Na jó éjt.....holnap meló...ma meg napszúrást kaptam az aszfalton eltöltött árnyék nélküli álló ellenőrzés alatt 07-16 között......
Kipurcantam...vörös vagyok mint a rák....
El olvastam még egyszer a cikket és nem quad hanem oldalkocsis motorról szól a történet "az oldalkocsis motorkerékpárt az A kategóriában érvényesített jogosultsággal lehet vezetni,amennyiben a jármű összsúlya a 400 kg-ot nem haladja meg. Amennyiben az összsúly a 400 kg-ot meghaladja,úgy B kategóriában érvényesített vezetői engedéllyel vezethető" Ezen nem tudok mit félre olvasni! Ami érdekel az az,hogy ez igaz a mai napig vagy már nem?
Szerintem totál elvakult a cikk, ha már nekem a kibaszott EÜ csomagot cipelnem kell, akkor az idióta (kurvára nem látok kivételt, ezért nincs tisztelet) biciklisek is tartsák már be a szabályokat, legyen akárki... Talma se járkál az utcán a Moto2-es motorjával...
ma a Hungárián SZEMBE JÖVET velem vágta át a villamossineket és a 3 sávot előttem egy biciklis! Isten barma...
kíváncsiságból lemértem, az enyém kulacstartó 58gramm és 300 ft volt
és erős mert egyszer már beakadt egy bozót gallyba és alig görbült meg
monti meg 12 kg és legalább 15 éves és semennyivel nem vagyok rosszabb vele mint az országútival ami alig 10 kiló...
ezek a grammok meg parasztvakítás, kb ugyanaz mint a motoroknál hogy az újabb típus 3 lóval több és ez milyen jó dolog
akkor tegyél próbát pár biciklis klubnál hogy támogassák az ötleteid, de egyszerűen csak lesz@rnak majd
de ez az ország a tízmillió hülye országa, itt csak sírni lehet meg cumizni
Szerintem meg teljesen mindegy, hogy ki az alany és edz vagy csak bringázik ....stb.
Vannak szabályok -minden járműfajtára, akár külön is-, amiket be kell tartani közúton való közlekedéskor, hogy ne piszkálják az embert.
Ennyi.
Egy fullcarbon edző országúti bicikli olyan 8 kg, alulról.. és fél millánál kezdődik árban, de inkább felette vannak.. Ilyenekkel szoktak edzeni is! A téli edzőbiciklik szoktak csak olcsóbbak lenni, meg nehezebbek..
Nekem csak egy egyszerű teljesen aluminium országúti cangám van, pont 9 kg, de az is súrolja a negyedmilliós határt (legalábbis újonnan ennyibe kerül). Minden extra cumó amit vettem rá, az alapján lett kiválasztva hogy hány gramm.. engem a prizmák plusz 40 gramja is idegesítene, amikor azért vettem 5ezerér kulacstartót mert az csak 30 gramm.. a 20grammos már 10ezer lett volna..míg egy hétköznapi kulacstartó több mint 100 gramm.
Kifejezetten támogatnám, hogy az országúti biciklikre külön szabályok vonatkozzanak, akár jogosítvány is kelljen hozzájuk. Síkon önerőből mg lehet tekerni 70nel is, de 50nel kilométereken keresztül lehet menni, kis edzettséggel. Bicikliúton való közlekedésre meg teljesen alkalmatlanok!
Sziasztok!
Azt olvastam egy régebbi motor revüben,hogy 400kg összterhelésig "A"kategória,400kg-ot meghaladó összsúlytól "B" kategóriával is vezethető oldalkocsis motor . Sajna az NKH-tól nem jött válasz még a többi pedig vegyes válasz /oktatók,rendőrök/
most nem azért, de az edzésnek nem az a lényege hogy formába hozza/maradjon az embert ?
szóval az a pár deka simán elfér rajta, mivel itt nemigen számítanak a másodpercek
meg aztán nem hinném hogy a 2 millás 7 kilós gépekkel edzenének
amúgy abban egyetértek hogy a bringásokra egy csomó f@sz szabály van, de ebben a bringaklubbok is ludasak mert semmi értelmes ötlettel nem állnak elő
pl most kínlódnak a margit hídon lévő bicikli úttal is amikor már késő
ettől a láthatósági mellényektől meg már agyf@szt kapok..... lassan sz@rás közben is viselni kell
A hb nem 30-ezerig van csak 20-ig grat a cikk írónak Nem veszélyes szabálysértőkről van szó, hanem puszta mezei 3000 ft-os hb,amit a jelen jogszabályok alapján ki lehet osztogatni ilyen kisebb fokú szabálysértésekért Miért kell túl fújni egy kis pitiáner ügyet még ha az olyan személlyel történik, mint jelen esetben? Nincs miről karcolni manapság vagy mi?
mekkora az esélye, hogy megbüntetnek?
ha sikerült a bentülőknek leolvasni a rendszámot, miután elhaladtam mellettük, akkor bajban lehetek?