Hát 235-őt én sem adnék érte, de 130-on már elgondolkodnék, ha az álomsisakról van szó. Persze csak ha van rá pénz. Jelenleg építkezés miatt nincs meg moci sincs így bőven jó az XE-1000-es is ideiglenesen arra a pár napra amikor öcsémtől kikunyizom a gsr-t.
Az viszont elgondolkodtató, hogy mekkora is a különbség sisak és sisak között.
Szombaton volt rendezve egy balesetmegelőzési nap motorosoknak St-ban. Ott volt szétszedve Nolan sisak Shoei stb.
A gyengébb sityakok belső héja kemény volt. A shoei-é puha, de mégis masszív, a külső héja pedig madáerfészek szerűen volt szőve.
Elmondta az oktató, hogy a nolanban eső emberke fejében ödéma keletkezett, mert benyomódott a sisak és a kemény bélés megnyomta a koponyáját. A Shoei ekkora ütéskor úgy viselkedik, hogy a külső héj benyomódik a belső puha héj pedig elvékonyodik, szóval nem nyomódik befelé, henem "széttetül mindenfelé" finoman így nem nyomja meg a koponyát.
Javaslata: Japán motorhoz, Japán sisak.....
Drága az Arai és a Shoei, de inkább használtan sérülésmentesen ezek egyike, mint egy gyengébb sisak újonnan. Legalább is szerintem.
te jó isten
mit tudnak ezek. maguktól felcsatolódnak?
ok, hogy kell a jó bukó, de pl per pillanat, kb egy ilyen bukó árán nézegetek mocit. elgondolkodtató
ok, hogy nem a 10ezres tesco-s bukó kell, de 235?
na de majd ha én is végre bekerülök a politikai szférába...
Mondom nem ez az átlag. Ha jó fizetés lenne több "eszes, értelmes" jelentkezne, lehetne válogatni és csak a legjobbakat alkalmazni. De ennyi pénzből erre futja, 90.000-ért kevesen választják ezt az idegölő munkát, az éjszakázást, az állandó konfliktusokat, a teljesítménykényszert.....stb. Így a válogatás során olyan is belekerül a rendszerbe aki nem idevaló....
...ezt te sem gondolod komolyan.....a nagy általánosság nem ez. Főleg az az általánosság, hogy itt már azért is megsértődik mindenki ha megállítják........kicsit a ló mások oldalára estek egyesek. Nade majd telnek az évek és változnak az emberek.
Nem lepődött volna meg, elszállítatta volna és fizetted volna a költségét.....
Lehet morogni ezen, de ha belegondolsz, gyorsan mentél jogszerűen eljártak veled szemben.
Szerintem jó dolog ez. Itthon minden nehézkesebb. Ott gördülékeny a dolog. Ugyanez van tilos jelzésnél stb. Kutyát nem érdekli a jogorvoslatod meg semmi, jól megfizetett rendőr megvesztegethetetlen és a szava szent, főleg egy külföldivel szemben.
Itthon meg lassan mindenki külföldi rendszámmal szaladgál, hogy kibújjon az adók és bírságok alól......nem ők a hibásak, hanem a rendszer ami engedi ezt.
Ők kint agyonbírságolják a külföldit és elnézőek a belföldivel. nálunk bírságoljuk a belföldit és a külföldi meg sokmindent megúszik persze nem mindent.
Ők a bírságból befolyt összeget saját kasszájukban gyűjtik és abból gazdálkodnak, mindenük megvan jó ruha jó autó, jó felszerelés mindenféle technikai eszköz. Nálunk az államhoz folyik be a lé a feneketlen kútba és morzsákat adnak vissza, sőtt manapság már csak a morzsa felét, bérelt autókkal járnak a rendőrök, bérelt épületben...... ....fizetésemelés 7 éve volt kb. utoljára.
az is igaz. csak előbb úgy értettem, hogy lehet, hogy megmosolyogták volna, örültek volna neki, de aztán eszembejutott, hogy annyira nem mókás népség a sógorék.
egyszer szilvesztereztünk ott. olyan 10-20 fővel bementünk egy szórakozóhelyre. hangsúlyozom szilveszter. a kép a következő.a hely tele, az emberek a pultot támasztják egy korsó sörrel a kézben. de mindenki. mi elkezdtünk bulizni, táncolni, és még minket néztek hülyének. no sebaj. más kultúra, aztán kész.
örülni nem kell......
mondjuk te önhibádból kaptad, ismerős meg bérfuvarozó és minden papír szerint jó voltak a súlyok, aztán valóságban meg hibázott....
ecsetelte ezt a megoldást is!Gondolkodtam is rajta,tanktáska dobozok le,oszt elsétálok!Kiváncsi lettem volna mit kezd egy motorral az ut szélén!?De hogy ránézésre büntessenek?Én azt hittem ez a XXI.-század!
No nembaj!Elég sok Labancal találkozom nap-mint nap!Majd itt meg az "én szabályaim" lesznek az érvényesek!
minket anno szintén osztrákok húztak le x ojróval, mert nem volt autópályamatrica, és autóúton mentünk (mint kiderült, gyorsforgalmin), és állítólag ki van táblázva, hogy kötelező. viszont ezt valahogy a határnál nem nagyon mutogatták, pedig direkt nem autópályán mentünk. a gyönyörű az egészben, hogy amikor az incidens után mentünk egy városba, akkor a város előtt már ki volt táblázva. de nem ám a városból kifelé vezető oldalon, hanem a befelén...logikus
már csak az lett volna szép, ha a kocsiban senki nem tud németül. akkor ugyan mit csinálnak velünk.
azért a fotót érdemes lett volna megnézni. bár lehet, hogy ott van annyi joga a rendőrnek, hogy elég, ha ő látja, és az alapján dönt, valamint nem is fotóznak, hanem mint pl taxi 1-ben (épp most megy ugye ), kint csücsülnek, látják mennyivel mész, rádküldik akit kell...tényleg nem tudom, ez csak feltételezés
utólagos jogorvoslás pedig nem hinném, hogy lenne ilyen esetben
Ez így működik. Csak nálunk van az a rendszer, hogy bizonygatni kell a rendőrnek a dolgoket. K_int az van amit mondanak és kuss, vagy fizetsz vagy autót elviszik alólad, aztán ha fizettél majd kiválthatod. És még az itteni rendszerért háborog mindenki....
Rég jártam itt!
Pohi mesterhez lenne egy kérdésem!
Ma Ausztriában,megbüntettek gyorshajtásért(250-euro).Elméletileg 80-van helyett,113-al hasitottam!De,és itt van a lényeg,se foto,se semmi!Egyszerüen a rendör azt mondta,hogy tul gyorsan jöttem!Meg valami radarpisztolyt emlegetett!
Kérdésem a következö:1)jogos-é a dolog? 2)érdemes-é jogi utra terelni? 3)tényleg igy müködik a Labancoknál a birságolás?
Ja és mikor megálltam neki minden köszönés,meg egyébb nélkül,neki állt üvölteni az arcomba,ugy 4-5 percig!
Tehát mi tévö legyek!A pénz átvételéröl adott valami nyugtát,de amugy az egészet egy kockás spirálfüzetbe rögzitette!Én velem semmit nem iratott alá!
majd egy hétig volt szerencsém táborozni a 7-es főút mellett és azt állapítottam meg, hogy a "sport"motorosok vadabbul közlekednek mint a többiek
minimum fele (már amiket láttam) jóval gyorsabban ment mint kellett volna, sőt még a balatont megkerülő úton(40es tábla mindenhol) is tépkedték rendesen
kivételt képez a csapatba verődött emberkék, azok kivétel nélkül kb a megengedettel mentek
A közlekedésben résztvevőkre vonatkozó általános rendelkezések
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat. A kétkerekű, továbbá gépkocsinak nem minősülő háromkerekű jármű vezetője menet közben - ideértve a forgalmi okból történő megállást is - kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat.
Az viszont elgondolkodtató, hogy mekkora is a különbség sisak és sisak között.
Szombaton volt rendezve egy balesetmegelőzési nap motorosoknak St-ban. Ott volt szétszedve Nolan sisak Shoei stb.
A gyengébb sityakok belső héja kemény volt. A shoei-é puha, de mégis masszív, a külső héja pedig madáerfészek szerűen volt szőve.
Elmondta az oktató, hogy a nolanban eső emberke fejében ödéma keletkezett, mert benyomódott a sisak és a kemény bélés megnyomta a koponyáját. A Shoei ekkora ütéskor úgy viselkedik, hogy a külső héj benyomódik a belső puha héj pedig elvékonyodik, szóval nem nyomódik befelé, henem "széttetül mindenfelé" finoman így nem nyomja meg a koponyát.
Javaslata: Japán motorhoz, Japán sisak.....
Drága az Arai és a Shoei, de inkább használtan sérülésmentesen ezek egyike, mint egy gyengébb sisak újonnan. Legalább is szerintem.