Erre én is kiváncsi lennék!
Apósomnak most jött egy értesítő 117-ről 80 helyett az M3-on. Nem volt seb.korlátozás, személykocsival vontatott egy kis futót.
Volt aki megkérdezte,hogy miért is akarom teleszórni a motor hátulját blokkfejekkel. (nem itt,máshol,de ide is leírom)
A mérősugár átmérője 40 és 100 méter közt igen kicsi,alig egy kézi labda átmérője,a kis átmérő miatt nagyobb eséllyel találnak olyan fogást a gépen,amikor a fej érzékelője nem kap tiszta találatot,vagy szórt mérősugarat, nincs reakció.
Ha van találat, és erre több fej is elkezd visszadumálni,nagyobb az esély is a mérés meghiúsítására
Több fej,nagyobb fényerő,több zavaró jel........szerintem.
Mivel nem akartam,és nem is tudok több százezer forintot kiadni egy 2-4 fejes LI vagy G9 blokkolókra,maradt a kiyo,több fejjel,a tesztek meg majd igazolják vagy cáfolják az elméletet.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha utánfutóval megyek és letrafiznak, akkor a 80-hoz nézik vagy simán az adott sebességhatárhoz?
Rendőrfüggő? Vagy esetleg a szombathelyi központban automatán generálódik a bírság rendszám alapján és a komputer nem nézi, hogy van-e utánfutó?
Bocsánat,hogy bele vau,de a központi egység vízállósága igen gyenge,még mielőtt valakit meglepetés ér. A blokkfejek azok amik időjárás és vízállóak.
A központiból ha a 4 darab csavart óvatosan kitekered, megláthatod te is,hogy a tokozása mi ellen véd,és mi ellen nem
Ok, de lehet hogy csak jövőre lesz: az SC103 csak hétközben elérhető, mi pedig szinte csak hétvégére tudunk szervezni. Mivel az autót bevédte a három fej (az autó sarkain is) a motorra fix, hogy elegendő a kettő.
Lesz kép,de időbe telik majd,sokat el tudok tökölni egy-egy részleten.
A leginkább kompromisszumos rész a legfelső lesz,itt egy kicsit meg kell erőszakolnom a szép érzetemet a célszerűség javára,mert ugye egy farokidom drága kincs,ezért nem lehet szétfurkálni/ faragni egy tartó kedvéért.
A döntés és a koncepció kész van,1+4 verzió lesz.
-1 Hp elől
-hátul,fentről lefelé 1Hp-1No-1No-1Hp. Mivel motorról van szó,annak nem szélessége,hanem inkább magassága van, és a farunkat kell jobban védeni a lézerszextől
nem is hülyeség,haver úgy is nemrég kezedet el rozsdamentes lemezből akvárium és terrárium fölé való lámpatesteket gyártani/hegeszteni.
Azt hiszem este dumálok is vele melóba,milyen lemeze van otthon
Azt mondták, hogy ember dolgozza fel a felvételt és ő látja ha van utánfutó és aszerint szabja ki a bírságot.
Kár.
Apósomnak most jött egy értesítő 117-ről 80 helyett az M3-on. Nem volt seb.korlátozás, személykocsival vontatott egy kis futót.
A mérősugár átmérője 40 és 100 méter közt igen kicsi,alig egy kézi labda átmérője,a kis átmérő miatt nagyobb eséllyel találnak olyan fogást a gépen,amikor a fej érzékelője nem kap tiszta találatot,vagy szórt mérősugarat, nincs reakció.
Ha van találat, és erre több fej is elkezd visszadumálni,nagyobb az esély is a mérés meghiúsítására
Több fej,nagyobb fényerő,több zavaró jel........szerintem.
Mivel nem akartam,és nem is tudok több százezer forintot kiadni egy 2-4 fejes LI vagy G9 blokkolókra,maradt a kiyo,több fejjel,a tesztek meg majd igazolják vagy cáfolják az elméletet.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha utánfutóval megyek és letrafiznak, akkor a 80-hoz nézik vagy simán az adott sebességhatárhoz?
Rendőrfüggő? Vagy esetleg a szombathelyi központban automatán generálódik a bírság rendszám alapján és a komputer nem nézi, hogy van-e utánfutó?
A központiból ha a 4 darab csavart óvatosan kitekered, megláthatod te is,hogy a tokozása mi ellen véd,és mi ellen nem
http://youtu.be/aF6Cj-z2Mfg
Ja és mennyire vízálló a kütyü? Főleg a központi egységre gondolok, mert sejtem, hogy a "fejek" azok.
A leginkább kompromisszumos rész a legfelső lesz,itt egy kicsit meg kell erőszakolnom a szép érzetemet a célszerűség javára,mert ugye egy farokidom drága kincs,ezért nem lehet szétfurkálni/ faragni egy tartó kedvéért.
-1 Hp elől
-hátul,fentről lefelé 1Hp-1No-1No-1Hp. Mivel motorról van szó,annak nem szélessége,hanem inkább magassága van, és a farunkat kell jobban védeni a lézerszextől
Azt hiszem este dumálok is vele melóba,milyen lemeze van otthon