Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

telepített radar az a ótópályákon van ugye. Mi az az sc-103? bocsi a sok hülye kérdés miatt, csak nem vagyok nagyon tájékozott a témában, viszont mostanában egyre több civil autóba botlottam bele és kéne egy jó készülék mocira és kocsira is.
1, igen, utánvéttel is.
2, igen, blokkol - én ki is szoktam kapcsolni, miután lelassítok, legyen "sikerélménye" a szervnek is...
3, az SC-103 ellen, és a telepített, nem lézeres (radar) mérőegységek ellen hatástalan
4, igen, külföldön én is simán csak zsebre teszem
Köszi! Jó a szerelési útmutató. Utánvéttel is megy? És mégegyszer, ez úgy működik, hogy jelez nekem, közbe blokkolja a yard mérőét, és én meg fékezek, lelassulok majd kikapcsol a gép (vagy én) és gyakorlatilag a mérésen az van, hogy normál sebességgel megyek... Jól látom? Van-e olyan ami ellen ez nem véd, mire kell figyelnem? Ha jól láttam, akkor gyors csatis, tehát külföldön lekapom a fejet, meg a külső egységeket, kábelek maradnak és ha olyan helyre értem ahol lehet, ott meg 2 perc alatt vissza? Köszi előre is!
Ez megnyugtató. Remélhetőleg megtartják ezt a jó szokást, mert nem hinném, hogy a hardver korlátozza őket e lehetőségben (ha korábban/más típussal a lehetőség adott).
Két külön dologról beszélünk szerintem. Az SC-103 csak képet készít, és a kép készítés pillanatához tartozó sebességet rögzíti.
Ha ez több mint a megengedett, akkor automatikusan utazik a portréd Szombathelyre, és 60 napon belül jön a csekk.
Ezzel az lehet a bökkenő, amit pohi írt májusban ide:
"Nem kép készül, hanem videófelvétel. Amikor meglő lehet csak egy elmosódott kicsi pont vagy, de veszi folyamatosan amíg közeledsz és tisztán látható lesz a rendszám, folyamatos adatok pörögnek e közben, látszik a sebességingadozásod, a távolság csökkenése......"

Innentől kezdve tehát a nem blokkolt mérés szépen ott figyel a felvételen és ha 30-al is mész, amikor a felvétel készül, de a motor azonosítható, akkor cummer.
az a gáz hogy csak én virítottam ki a sorból többi 50 es motor volt de ha jol hallottam csak figyelmeztetett de törölni a képet akkor nem törölte
Igen, mint minden blokkolónak, ennek is kell a rálátás. Az általánosan elterjedt Fama II és Fama II lézereket blokkolja.

Felszerelési mintákat találsz ITT és ITT.
Szia! amit te árulsz 35-é az mindent blokkol? Hova kéne rakni motoron? elölre fejidom/lámpa alá és hátra ? Nekem elég kevés helyem van ott ahová el lehet tenni, ugye ennek is "rálátásának" kell lenni a mérőre?
én is betartottam a fokozatosságot: nulla rutinra SV1000 .

Ésszel mindent lehet vezetni.Szerintem.
Szotyi 30 pézt tegyé fére a heti keretből...
közterületest én eddig többnyire közeg kíséretében láttam
amúgy a fényképet valószínű nem iwiw-re készítette, hanem feljelentést akar tenni ...bár ezek tippek, csak szeretek okoskodni
ha a közterületes lefényképez az meg is büntethet ?
Kevés a sütnivalód gyerek. És az a baj, hogy ez látszik is.
apám is ennyi idős, leültetem a gép elé hogy írjon hülyeségeket és tisztlejétek amit mond...
Elvileg nem tudja blokkolni, csak egészen távolról - kíváncsian várjuk, hogy mit mutat a rendszám alatt/felett lévő egységekkel.
Nemsokára leteszteltetem SCS103-mal is a Kiyo3-at, kíváncsi vagyok, hátul a 2 fej blokkolja-e? Elvileg kéne neki. Majd beszámolok az eredményről.
Csak Laserpro 5-ös készlettel tudod blokkolni, de igazából arra elég egyetlen fej is: úgy is jelez már 1-2 kilométerről, fényképet meg csak 70-300 méterről készít (rendszerint) így bőven van időd lelassítani.
Ezzel teljes mértékben egyetértek!
Én is 125 2T után vettem 650 4T túraendúrót.

A fokozatosság az emberben is eldőlhet. A törvényhozó (ezt Te biztosan tudod) viszont nem készülhet fel arra, hogy van aki 18 évesen is rendelkezik annyi érettséggel, hogy csak a pályán húzza és van aki még 30 évesen is rángatja a 30-as zónában.

Ezért megpróbál fokozatokat felállítani, hogy valamennyire korlátozza a gyerekek lehetőségeit.

Ha valakinek nem tetszik, számolnia kell a törvényi szabályozás korlátaival és azok esetleges szankcióival. Sajnos nagyon sokat olvasom, hogy nem kell helyben ezzel számolni, úgysem tudja a rendőr, majd okosan megoldjuk stb..

Amikor meg tényleg kellemetlen helyzetbe kerül a szerencsétlen kölyök, rohangál fűhöz-fához segítségért. Ha még tud rohangálni...
héhé én is a tiszteletről beszéltem, hogy meg kell adni. Fiatal különösen tisztelje az öreget, de az öregnek épp a bölcsessége miatt kéne megfontoltabban nyilatkozni. És nem én vagyok aki nem megfelelően szólt vissza, csak reagáltam a szitúra (kibic vagyok). Én megadom a tiszteletet, de fenntartással kezelem a véleményeket!
Általánosságban igazad van, az tény.
De én is friss jogsival robogó után vettem a 600-as fazert, mondjuk 24 voltam.
Egyénre kell szabni a dolgokat. Sajnos igaz az, hogy egy 21 éves még nem biztos, hogy éretten tud vezetni, de azért van pár olyan csóka aki meg igen. És hidd el egyikőjük sem akar meghalni. Csak felelőtlenek...
Igazad van, de meghallgatni és átgondolni nem árt.
A kellő tisztelet megadása pedig egyszerű gesztus, amivel többet használsz, mint amennyi fáradságot neked okoz.
Így igaz, nekem sincs mindig igazam. De ezt a 20 éves gyerek is tudja majd elmondani 37 év múlva ! Nem azért jártatom a pofám mert huzatot kell csináljak. Csak aki már volt olyan temetésen, ahol az anyja siratta a 16 éves fiát , na azt senkinek sem kívánom !
Jaja sajnos lassan már kezd kikopni az "régi motoros" jelző.
Mondjuk a szélsőséges vélemények még szélsőségesebbeket vonzanak. Nekem is van egy kb. 10 évvel fiatalabb edzőtársam aki nagyon akar motort, és hát mindig kúrva erősben gondolkozik (mt-01, gixxer750), Szerencsére még nincs ki rá a pénze, de félek, ha eljut 50% hitelre megveszi, és basszus ahogy beszél, baj lesz belőle... nagyon nem hallgat rám... De azért az se felejtsük, hogy az öreg motorost meg kell hallgatni, meg tisztelet is kell, de amit mond az nem szentírás és a véleménye nem mindig 100%-ban igaz (enyém se)