Egyébként ha túléled az utcai száguldozásos időszakodat, rájössz, hogy nagyon sokan meghalnak közúton motorral a száguldozás miatt. Ha közben eljutsz egy pályanapra is, akkor megvilágosulsz, és tudni fogod, hol kell eszement módon húzni a gépnek és hol csak túratempót tartani....
De itt van kutyánál a blokkoló, előjelző, nem is drága...megéri kipróbálni....ha már nem bírsz a véreddel
A bírság fix. nem lehet alkudozni, ez az idő végetért mivel nagy % kibújt a felelőssérevonás alól.
A rendszámtáblával hasonló a helyzet. annyian járnak rendszám nélkül, hogy már a tényleg "most vesztettem el" emberkéknek sem hisznek. Feljelentenek, jogos. Elmész az okmányirodába, bejelented, hogy elveszett, elindítod a legyártását az új rendszámnak, új forgalminak, kapsz róla papírt, ezzel besétálsz a szabs. előadóhoz bemutatod és nem lesz szankció.
Szia lenne egy kérdésem megmértek 90 helyett 114 el de a motor a csajom nevén van 30.000 ft hogy lehetne ezt megoldani hogy kevesebb legyen? másik pedig út közben eltört az alu rendszám rögzítő és elhagytam de nem vettem észre útközben megállítottak és meg akart büntetni de nem értem miért nem lehet elmenni rendszám nélkül haza ha ott a friss törés nyoma? köszi segítséget Laci
Ez a traffipax, kerek (kúp alakú) radarjáról ismerhetõ fel.
A 34,36 GHz-es frekvencián (Ka sáv) mûködik, menet közben is képes a sebességet megállapítani.
A magas frekvencia és kis teljesítmény miatt detektorokkal ez a legnehezebben észlelhetõ.
Adó teljesítménye:0,5mWatt.
Ezt csak a max. érzékenységû BEL-975-ös, képes kellő távolságból érzékelni.
mult6f.jpg
· Traffipax Speedophot
Ez a szabad szemmel legnehezebben észrevehető radar, mivel a radarsugárzó belesimul a lökhárítóba. Menet közben is használható, a 24,125 GHz-es frekvencián (K sáv) dolgozik.
Adó teljesítménye: 20 mWatt.
speedo.jpg
· Traffipax Microspeed 09
Ez a radar csak álló helyzetben képes mérni a közeledo és távolodó autókat egyaránt. A 13,45 GHz-es frekvencián (Ku sáv) üzemel, ezeket az amerikai frekvenciás detektorok (pl. Cobra, stb.) nem képesek észlelni. Nálunk a radarok negyede ilyen.
Adó teljesítménye: 20 mWatt.
micro.jpg
· Ramet7
A rendõrség legújabb beszerzése. Nehéz észrevenni és detektor nélkül nem is lehet megállapítani, melyik dobozban mûködik radar. A 34,3 GHz-es frekvencián (Ka sáv) üzemel, csak a megfelelő, minőségi /BEL/ detektorok tudják idõben észlelni, ugyanúgy mint a Multanovát.
:
ramet.jpg
· Sfim Mesta 204DD
Már nincs használatban.
Ez a régi készülék csak álló helyzetben képes mérni és csak a távolodó autókat. A 9,41 GHz-es frekvencián (X1 sáv) üzemel, amelyet a közelmúltban kivontak a forgalomból hazánkban.
Hazánkban már nem használják.
mesta.jpg
Autópályákra telepített, RAMET 34.3 GHz-en müködő. Jelenleg 8 db van, telepítve, az M1-n és 5 db a régi O-on. Mindig hátulról mérnek, 45-50 méterről rögzítik a gyorshajtást.
660 db lesz a közeljövőben hazánkban
njl_radar
· Lézeres sebességmérõk
· FámaLézer I
Ebbõl csak 1 db létezik, a Szigetszentmiklósi Rendõrkapitányság használja (M0).
Maximális mérési távolság: 600 méter
Rendszámleolvasás: max. 80 méterrol.
Lézerátmérõ: 300m-en: 150cm.
fama1.jpg
· FámaLézer II
A rendõrség 20db-ot vásárolt ebbõl a készülékbõl.
Maximális mérési távolság: 1000 méter
Rendszámleolvasás: max. 80 méterrõl.
Lézerátmérõ: 300m-en: 120cm.
csak 8 db van használatban.
fama2.jpg
· FámaLézer III
Ez a legújabb lézer, a rendõrség eddig 26 darabot vásárolt belõle. Autóba is szerelhetõ, 5 db képes menet közben is mérni.
Maximális mérési távolság: 1800 méter
Rendszámleolvasás: max. 120 méterrõl.
Lézerátmérõ: 300m-en: 90cm.
Ezeket a lézeres méroket bovítik ill. egyre többet telepítenek, mobil és mozgó gépkocsikba is. Ezt és a többi lézeres traffipaxot, csak az LT-400 típ.jammerrel lehet blokkólni, 7 mp.-ig.
fama3.gif
FÁMA III.
· VHT Muvitas
Régebbi, autóban használható modell, még 14 darab van belõle. Csak rövid távolságon dolgozik, az ablakban, mûszerfalon lévõ lévő lézerdetektorok nem jelzik.
Maximális mérési távolság: 100 méter
Rendszám leolvasás: max. 80 méterrõl.
muvitas.jpg
· SCS-101 típus.
Lézeres sebességmérő, amely már 120 méterről látja a rendszámokat, így a bizonyítás is könyebb a rendőrségnek. Bármely autóba a fejtámlára helyezett és három lábra szerelt kivitelben is használható. / NJL gyártmány/
scs10105t.jpg
n_4
FámaLézer II. és a
Fáma Lézer III. összehasonlító táblázata
FámaLézer II.
VTH-506/C
FámaLézer III.
VTH-507/B
Hatótávolság
900 m
1800 m
Mérési ido
0,6 sec tip.
0,3 sec tip.
Lézersugár átméro
300 m-nél 1,2 m
300 m-nél 0,9 m
Sebességtartomány
8-480 km/h
0-480 km/h
Távolságmérés
pontossága
30 cm
20 cm
Sebességmérés
pontossága
2 km/h
2 km/h
Videószalagon
dokumentált mérési
és egyéb adatok
mért sebesség,
dátum, óra, perc
mért sebesség, dátum, óra, perc, másodperc,
mért távolság, sebességlimit, mérési indítások
sorszáma, készülék azonosító, lézersugár
átmérõje a mért távolságnál.
Célzás
monitor
monitor /optikai
célzó
Mérési helyzet
csak álló
álló és mozgó
Rendszám
felismerhetoség
80 m
120 m
Mérési üzenet
monitoron
nincs
van
.
scs102_1
SCS-102 típ.
Legújabban, lakott területen, parkoló gk.közül, közelrõl is mérik a sebességet.
Mert ők jobban szeretnek eladni, meg pénzt keresni, mint igazat beszélni
Hidd el, nem jó. Legalább is így, 2-3 fejes kivitelében nem - ahhoz két különböző szettet kell összekapcsolni, h a 103 ellen is működjön.
Egy kérdés:
gyorsan mentem lakott területen és szemből traffiztak.Ahogy tudtam fékeztem,de nem foglalkoztak velem csak az egyik rendőr állt a kocsi oldala mellett.
Szóval a kérdésem az ,hogy megcsinálhatja hogy lenézi a rendszámot és a szemből készült képpel feljelent?
Igen, a telepített radar az autópályás móka. Az sc-103 az új fejlesztésű trafi, ami automatikusan küldi a felvételt.
Szerintem, ha van még kérdés, akkor inkább email/skype, ne itt "szemeteljük" tele a topikot
ilyenkor mi van?
műszakija van még vagy másfél év, matrica nélkül lehet menni?
Egyébként ha túléled az utcai száguldozásos időszakodat, rájössz, hogy nagyon sokan meghalnak közúton motorral a száguldozás miatt. Ha közben eljutsz egy pályanapra is, akkor megvilágosulsz, és tudni fogod, hol kell eszement módon húzni a gépnek és hol csak túratempót tartani....
De itt van kutyánál a blokkoló, előjelző, nem is drága...megéri kipróbálni....ha már nem bírsz a véreddel
A rendszámtáblával hasonló a helyzet. annyian járnak rendszám nélkül, hogy már a tényleg "most vesztettem el" emberkéknek sem hisznek. Feljelentenek, jogos. Elmész az okmányirodába, bejelented, hogy elveszett, elindítod a legyártását az új rendszámnak, új forgalminak, kapsz róla papírt, ezzel besétálsz a szabs. előadóhoz bemutatod és nem lesz szankció.
http://www.radar-tech.hu/index...
· Multanova 6F
Ez a traffipax, kerek (kúp alakú) radarjáról ismerhetõ fel.
A 34,36 GHz-es frekvencián (Ka sáv) mûködik, menet közben is képes a sebességet megállapítani.
A magas frekvencia és kis teljesítmény miatt detektorokkal ez a legnehezebben észlelhetõ.
Adó teljesítménye:0,5mWatt.
Ezt csak a max. érzékenységû BEL-975-ös, képes kellő távolságból érzékelni.
mult6f.jpg
· Traffipax Speedophot
Ez a szabad szemmel legnehezebben észrevehető radar, mivel a radarsugárzó belesimul a lökhárítóba. Menet közben is használható, a 24,125 GHz-es frekvencián (K sáv) dolgozik.
Adó teljesítménye: 20 mWatt.
speedo.jpg
· Traffipax Microspeed 09
Ez a radar csak álló helyzetben képes mérni a közeledo és távolodó autókat egyaránt. A 13,45 GHz-es frekvencián (Ku sáv) üzemel, ezeket az amerikai frekvenciás detektorok (pl. Cobra, stb.) nem képesek észlelni. Nálunk a radarok negyede ilyen.
Adó teljesítménye: 20 mWatt.
micro.jpg
· Ramet7
A rendõrség legújabb beszerzése. Nehéz észrevenni és detektor nélkül nem is lehet megállapítani, melyik dobozban mûködik radar. A 34,3 GHz-es frekvencián (Ka sáv) üzemel, csak a megfelelő, minőségi /BEL/ detektorok tudják idõben észlelni, ugyanúgy mint a Multanovát.
:
ramet.jpg
· Sfim Mesta 204DD
Már nincs használatban.
Ez a régi készülék csak álló helyzetben képes mérni és csak a távolodó autókat. A 9,41 GHz-es frekvencián (X1 sáv) üzemel, amelyet a közelmúltban kivontak a forgalomból hazánkban.
Hazánkban már nem használják.
mesta.jpg
Autópályákra telepített, RAMET 34.3 GHz-en müködő. Jelenleg 8 db van, telepítve, az M1-n és 5 db a régi O-on. Mindig hátulról mérnek, 45-50 méterről rögzítik a gyorshajtást.
660 db lesz a közeljövőben hazánkban
njl_radar
· Lézeres sebességmérõk
· FámaLézer I
Ebbõl csak 1 db létezik, a Szigetszentmiklósi Rendõrkapitányság használja (M0).
Maximális mérési távolság: 600 méter
Rendszámleolvasás: max. 80 méterrol.
Lézerátmérõ: 300m-en: 150cm.
fama1.jpg
· FámaLézer II
A rendõrség 20db-ot vásárolt ebbõl a készülékbõl.
Maximális mérési távolság: 1000 méter
Rendszámleolvasás: max. 80 méterrõl.
Lézerátmérõ: 300m-en: 120cm.
csak 8 db van használatban.
fama2.jpg
· FámaLézer III
Ez a legújabb lézer, a rendõrség eddig 26 darabot vásárolt belõle. Autóba is szerelhetõ, 5 db képes menet közben is mérni.
Maximális mérési távolság: 1800 méter
Rendszámleolvasás: max. 120 méterrõl.
Lézerátmérõ: 300m-en: 90cm.
Ezeket a lézeres méroket bovítik ill. egyre többet telepítenek, mobil és mozgó gépkocsikba is. Ezt és a többi lézeres traffipaxot, csak az LT-400 típ.jammerrel lehet blokkólni, 7 mp.-ig.
fama3.gif
FÁMA III.
· VHT Muvitas
Régebbi, autóban használható modell, még 14 darab van belõle. Csak rövid távolságon dolgozik, az ablakban, mûszerfalon lévõ lévő lézerdetektorok nem jelzik.
Maximális mérési távolság: 100 méter
Rendszám leolvasás: max. 80 méterrõl.
muvitas.jpg
· SCS-101 típus.
Lézeres sebességmérő, amely már 120 méterről látja a rendszámokat, így a bizonyítás is könyebb a rendőrségnek. Bármely autóba a fejtámlára helyezett és három lábra szerelt kivitelben is használható. / NJL gyártmány/
scs10105t.jpg
n_4
FámaLézer II. és a
Fáma Lézer III. összehasonlító táblázata
FámaLézer II.
VTH-506/C
FámaLézer III.
VTH-507/B
Hatótávolság
900 m
1800 m
Mérési ido
0,6 sec tip.
0,3 sec tip.
Lézersugár átméro
300 m-nél 1,2 m
300 m-nél 0,9 m
Sebességtartomány
8-480 km/h
0-480 km/h
Távolságmérés
pontossága
30 cm
20 cm
Sebességmérés
pontossága
2 km/h
2 km/h
Videószalagon
dokumentált mérési
és egyéb adatok
mért sebesség,
dátum, óra, perc
mért sebesség, dátum, óra, perc, másodperc,
mért távolság, sebességlimit, mérési indítások
sorszáma, készülék azonosító, lézersugár
átmérõje a mért távolságnál.
Célzás
monitor
monitor /optikai
célzó
Mérési helyzet
csak álló
álló és mozgó
Rendszám
felismerhetoség
80 m
120 m
Mérési üzenet
monitoron
nincs
van
.
scs102_1
SCS-102 típ.
Legújabban, lakott területen, parkoló gk.közül, közelrõl is mérik a sebességet.
scs-103 004
SCS-103, a szuperlézer
Hidd el, nem jó. Legalább is így, 2-3 fejes kivitelében nem - ahhoz két különböző szettet kell összekapcsolni, h a 103 ellen is működjön.
30as táblánál 42ig bírtam nyomatni
gyorsan mentem lakott területen és szemből traffiztak.Ahogy tudtam fékeztem,de nem foglalkoztak velem csak az egyik rendőr állt a kocsi oldala mellett.
Szóval a kérdésem az ,hogy megcsinálhatja hogy lenézi a rendszámot és a szemből készült képpel feljelent?
Szerintem, ha van még kérdés, akkor inkább email/skype, ne itt "szemeteljük" tele a topikot