Szívesen. És még egy "apróság": mivel a telepített dobozok némileg leárnyékolják a radart, iszonyú nehéz megbízhatóan detektálni őket. Tehát ellenük az olcsó detektor felejtős. Vagy valami 100 ezer feletti detektor, vagy GPS-be beírni a koordinátákat, és óvatosság. Ezek ellen az utóbbit javaslom
Karácsony előtt tesztelték ( ide is belinkeltem ) jelzi, blokkolja.
És valóban a közeli mérés a gyenge pont: de ez már csak rajtad múlik - a veszélyes rész általában a 10-50 méter közötti táv.
Ha Te addigra nem lassítasz a megengedettre, mikor már tíz másodperce cimbalmozik a blokkoló hogy gáz van, na akkor tényleg jó helyre megy a fénykép...
Az SCS-103, nevezzük nevén, eleve közeli mérésekre lett kifejlesztve. Nem is videofelvétel készül, hanem fénykép. És igen, azt sejtjük, hogy a gyengébb blokkolók átlövése a cél.
Persze a sikeres blokkolás a blokkolón kívül még csomó körülmény függvénye. Ha kisebb a fényvisszaverő felület (pl. mkp), akkor elég lehet kisebb teljesítményű blokkoló (mint ez) is. De ezenkívül számít a jármű színe, vannak-e krómkiegészítők, nagy felületű lámpák... meg az, h mennyire van szaxerűen beszerelve a cucc
Csipog, villog, cimbalmoz, minden... az ülés alá építek egy táblát, abban lesz a biztosítéktábla, és öt készüléknek bemenet. A fejegységen pedig egy mozdulattal ki lehet kapcsolni.
Érdemes megnézni...ismerve a 2010-es "munkamorált" a közlekedésieknél...
Nem rossz kis ketyere. De ha gáz van akkor ez csipákol vagy világít a fejegyszégen a led ? Beszerelésnél állandó áramforrásra kötötted vagy a fejegységen lehet ki/be kapcsolgatni ? Azt hiszem hogy én ezt a cuccot tavaszal megnézem közelebbről
A hátsó fejegységeden lehet hogy fordítani kell majd 180 fokkal.
Nézd meg a 14538 h.sz képeit a mi értért. A nyákon ledek helyzete a válasz.
A fejidomodon lévő van jól forgatva.
Engem érdekelne egy.
De én motorra is az autóst vettem, inkább mint egy kavics után rohangáljak új jeladóért.
Lézeresről csak egyről tudok, az Kaposvár mellett található
És valóban a közeli mérés a gyenge pont: de ez már csak rajtad múlik - a veszélyes rész általában a 10-50 méter közötti táv.
Ha Te addigra nem lassítasz a megengedettre, mikor már tíz másodperce cimbalmozik a blokkoló hogy gáz van, na akkor tényleg jó helyre megy a fénykép...
Persze a sikeres blokkolás a blokkolón kívül még csomó körülmény függvénye. Ha kisebb a fényvisszaverő felület (pl. mkp), akkor elég lehet kisebb teljesítményű blokkoló (mint ez) is. De ezenkívül számít a jármű színe, vannak-e krómkiegészítők, nagy felületű lámpák... meg az, h mennyire van szaxerűen beszerelve a cucc
És ez egy kétfejes kijó? Eddig csak 3 fejesről hallottam
Érdemes megnézni...ismerve a 2010-es "munkamorált" a közlekedésieknél...
A hátsó fejegységeden lehet hogy fordítani kell majd 180 fokkal.
Nézd meg a 14538 h.sz képeit a mi értért. A nyákon ledek helyzete a válasz.
A fejidomodon lévő van jól forgatva.
Érdekel!
Majd kereslek január végén.
Köszi!