Pohi!
Már biztosan sokan kérdezték , de a tapasztalatom szerint nagyon eltérőek a vélemények. Szóval: utcán vágott slick használatát, te hogyan szoktad jutalmazni .
Ez már 1990 óta így van szerintem, csakhát nem foglalkozott vele senki mostanában. Kollégák mesélik, hogy régen a ladákat előszeretettel rendelték be ezért.... Hogy a műszakin nem szólnak? Vajon miért? Mert nincsenek képben vagy csak a pénz kell nekik, ennyi.... Ha nagyon zavar a dolog irány a legközelebbi NKH központ és az információnál elmondják neked a tutit a te személyre szabott problémádat figyelembe véve....
szerintem ha rendes boltból vett az ember valami jó felnit biztos akadt hozzá bizonylat. én kiemelt sportkormányra mentem rá, mert ilyne rövidlábú faszoknak készült a kocsi, és ha hátratolom az ülést, nem férek el, és még apróban is kiírják hogy müübizonylatos a kormány vagy sem..
azt nemtudod megmondani véletlen hogy ez a szabályozás mikortól
lépet érvénybe, nem kötözködés/kibujás a szabály alól , csak ha nekem nincs ilyen engedélyem , mint szerintem senkinek(bár lehet volt rá precedens) aki boltból vásárolt utólag felnit (no műbizonylat)
, igy utólag meglehet csináltatni, mert ,hogy 5 évig senki nem szólt érte, műszakin se, csak mostanában kezdték el a "kötözködést".
természetesen ha van rá lehetőség megcsináltatom a papirokat, jobb szeretem a békességet....
ez oylan akkor, hogy ha a 14-es helyett 15ös felnit teszek rá akkor a kuyta sem baszogat, de ha valami brutál nagy felni, valami jó keskeny széthúzot gumával (tegnap láttam egy passat cc-n, nem volt szar) akkor az már okot adhat egy kedvesen érdeklődő kérdésre az átalakítási engdéllyel kapcsolatban. még jóü hogy nincs lém nagyobb kerékre, sőt rendesresem
Hát annak a javítása csak a bőr cserélésével oldható meg. Én javíttattam a www.katayunga.hu csapattal bőrruhát, szépen megcsinálták. A fél mellkasát cserélték, 25.000 ft volt annó 3-4 éve.
Köszi. Városban szigorú 40-50-nel megyek és midig hatodikban. Éppen hogy csak morog a Bandita. Gyári dobom van, még nem cseréltem le, csak kíváncsi voltam rá.
Kutya nem foglalkozik vele szerintem, ha nem "zavarsz" vele másokat, gondolok itt a hajnalban erre kelő, vagy éjjel ezért elaludni nem tudó szomszédokra vagy esetleg ha fel le rohangálsz csőgázon a városban. Ha nem vagy feltűnő és lakott területen "halkan-lassan" közlekedsz akkor nem fog érte szólni senki. Ha megsérted mások nyugalmát akkor lehet belőlle sokmindent kihozni, csendháborítás, engedély nélküli átalakítás, műszakira berendelés......
Pohi, a TÜV vizsgával nem rendelkező Martin dobért nagyon haragszotok? Ha nincs benne a kis hangtompító, mi az esetleges következmény ha kifogok egy csillagvadászt?
Hoppá, ismét okosabb lettem köszönöm pohi mester, bár a kárszakértő mondta nekem hogy le kell adnom a cuccot, majd kiderül, de nem eröltetem a dolgot, mivel azon a néhány karcoláson kivül hibátlan a motyó, bár igy sokat nem is fognak fizetni érte, gondolom.
Bár ha nagyon megerőszakoljuk a leírtakat akkor látszik, hogy nem csak a gumiméret változás lehet bökkenő hanem a felni méret változás is abban az esetben, ha az a típusbizonyítványban lévőktől eltérő. Persze kérdéses mi van a típusbizonyítványban....
Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult. Az alábbiakban tájékoztatjuk a járműveken alkalmazható könnyűfém keréktárcsák alkalmazási feltételeiről.
Nem kell semmiféle külön igazolás, engedély az olyan, gyárilag könnyűfém keréktárcsákkal szerelt járművek forgalomban való tartásához, amelyeket a gyártójuk ilyen keréktárcsákkal szerelt fel, és az erre vonatkozó adatok szerepelnek a járműtípusra kiadott hazai típusbizonyítványban, egyedi vagy sorozat forgalomba helyezési engedélyben.
A közlekedési hatóság előzetes átalakítási engedélyét kell kérni azonban akkor, ha a járművet a gyáritól eltérő, olyan könnyűfém / acél keréktárcsákkal – és esetenként, ezzel összefüggésben a gyári méretű és fajtájútól eltérő gumiabroncsokkal akarják felszerelni – amelyek nem szerepelnek az előbb említett dokumentumokban. Az átszerelés csak a közlekedési hatóság átalakítási engedélye alapján végezhető el.
Tájékoztatjuk, hogy a közlekedési hatóság Internetes honlapján (http://www.nkh.hu/), az „NKH Szakterületek / Közúti Jármű Szakterület /Műszaki követelmények / Jármű átalakításának engedélyezése” menüpontban:
(URL: http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu...) az átalakítás engedélyezési eljárásával kapcsolatos részletes információk megtalálhatók.
További hasznos információkat talál a kérdésével kapcsolatosan a közlekedési hatóság honlapjáról letölthető, a Nyitóoldal / NKH Közérdekű információk menüpont alatt megtalálható, „A járművek tuningjáról és annak engedélyezéséről” szóló tájékoztatóban. (URL: http://www.nkh.hu/images/stori...)
Kérjük tájékoztatásunk szíves tudomásul vételét.
Végül is egyezik az általam elmondottakkal, tehát ha a gumiméret nem változik akkor minden rendben, de ha igen akkor engedély nélküli átalakítás, mármint ha nem ment el engedélyeztetni.
köszönöm a tanácsokat remélem hamarosan megoldódik.
Leslie: itt a rutinvizsgán egyik tanuló sisak meg minden nélkül felpattant a robogóra, egykerékkel indított aztán csodálkozott hogy megbukott és volt szerencsém egy olyan "halmajugrai állampolgárságú"(!) gyerekkel forgalmi vizsgázni akinek betelt a vizsgalapja bukásokkal.. kb 2éve próbálkozott elősször, és még most sincs meg neki az M kategória
Egyszerű: egy írás két példányban, miszerint kéred a dolgot. Az egyik példánnyal csinál amit akar, a másikat aláírja, hogy átvette. Ha határidőre kell, akkor szerepeljen a szövegben, hogy mely dátumig lesz kedves a dokumentumodat elkészíteni, emellett pedig az, hogy büntetőjogi felelősséget vállal.
A jogsi nálam érdekes volt: 1. rutinfoglalkozás be pestre a pláza parkológarázsába ("ferdén álltál be"), utána valamelyik alkalommal telefonja csörög: "te megbuktál kreszből" (névhasonlóság, utóbb kiderült), később ellopták az autóját, úgyhogy másik oktató... Az A-s már nem volt ilyen komplikált
fogyasztóvédelmet érdemes megemlíteni nekik. valamint panaszkönyvbe beírni. (legyen hiteles, 2009-es. sokan szeretnek régi szarokat odaadni, hogy abba írjál, úgyse nézi senki alapon)
ez több esetben hasznos szokott lenni.
kitartást
az autósiskolák már csak ilyenek.. én például már 2 hete várok az igazolólapra hogy átmehessek egy másik autósiskolához attól ahol a kreszt tanultam (egyszerűen pocsék ott az oktatás, de a másiknál eddig nem volt engedély A1-re). valamiért a főnök mindig "elfelejti" magával hozni a pecsétet, és sosem akkor van bent mikor megyek érdeklődni, ráadásul a telefonszámát sem tudja senki megadni ha most én miattuk nem tudom majd időben elkezdeni a rutint akkor mit tegyek? egyszerűen nem tudom hogy lehetne kényszeríteni őket erre
Már biztosan sokan kérdezték , de a tapasztalatom szerint nagyon eltérőek a vélemények. Szóval: utcán vágott slick használatát, te hogyan szoktad jutalmazni .
azt nemtudod megmondani véletlen hogy ez a szabályozás mikortól
lépet érvénybe, nem kötözködés/kibujás a szabály alól , csak ha nekem nincs ilyen engedélyem , mint szerintem senkinek(bár lehet volt rá precedens) aki boltból vásárolt utólag felnit (no műbizonylat)
, igy utólag meglehet csináltatni, mert ,hogy 5 évig senki nem szólt érte, műszakin se, csak mostanában kezdték el a "kötözködést".
természetesen ha van rá lehetőség megcsináltatom a papirokat, jobb szeretem a békességet....
mégegyszer köszi!
NKH válasza a feltett kérdésre:
Köszönjük, hogy kérdésével hozzánk fordult. Az alábbiakban tájékoztatjuk a járműveken alkalmazható könnyűfém keréktárcsák alkalmazási feltételeiről.
Nem kell semmiféle külön igazolás, engedély az olyan, gyárilag könnyűfém keréktárcsákkal szerelt járművek forgalomban való tartásához, amelyeket a gyártójuk ilyen keréktárcsákkal szerelt fel, és az erre vonatkozó adatok szerepelnek a járműtípusra kiadott hazai típusbizonyítványban, egyedi vagy sorozat forgalomba helyezési engedélyben.
A közlekedési hatóság előzetes átalakítási engedélyét kell kérni azonban akkor, ha a járművet a gyáritól eltérő, olyan könnyűfém / acél keréktárcsákkal – és esetenként, ezzel összefüggésben a gyári méretű és fajtájútól eltérő gumiabroncsokkal akarják felszerelni – amelyek nem szerepelnek az előbb említett dokumentumokban. Az átszerelés csak a közlekedési hatóság átalakítási engedélye alapján végezhető el.
Tájékoztatjuk, hogy a közlekedési hatóság Internetes honlapján (http://www.nkh.hu/), az „NKH Szakterületek / Közúti Jármű Szakterület /Műszaki követelmények / Jármű átalakításának engedélyezése” menüpontban:
(URL: http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu...) az átalakítás engedélyezési eljárásával kapcsolatos részletes információk megtalálhatók.
További hasznos információkat talál a kérdésével kapcsolatosan a közlekedési hatóság honlapjáról letölthető, a Nyitóoldal / NKH Közérdekű információk menüpont alatt megtalálható, „A járművek tuningjáról és annak engedélyezéséről” szóló tájékoztatóban. (URL: http://www.nkh.hu/images/stori...)
Kérjük tájékoztatásunk szíves tudomásul vételét.
Végül is egyezik az általam elmondottakkal, tehát ha a gumiméret nem változik akkor minden rendben, de ha igen akkor engedély nélküli átalakítás, mármint ha nem ment el engedélyeztetni.
Leslie: itt a rutinvizsgán egyik tanuló sisak meg minden nélkül felpattant a robogóra, egykerékkel indított aztán csodálkozott hogy megbukott és volt szerencsém egy olyan "halmajugrai állampolgárságú"(!) gyerekkel forgalmi vizsgázni akinek betelt a vizsgalapja bukásokkal.. kb 2éve próbálkozott elősször, és még most sincs meg neki az M kategória
A jogsi nálam érdekes volt: 1. rutinfoglalkozás be pestre a pláza parkológarázsába ("ferdén álltál be"), utána valamelyik alkalommal telefonja csörög: "te megbuktál kreszből" (névhasonlóság, utóbb kiderült), később ellopták az autóját, úgyhogy másik oktató... Az A-s már nem volt ilyen komplikált
ez több esetben hasznos szokott lenni.
kitartást