Hát inkább legyen kinn egy 60-as tábla a 80-nal versenyzői múlt nélkül is bevehető kanyar előtt, mint az osztrákoknál a 70-es a 40-nel is lapon driftelős hajtű előtt aminek az egyik fele a hegy a másik meg egykétszáz méter mély nem túl lankás mélység. Persze korlát nuku.
Kolléga szerintem arra gondol hogy a közlekedők számára értelmetlen. Pl miért kell egy kanyar előtt kitenni sebességcsökkentő táblát? Főleg értelmetlenül nagy mértékűt? Aki száguldozik, az ott is száguldozik, aki meg nem az úgyse fogja driftelve bevenni a kanyart. Ellemben ha kicsit túlléped a tábla alapján előírtat, nyithatod a buxád.
De sok ilyen van még..
Ez a ne vezess részegen dolog pl jó, de a zéró tolerancia nem. Nem tudok elmenni haverokkal meginni egy sört, csak gyalog ez miatt.
+ Szerintem van különbség egy pohár sör, meg egy üveg benyakalt vodka között.
A sebességhatárok is rosszak. Akkor írták az 50/90/130-akat amikro Trabantok meg MZ TS-ek voltak. Mostanság némileg jobb fékek is vannak az autókon, jobbak.
Fel lehetne vinni 60-ra városba, de akkor az autósoknak TÉNYLEG meg kéne állnia a zebra előtt. Lehetne az országúton 110-120, de akkor ne kanyarodjanak ki körülnézés nélkül, ne legyen 60-al szuttyogó idióta az úton. Kereszteződéseknél egy 90-es tábla, hogy lassabban. Pályán meg simán lehetne 160, és a minimum 100 lenne, mert ha azalatt megy akkro fölösleges feljönnie pályára és feltartja a forgalmat.
Persze lehet, hogy én meg túl lazán fogom fel ezt, de jelenleg a KRESZ összes szabályának betartása mellett nem lehet dinamikusan, élvezetesen haladni. Szerintem.
Ez így nem igaz Sok okosság van benne, csak nem is tudják az emberek, mert nem olvassák el......10% kb. mint mondtam ami értelmetlen a mai évszám szerint, de a többi okés.
az igazi simsonos 2 dologgal meg tud oldani mindenféle műszaki problémát:
- szigetelőszalag (mechanikai és elektronikai hibák)
- hőálló kályhaezüst festék (optikai)
Hát a Szimó azért nem volt 250 kg. Bukó meg nem volt, legalábbis városban nem kellett. Mindig lehetett tudni, hogy ki jött mocival (punk frizura)
Régi szép idők.
Én egyszer kaptam rendőrtől, bár nem pofont, hanem behúzott egyet a gyomromba.
Ketten mentünk a mocin, majd a rendőr meglátta, utánunk jött és meg akart állítani. Meg is álltam, és mikor kiszállt a Zsigulátorból, ekkor megpróbáltam meglépni. Sajnos nem jött össze, ugye kétszemély, hegynek fel, stb. (egyedül soxor sikerült) Ezen nagyon felhúzta magát, és ismét elkezdett üldözni, és úgy bevágott elém, hogy nem volt menekülésre lehetőség, majdnem nekimentem a rendőrautónak.
Na ekkor kiugrott, és azzal kezdte, hogy behúzott.
volt már olyan hogy bevonták a szimón a benzincsövet, gyertyakábelt, szelepeket............
tiszta szerencse hogy 3an voltunk és felváltva tudtuk tolni
de volt olyan is, hogy már ha ketten voltunk akkor megpofoztak.........
a múlt........
most meg gyors be lehet fizetni a havi fizetésem........
Hát egy huszasér a 250 kilós gépet, nem tolnám haza, még a város másik végéből sem. Mondjuk, ha pesten, vagy valamelyik nagyobb városban laknék, akkor aztán pláne nem
Akkor inkábbb a saller bukón keresztül
pl én motorral 70-80 között mennék legszívesebben, csak a sok idegbeteg miatt muszáj menni gyorsabban
De sok ilyen van még..
+ Szerintem van különbség egy pohár sör, meg egy üveg benyakalt vodka között.
A sebességhatárok is rosszak. Akkor írták az 50/90/130-akat amikro Trabantok meg MZ TS-ek voltak. Mostanság némileg jobb fékek is vannak az autókon, jobbak.
Fel lehetne vinni 60-ra városba, de akkor az autósoknak TÉNYLEG meg kéne állnia a zebra előtt. Lehetne az országúton 110-120, de akkor ne kanyarodjanak ki körülnézés nélkül, ne legyen 60-al szuttyogó idióta az úton. Kereszteződéseknél egy 90-es tábla, hogy lassabban. Pályán meg simán lehetne 160, és a minimum 100 lenne, mert ha azalatt megy akkro fölösleges feljönnie pályára és feltartja a forgalmat.
Persze lehet, hogy én meg túl lazán fogom fel ezt, de jelenleg a KRESZ összes szabályának betartása mellett nem lehet dinamikusan, élvezetesen haladni. Szerintem.
utánna már igen
csak az ülés alatti pumpa ne lett volna annyira szar..........
Amúgy ott a sebességhatárok meghatározásánál vannak gondok...
- szigetelőszalag (mechanikai és elektronikai hibák)
- hőálló kályhaezüst festék (optikai)
Régi szép idők.
Én egyszer kaptam rendőrtől, bár nem pofont, hanem behúzott egyet a gyomromba.
Ketten mentünk a mocin, majd a rendőr meglátta, utánunk jött és meg akart állítani. Meg is álltam, és mikor kiszállt a Zsigulátorból, ekkor megpróbáltam meglépni. Sajnos nem jött össze, ugye kétszemély, hegynek fel, stb. (egyedül soxor sikerült) Ezen nagyon felhúzta magát, és ismét elkezdett üldözni, és úgy bevágott elém, hogy nem volt menekülésre lehetőség, majdnem nekimentem a rendőrautónak.
Na ekkor kiugrott, és azzal kezdte, hogy behúzott.
tiszta szerencse hogy 3an voltunk és felváltva tudtuk tolni
de volt olyan is, hogy már ha ketten voltunk akkor megpofoztak.........
a múlt........
most meg gyors be lehet fizetni a havi fizetésem........
Akkor inkábbb a saller bukón keresztül