Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát, ha valaha lesz olyan motorom, amire teszek, akkor én is a 3 fejest fogom. És kettőt hátra
Ne haragudj múltkor nem figyeltem, hogyért van egy ilyen kütyü?
Engem érdekelne egy.
Szívesen. És még egy "apróság": mivel a telepített dobozok némileg leárnyékolják a radart, iszonyú nehéz megbízhatóan detektálni őket. Tehát ellenük az olcsó detektor felejtős. Vagy valami 100 ezer feletti detektor, vagy GPS-be beírni a koordinátákat, és óvatosság. Ezek ellen az utóbbit javaslom
Köszönöm a korrekt választ.
Van két fejes is, külön motoros szett. 3 rugóval olcsóbb.

De én motorra is az autóst vettem, inkább mint egy kavics után rohangáljak új jeladóért.
Azok szinte kivétel nélkül radarok, és a Ka radarsávban működnek

Lézeresről csak egyről tudok, az Kaposvár mellett található
Karácsony előtt tesztelték ( ide is belinkeltem ) jelzi, blokkolja.
És valóban a közeli mérés a gyenge pont: de ez már csak rajtad múlik - a veszélyes rész általában a 10-50 méter közötti táv.

Ha Te addigra nem lassítasz a megengedettre, mikor már tíz másodperce cimbalmozik a blokkoló hogy gáz van, na akkor tényleg jó helyre megy a fénykép...
A dobozosok, amik az autópályán vannak felszerelve, azok lézerek?
Mobil (tehát nem dobozos) egyközök terén országosan kb 200 lézer és 15-20 radar
Milyen arányban van a rendőrségnél a radar és a lézer? Tudja valaki kb.?
Az SCS-103, nevezzük nevén, eleve közeli mérésekre lett kifejlesztve. Nem is videofelvétel készül, hanem fénykép. És igen, azt sejtjük, hogy a gyengébb blokkolók átlövése a cél.

Persze a sikeres blokkolás a blokkolón kívül még csomó körülmény függvénye. Ha kisebb a fényvisszaverő felület (pl. mkp), akkor elég lehet kisebb teljesítményű blokkoló (mint ez) is. De ezenkívül számít a jármű színe, vannak-e krómkiegészítők, nagy felületű lámpák... meg az, h mennyire van szaxerűen beszerelve a cucc
Én meg azt hallottam hogy a közeli mérésekre állnak rá majd nagyon,ott meg ez a tipus nem szerepel túl jól... Bár ennyi pénzért nem rossz.
Öt készüléknek bemenet? Ez mit takar?

És ez egy kétfejes kijó? Eddig csak 3 fejesről hallottam
ezeket az újjonan beszerzett egységeket is fogja tudni jelezni?
Csipog, villog, cimbalmoz, minden... az ülés alá építek egy táblát, abban lesz a biztosítéktábla, és öt készüléknek bemenet. A fejegységen pedig egy mozdulattal ki lehet kapcsolni.

Érdemes megnézni...ismerve a 2010-es "munkamorált" a közlekedésieknél...
Nem rossz kis ketyere. De ha gáz van akkor ez csipákol vagy világít a fejegyszégen a led ? Beszerelésnél állandó áramforrásra kötötted vagy a fejegységen lehet ki/be kapcsolgatni ? Azt hiszem hogy én ezt a cuccot tavaszal megnézem közelebbről
Lehet, ez most csak pozicio próba, még bekötve sincs épp ezért.
Házhoz jön a trafi is! De azért kösz!
Szevasz!

A hátsó fejegységeden lehet hogy fordítani kell majd 180 fokkal.
Nézd meg a 14538 h.sz képeit a mi értért. A nyákon ledek helyzete a válasz.
A fejidomodon lévő van jól forgatva.
tesztelni akarod? tuok segíteni
Pontos tipus?
Csak szgk!
OK!
Érdekel!
Majd kereslek január végén.
Köszi!
Persze hogy nincs, maga a műszaki vizsga fizikailag ebben nincs benne. Oda is van írva.