Igen, gondolom van valami KRESZszabály arra vonatkozóan, h mit takar az útviszonyoknak megfelelő vezetés...Úgy rémlik, h meg kell tudni állni, ha olyan kerül eléd amire számíthatsz, vagy valami ilyesmi...
Ma utolért a balszerencse.Moci eleje romokban.Szerencsére én megúsztam...
Piros lámpától indultam zöldnél, szemből a balra nagyívből kanyarodott a csávó zöldnél.(szerinte)
Fékeztem, eleje összeült, elengedtem a féket, de hiába húztam rá finoman és dönt balra manőver, elkapta az idom jobb oldala a kocsi hátulját a lökhárítónál.Balradőlésem miatt a motor döccent és elfeküdt vele.Csúsztunk kb. 1-1.5m.
A srác kipattant, odaugrott, h jól vagyok-e.Én jól, csak a moci .Én hülye lehúztuk az útról, mert egy baromira forgalmas útkereszteződésben volt...Míg próbáltam ismerősöket hívni, h ilyenkor mi a teendő a srác a megálló zsarukat továbbintette, h majd mi megegyezünk, nem kér intézkedést...
Pedig most hálás lettem volna a közeg jelenlétének!
Azt a káreseményes lapot kitöltöttük.Megjegyzésnél én ráírtam, h indexet nem láttam tőle, s bevágott előttem.Ő ráírta, h nem látott engem (elcsesztem, h nem refivel jöttem...).
Aztán elment.
Kicsire rá odaért a motorszerelő ismerősöm, aki azt mondta, h az anyagi kár jelentős.Nosza, hívom a helyi őrsöt, h adjanak tanácsot.Kijöttek, azt itt jöttek olyan kérdések, amikre én nem is gondoltam, h leellenőriztem a srác személyazonosságát?A rendszámot?A csekkjét?Az volt a szerencsém, h volt fotó a rendszámáról, mert lefotóztam több szögből a jobb hátulját.
A másik szerencse, h a srác hajlandó volt visszajönni, mert először nem ismerte el a felelősségét.De, most ráírtuk, amit a rendőr mondott: "A baleset bekövetkezéséért a felelősséget elismerem" + aláírása.
Csak egy kérdésem lenne, olvasva a sok biztosítós rémtörténetet, szerintetek kapok erre valamit a biztosítótól?Illetve, a kiérkező rendőröknél nem írtam alá semmit, viszont azt mondták, h szabálysértési eljárást kapok a nyakamba, mert nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtem.Ugyanis meg kellett volna tudnom állni.[Egyesben volt a motor, s mikor a gázt húztam, akkor vágott be előttem a csóka, mire a fék után nyúltam az volt sok reakcióidő, meg ugye a távolság is max. 20m belül történt.Mondjuk ezt nem rögzítettük sehol]
Tudom, elcsesztem, helyszínelést kellett volna kérni.A motort meg otthagyni az út kellős közepén.
Csak az bosszant, h nekem semmi bajom a moci meg tropa.Pláne, h nevetségesen alacsony sebességnél sikerült összetörni . .
Bármilyen tanácsot, kritikát (pozitívat, negatívat szívesen fogadok--- legalább tanulok belőle)
nekem csak tükröm mg indexem nincs (me a nagy vállaimtól úgyis annyit kéne tornáznom hogy lássak benne hogy akko má nézhetek is hátra tök100, az index meg.. hát inkább lóbálo ma kezem, azt jobban lássák) azon kívűl mindenem széria kocsin motoron
még szerencse hogy nem pakoltam be a xeont..
így is valamit kezdeni kell a rendszámommal mert 40fokos szögben áll ha nem ülök rajta...
ki találta ki a 30 fokot nem tudom, 45 foknál is simán látni.........
Főleg annak 'fényében' érdekes, hogy motorra felszerelheted a xenont, csak egy NKH-s mitugrálsz kiadványa szerint szabálytalan Persze sokra mész vele az út szélén, amikor a csekket töltik...
Úgyhogy marad a lámpamosó, a magasságállítóra egy elektronika ami az automata állítást szimulálja (az itthoni utakon úgysem ér lóf...t se) meg egy X-es gravír a fényszóróba oszt' jóidő.
Te csak a magad nevében beszélj! Én 3 napja tiszta ideg vagyok, hogy szegény kolléga milyen csúnyán járt. Erre most kiderül, hogy nem is annyira? Na ezt csak sörrel lehet orvosolni.....
Jól van na ezt csak szokták mondani.
Csak azért törtem a fejem, mert ha tud segít az ember! Természetesen nem tartozol sörrel! Vicc volt és jobbulást kívánok!
Persze ezt is írtad, de mindebből nekem csak az eset le, h az előtted lévő autós el is ismerte a felelősségét, de ennek ellenére kiküldtek neked egy határozatot, h csak egyedül te vagy az egészért a felelős.
Hát tényleg reméld, h csak én értettem félre, mert a végén még sokan fognak sört követelni.
Ni, ezt is írtam, de lehet csak nekem volt egyértelmű... Remélem csak Te értetted félre.
"Azt biztosan tudom, hogy az előttem lévő autós a másik autós felé elismerte a felelősséget, és velem is közölte a helyszínen, hogy figyelmetlen volt és nem figyelt előre."
A motort jobban sajnálom mint magamat
Mikor utójjára láttalak olyan volt mint a vizisiklónak
Vótál gyúrni?
Ma utolért a balszerencse.Moci eleje romokban.Szerencsére én megúsztam...
Piros lámpától indultam zöldnél, szemből a balra nagyívből kanyarodott a csávó zöldnél.(szerinte)
Fékeztem, eleje összeült, elengedtem a féket, de hiába húztam rá finoman és dönt balra manőver, elkapta az idom jobb oldala a kocsi hátulját a lökhárítónál.Balradőlésem miatt a motor döccent és elfeküdt vele.Csúsztunk kb. 1-1.5m.
A srác kipattant, odaugrott, h jól vagyok-e.Én jól, csak a moci .Én hülye lehúztuk az útról, mert egy baromira forgalmas útkereszteződésben volt...Míg próbáltam ismerősöket hívni, h ilyenkor mi a teendő a srác a megálló zsarukat továbbintette, h majd mi megegyezünk, nem kér intézkedést...
Pedig most hálás lettem volna a közeg jelenlétének!
Azt a káreseményes lapot kitöltöttük.Megjegyzésnél én ráírtam, h indexet nem láttam tőle, s bevágott előttem.Ő ráírta, h nem látott engem (elcsesztem, h nem refivel jöttem...).
Aztán elment.
Kicsire rá odaért a motorszerelő ismerősöm, aki azt mondta, h az anyagi kár jelentős.Nosza, hívom a helyi őrsöt, h adjanak tanácsot.Kijöttek, azt itt jöttek olyan kérdések, amikre én nem is gondoltam, h leellenőriztem a srác személyazonosságát?A rendszámot?A csekkjét?Az volt a szerencsém, h volt fotó a rendszámáról, mert lefotóztam több szögből a jobb hátulját.
A másik szerencse, h a srác hajlandó volt visszajönni, mert először nem ismerte el a felelősségét.De, most ráírtuk, amit a rendőr mondott: "A baleset bekövetkezéséért a felelősséget elismerem" + aláírása.
Csak egy kérdésem lenne, olvasva a sok biztosítós rémtörténetet, szerintetek kapok erre valamit a biztosítótól?Illetve, a kiérkező rendőröknél nem írtam alá semmit, viszont azt mondták, h szabálysértési eljárást kapok a nyakamba, mert nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtem.Ugyanis meg kellett volna tudnom állni.[Egyesben volt a motor, s mikor a gázt húztam, akkor vágott be előttem a csóka, mire a fék után nyúltam az volt sok reakcióidő, meg ugye a távolság is max. 20m belül történt.Mondjuk ezt nem rögzítettük sehol]
Tudom, elcsesztem, helyszínelést kellett volna kérni.A motort meg otthagyni az út kellős közepén.
Csak az bosszant, h nekem semmi bajom a moci meg tropa.Pláne, h nevetségesen alacsony sebességnél sikerült összetörni . .
Bármilyen tanácsot, kritikát (pozitívat, negatívat szívesen fogadok--- legalább tanulok belőle)
minél kevesebb lehetőséget kell hagyni
így is valamit kezdeni kell a rendszámommal mert 40fokos szögben áll ha nem ülök rajta...
ki találta ki a 30 fokot nem tudom, 45 foknál is simán látni.........
Úgyhogy marad a lámpamosó, a magasságállítóra egy elektronika ami az automata állítást szimulálja (az itthoni utakon úgysem ér lóf...t se) meg egy X-es gravír a fényszóróba oszt' jóidő.
Egyébként, motorosoknál is fognak vizsgálódni?Mert ott sem szabályos, de olyan még nem vakított el soha
Csak azért törtem a fejem, mert ha tud segít az ember! Természetesen nem tartozol sörrel! Vicc volt és jobbulást kívánok!
Bocs ha emiatt feleslegesen törted a fejed!
Hát tényleg reméld, h csak én értettem félre, mert a végén még sokan fognak sört követelni.
"Azt biztosan tudom, hogy az előttem lévő autós a másik autós felé elismerte a felelősséget, és velem is közölte a helyszínen, hogy figyelmetlen volt és nem figyelt előre."