Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt most télleg 133-ra állították a trafit? autópályán? hábazmeg
Most beszéltem Szombathellyel egy másik gyorshajtásos ügyben.

Azt mondták, hogy ember dolgozza fel a felvételt és ő látja ha van utánfutó és aszerint szabja ki a bírságot.
Kár.
De jó lenne!
Elvileg 2.8T alatt a szerelvényekre is a személy sebhatár érvényes....ha jól sejtem...
Valószínű, de az is lehet, hogy az öreg simán benézte és volt valami építési korlátozás.
Ha megjött az értesítő, akkor egyértelmű: számít, hogy utánfutót húzol -e.
Erre én is kiváncsi lennék!
Apósomnak most jött egy értesítő 117-ről 80 helyett az M3-on. Nem volt seb.korlátozás, személykocsival vontatott egy kis futót.
Volt aki megkérdezte,hogy miért is akarom teleszórni a motor hátulját blokkfejekkel. (nem itt,máshol,de ide is leírom)

A mérősugár átmérője 40 és 100 méter közt igen kicsi,alig egy kézi labda átmérője,a kis átmérő miatt nagyobb eséllyel találnak olyan fogást a gépen,amikor a fej érzékelője nem kap tiszta találatot,vagy szórt mérősugarat, nincs reakció.
Ha van találat, és erre több fej is elkezd visszadumálni,nagyobb az esély is a mérés meghiúsítására
Több fej,nagyobb fényerő,több zavaró jel........szerintem.

Mivel nem akartam,és nem is tudok több százezer forintot kiadni egy 2-4 fejes LI vagy G9 blokkolókra,maradt a kiyo,több fejjel,a tesztek meg majd igazolják vagy cáfolják az elméletet.
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha utánfutóval megyek és letrafiznak, akkor a 80-hoz nézik vagy simán az adott sebességhatárhoz?
Rendőrfüggő? Vagy esetleg a szombathelyi központban automatán generálódik a bírság rendszám alapján és a komputer nem nézi, hogy van-e utánfutó?
Bocsánat,hogy bele vau,de a központi egység vízállósága igen gyenge,még mielőtt valakit meglepetés ér. A blokkfejek azok amik időjárás és vízállóak.
A központiból ha a 4 darab csavart óvatosan kitekered, megláthatod te is,hogy a tokozása mi ellen véd,és mi ellen nem
pont ezt nézegettem, hogy mennyire lehet a központija vízálló, de akkor megnyugodtam
Nem. Akkor jelez, amikor a lézersugár az autót "éri" vagyis rád irányított mérő esetén jelez csak.
ha van az autóm elején blokkoló, és mérnek az út szélén de nem szemben, akkor is jelez még előtte?
Ok, de lehet hogy csak jövőre lesz: az SC103 csak hétközben elérhető, mi pedig szinte csak hétvégére tudunk szervezni. Mivel az autót bevédte a három fej (az autó sarkain is) a motorra fix, hogy elegendő a kettő.

http://youtu.be/aF6Cj-z2Mfg
Ok. Akkor majd majd egy ilyen, kell ha a teszten (2 fej hátul + sc-103) átmegy.
Én gőzborotvával mosom a motor, az egy év alatt az enyém nem ázott be 44 900 Ft-ba kerül.
A 3fejes mennyi lenne?
Ja és mennyire vízálló a kütyü? Főleg a központi egységre gondolok, mert sejtem, hogy a "fejek" azok.
jó ötlet,de kellene hozzá giroszkópos tartó
Tedd a bukódra.
Lesz kép,de időbe telik majd,sokat el tudok tökölni egy-egy részleten.
A leginkább kompromisszumos rész a legfelső lesz,itt egy kicsit meg kell erőszakolnom a szép érzetemet a célszerűség javára,mert ugye egy farokidom drága kincs,ezért nem lehet szétfurkálni/ faragni egy tartó kedvéért.
képet-kééépet ha készül!
A döntés és a koncepció kész van,1+4 verzió lesz.
-1 Hp elől
-hátul,fentről lefelé 1Hp-1No-1No-1Hp. Mivel motorról van szó,annak nem szélessége,hanem inkább magassága van, és a farunkat kell jobban védeni a lézerszextől
nem is hülyeség,haver úgy is nemrég kezedet el rozsdamentes lemezből akvárium és terrárium fölé való lámpatesteket gyártani/hegeszteni.
Azt hiszem este dumálok is vele melóba,milyen lemeze van otthon
Ilyesmiket 1-es 1,5-ös saválló lemezből kell/szoktam csinálni, aztán le se kell festeni.
Azért egy méricskélére egyszer elmennék. Ha lehet...