Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Minap beszélgettem egy kamionos ismerősömmel és ő adott egy tippet ami segíthet egy-egy gyorshajtásnál stb-nél.Ha pl kocsiból trafiznak és lekapnak,be kell menni a terülteileg illetékes polgármesteri hivatalba és megkérdezni, hogy volt-e területfoglalási engedélye a redőrségnek arra a helyre és időre.Itt a kiskapu,általában nincs.Ezért nem a rendőrségen kell megkérdezni nehogy utólag a haver segítsen nekik.Ha nincs területfoglalási engedély,nem jogszerűen tette amit tett,ezért elvileg nem is büntethetett volna.NEM TAPASZTALAT,mint mondtam egy ismerősöm mesélte.Ha nem így lenne szóljatok,hogy ne legyen olyan nyugodt:D.
Az autó=guruló esernyő és haszonjármű számomra. A hátulkaparósat csak 1 tonna alatt és/vagy 200 lóerő felett lehet élvezni. Tudom miről beszélek, volt Skoda 120 GLS-sem is meg 300ZX-em is Egyik se kell többet. A Nissannal mindig keresztben jártam, hetente hátsó gumi, másfél óránként tankolás... A jó motor sokkal gazdaságosabb úgyhogy autónak marad az 1,8D amíg ki nem esek az alján.
Hogyne érteném! Mellé...
Az már majdnem az!
nekem mind a négyet hajtja
azaz?az bírságba mennyi? vagy eltiltás is lehetséges?
engedély nélküli vezetés.
Üdv!lenne egy kérdésem egy
249 köbcentiméteres,30kw-os teljesítményű 0,157 kw/kg
a kw/tömeg arányú motornál (ami belefér a 0,16 kw/kg teljesítménybe)
amit az Akorl. jogsi megenged ,de a kw az nem mivel 25kw helyett 30kw ,és mi van akkor ha a kw/kg arány rendben van de 30kw-os a motor?és pl. ha megállít igazoltatásnál a rendőr és ez a helyzet és Akorl. jogsim van akkor mire kell számítanom ?
Elöre is köszönöm a válaszokat
Köszi elöre is a segítséget
jájj de finom is amikor erre arra mindenfelé megindul minden és látszólg magától működve mégsem ér semmi semmihez gyűjjön csak a hav-aztán gyorsan muljon el
Itt sincs autója senkinek?
Ami az első kereket hajtja az nem az!
nem mondod
igen,igazad van,"hamis vád" a rágalmazás enyhe lenne erre
Ajka az egy város.
Ajkuk a nőknek van.
Az egyikkel összevesznek, a másikkal kibékülnek.....
Az egyik ajkukat szokták becézni pofának is....
ótó indula?
dzsinettaaa
mit vakarod az ajkad? hát én vagyolok
Szia
Hátte?
szia Gino
Macsek....látom, te sem érted, hogy miről beszélek....

Te beszélsz valamiről...ami más

Én azt a szituációt példáloztam, mikor az Árpád-hídról lefele van 2 sáv szalagkorlátok között jobbra ívelve..... mész az úton, kanyarodsz jobbra és a kocsi eleje megindul balra kifelé a kanyarból, de még a kanyarban......
Erre az esetre mondom, hogy nem sokat ér a nagy gáz (hátsókerekesnél) és a kilincsel előre...legfeljebb az ér elsőnek a korláthoz.....
De itt a te variációs is megdől.... ha elindul a kocsi eleje...már a korláton vagy mire megtalálod a kéziféket....de minek is húznád be? ....és közben állsz a gázon? ....elég furcsa tornagyakorlattal érkeznél a szalagkorlátra.

Ilyen esetet említettem arra, hogy a téligumi jobb tapadási tényezői bizony megoldás lehet, hogy arra menjen a kanyarban a kocsi eleje, amerre a kormány fordítom.
Alig várom az első rendes havat! Ha már ottóval kell járni... Na onnantól kezdem élvezni.
Bekormány+kézifék aztán ellenkormány de végig állok a gázon.... Ha éles a helyzet és csúszik az út elölkaparóst máshogy csak Fortuna menthet meg. Hol tanultál vezetni? Az ATInál?!?
Biztos igazad van, de én akkor is abba hiszek, h ha ráteszem a tüzet, akkor inkább oda megy ,amerre a kormányt forditom.
.... akkor téged még érnek majd meglepetések
Nem minden út 20 méter széles
pl. jössz le az árpád-hídról a szentendrei felé...jobbos kanyar.....a kanyarban elindul a kocsi eleje a külső ív felé.....igen..nagygáz...és akkor legalább az egész oldala oda a kocsinak
Be szíííp, ahogy elmagyarázza a történelmi 66-os út történetét.....és tényleg úgy van! Mi mentünk rajta és a "normál" 66-oson is....na megy a 40-es autópályán is....