Igen, nem te vagy az egyedüli, aki még elhiszi egy (ne nézzük milyen módon) vezetett szervízkönyv láttán, hogy minden a legnagyobb rendben.
Mondom én, mély az a szatyor.....meg össze is fogják a száját...
Mi az a valami nem stimmel? Nem az eredeti, mert....stb.
Te azt is megnézed, amit veszel csak a tuti makulátlan szervízkönyv érdekel? Engem a motor jobban.....
Valamint tudjuk, hogy manapság nem nagy ügy "vezetett szervízkönyvet" megoldani, úgy hogy a motor a szerviz utcájában sem volt.....
De te ennek jobban hiszel.....
Megint rosszul látod....
Ha más okból, pl. elveszted a szervízfüzetet vagy megeszi a kutya...stb. , akkor szerinted hogyan fogják kitölteni az újat, amit kérsz (ha kérsz)? Keresnek 4-5 féle tollat és más színű tintát a bélyegzőbe, nehogy egyforma legyen?
Hol olvastad?
Egy szóval sem említettem, hogy saccra dolgozom....
Egyébként mi az az "ezt"?
Nem alkalmazok semmit, maximumra öntöm. De ha pár decivel több menne bele.....(de nem megy) nem kezdek el pánikolni.
Az egész arról szólt, hogy ha kicsivel (ismétlem, kicsivel) több olaj kerül bele, attól nem lesz semmi baja.
Azért mert nekem sántított.
Kapok egy új füzetet amiben ugyanazzal a tintával be lesznek vésve a megjegyzés nélküli szervízbejegyzések, ami ha én vagyok a vevő és megnézek egyből feltünik és továbbállok. A szervíz ha nincs kövekezménye a dolognak vígan folytatja tevékenységét. No azt végül sikerült kideríteni hogy a szervízt ha nem is zárják be egyből de szerez egy feketepontot, tehát van értelme a levélnek mert sok pici feketepont előbb-utóbb egy nagy egyest ér még a szatyorban is.
Valami max-min éréket meg kellet határozni, mert különben annyit öntenél bele, amennyi sikerül?
Figyu, elárulok még egy titkot....ha a kiegyenlítő tartály a max fölé öntöd kb. 2 cm-el......akkor sem fog történni semmi!
igen, ez a hivatalos észosztás.....
Járó motorral "folyamatban van" az olaj, tele van szivattyú, szűrő....
vagyis elméletileg lejjebb megy a szint, ami szerinted magas a pár deci olajtöbblettől....
általban az ember járó motorral használja a gépet.....vagyis nincs olajtöbblet....tehát rendben van, vagyis nincs baj, nem is lesz baj....
szíved joga, hogy kiről mit gondolsz és hová viszed a motorod.....csak azt is vegyük figyelembe, hogy a téged ért negatívum nem biztos, hogy általános és mindig, mindenkivel az és úgy történik....
Nyilvánvaló, hogy olyan helyet keress, ahol te meg vagy elégedve a kapott szolgáltatással....ennyi
aztat írja a manyujál, hogy: üzemmeleg motornál 1-2 perc állást követően állítsa a motrt függőlegesbe, aszt nézze erőssen, az olaj legyen az F és E betűk kezett......miért nézném jálló motrnál?
Félreértések elkerülése végett:
nem veled van bajom hanem a lehúzós márkaszervízekkel. Sajnos van pár negatív tapasztalatom, és tenni ellene annyit tudok hogy máshova hordom a gépparkot.
A sok olaj szétverheti a szelepszárakat?
Ezt megint kitől hallottad? Hallomásból szerzed a "tudást"?
Az olaj a karterban van, mivel ez nem "szárazkarteres" blokk.
A szelepszár meg a hengerfejben van.
Az olaj nem tudja "szétverni" a szelepszárakat, hanem keni őket....mivel ez az olaj feladat. Majd a szelepszárszimmering lehúzza felesleget.
Ha a motor egyéb mechanikai dolog miatt eszi az olajat, akkor az eszik a kevésből is és a megfelelő mennyiségből is, nem csak a többől....
Szagolhatod ahogy akarod.....
szatyorban élsz.....
Fogalmad sincs, hogy mi és hogyan működik manapság.....de véleményed az van és bírálni azt tudod...meg fricskázni is
Mondom én, mély az a szatyor.....meg össze is fogják a száját...
Te azt is megnézed, amit veszel csak a tuti makulátlan szervízkönyv érdekel? Engem a motor jobban.....
Valamint tudjuk, hogy manapság nem nagy ügy "vezetett szervízkönyvet" megoldani, úgy hogy a motor a szerviz utcájában sem volt.....
De te ennek jobban hiszel.....
Ha más okból, pl. elveszted a szervízfüzetet vagy megeszi a kutya...stb. , akkor szerinted hogyan fogják kitölteni az újat, amit kérsz (ha kérsz)? Keresnek 4-5 féle tollat és más színű tintát a bélyegzőbe, nehogy egyforma legyen?
Egy szóval sem említettem, hogy saccra dolgozom....
Egyébként mi az az "ezt"?
Nem alkalmazok semmit, maximumra öntöm. De ha pár decivel több menne bele.....(de nem megy) nem kezdek el pánikolni.
Az egész arról szólt, hogy ha kicsivel (ismétlem, kicsivel) több olaj kerül bele, attól nem lesz semmi baja.
Kapok egy új füzetet amiben ugyanazzal a tintával be lesznek vésve a megjegyzés nélküli szervízbejegyzések, ami ha én vagyok a vevő és megnézek egyből feltünik és továbbállok. A szervíz ha nincs kövekezménye a dolognak vígan folytatja tevékenységét. No azt végül sikerült kideríteni hogy a szervízt ha nem is zárják be egyből de szerez egy feketepontot, tehát van értelme a levélnek mert sok pici feketepont előbb-utóbb egy nagy egyest ér még a szatyorban is.
Figyu, elárulok még egy titkot....ha a kiegyenlítő tartály a max fölé öntöd kb. 2 cm-el......akkor sem fog történni semmi!
Járó motorral "folyamatban van" az olaj, tele van szivattyú, szűrő....
vagyis elméletileg lejjebb megy a szint, ami szerinted magas a pár deci olajtöbblettől....
általban az ember járó motorral használja a gépet.....vagyis nincs olajtöbblet....tehát rendben van, vagyis nincs baj, nem is lesz baj....
Nyilvánvaló, hogy olyan helyet keress, ahol te meg vagy elégedve a kapott szolgáltatással....ennyi
nem veled van bajom hanem a lehúzós márkaszervízekkel. Sajnos van pár negatív tapasztalatom, és tenni ellene annyit tudok hogy máshova hordom a gépparkot.
Járó motornál is?
Ezt megint kitől hallottad? Hallomásból szerzed a "tudást"?
Az olaj a karterban van, mivel ez nem "szárazkarteres" blokk.
A szelepszár meg a hengerfejben van.
Az olaj nem tudja "szétverni" a szelepszárakat, hanem keni őket....mivel ez az olaj feladat. Majd a szelepszárszimmering lehúzza felesleget.
Ha a motor egyéb mechanikai dolog miatt eszi az olajat, akkor az eszik a kevésből is és a megfelelő mennyiségből is, nem csak a többől....
szatyorban élsz.....
Fogalmad sincs, hogy mi és hogyan működik manapság.....de véleményed az van és bírálni azt tudod...meg fricskázni is