üdv mindenkinek, iszonyatosan felháborit ez a bonyhádi gázolás, mi a f..szért nem hozzák vissza a halálbüntetést pikk pakk kiirtodna ez a nem igazán népszerü ÁLLATFAJ, és mi nekünk kötelességünk emberszámba venni őket, Iszonyat.
Ráteszem a reputációmat, hogy nem a gyerek vezetett, azt csak a csattanás után ültették oda, merthogy fiatal kora miatt kevesebbet kap, meg lehet , hogy a tényleges vezetőnek van felfüggesztettje is.
Üdv mindenki!
Lenne egy kérdés!Havernak Áprilisban járt le a forgalmija a motorjáról de csak pályán használja a gépet és majd csak jövőre szeretni levizsgáztatni.Telj adó biztosítás ugyanúgy fizeti csak vizsga nincs a gépen mert most nincs rá keret.Az lenne a kérdés hogy van ennek határideje hogy meddig lehet a jármű forgalmi nélkűl?Előre is köszi a választ..
Szép reggelt POHI! Nagyjából egy hete , hogy megyek a motorral , lakott területen 50-es táblánál olyan 60 körül, és fiatal csóka megelőz motorral, kb.90 -el. Gondolta lealáz, de nem jött be mert 200 m -re megállították. A nagy alázásban nem vette észre, hogy kinn vannak a yardok.Engem meg sem állítottak.
ha meg jobban kiemelem a felső részt a lámpa nem világítja meg....... (ráadásul kellene a rendszámra 4 új lyuk)
földön ülve is leolvasható(már csak a magasság szemléltetéséért)
akkor ha belekötnek ne kötözködjek
köszi
Lehet nem kell fizetni.....majd leülöd..... Egyik ismerős szólt, hogy kapott a barátja 70.000-et, de nem fizette be. Erre jött a papír, hogy a börtönben lehet jelentkezni 140 nap hűsölésre. Valahogy sürgős lett neki a befizetés....hirtelen
A motor hossztengelyére merőlegesen és megközelítőleg függőlegesen kell elhelyezkednie. Pár fok ide oda nem számít, a lényeg kb. függőleges legyen és nem kb. 45 fokban álljon. Szemmel látható a különbség.
ez a rendszám felhelyezés mennyire megkötött?
nemrég vettem egy endurot azon olyan 45fokban állt a rendszám vagy talán jobban döntve
kicsit átalakítottam a farok részét most a függőleges és a 45fok között van kb félúton
de ettől jobban nem tudom függőbe tenni
Elméletileg szerény KRESZ tudásom szerint az apróbetűs rész leírja, hogy csupán az irányjelzés nem mérvadó. Az irányjelzőjét használó járműnek arra utaló magatartásának is kell lennie, hogy valóban irányt változtat. Szóval meg kell győződni a valós szándékról mindenképpen. Ezen túlmenően azért nem mindegy a szituáció, mert ha olyan helyen van a dolog ahol több kereszteződés van hirtelen egymás után az nem ugyanaz, mintha van 1 kereszteződés 100 méterenként.
Biztosan bele lehet menni ebbe ügyvéddel, de azért ha jól magába néz mindenki azért tudja, hogy annyira az autós sem volt hibás....Sajnálom a srácot, de ez nem változtat semmin....
most büntettek meg 5ezerre Berettyóújfaluba a rendszám miatt pedig nem is volt felhajtva max 10fok eltérés lehetett függőlegestől én fasz meg aláírtam a helyszíni bírságot..
vmit lehetne csinálni h ne kelljen kifizetni? nem vagyok még 18 és nem az én nevemen van motor
Köszönöm! Akkor hétfőn viszem vissza a határozatot az előadóhoz! Ugyanis 25 ezer forintra büntetett meg, mert egy 1 tonnás utánfutón húztam haza a fényezett skoda karosszériát, amiben se motor, se ajtók, se üvegek..... erre a jard azt monta, hogy feljelent, és meg is tette, a határozatban az van, hogy nem rendelkeztem E kategória kiterjesztéssel a B mellé, ezért csak 750 kilogrammos futóval közlekedhetek. A vonó gép egy A6-os volt, valami 1280 vagy 1350 kilós....
Kedves Gószt!
Az autósnak minden esetben meg kell győződni, hogy a villogó index mit is jelenthet? pl. Ha egy busz a kerszteződés után közvetlenül elhelyezett buszmegállóba akar beállni, akkor már a ker. előtt kiteszi az indexet, Hiszen ha később tenné ki, nem jelezné időben a megállási szándékát, lásd Rákóczi út Zegen, a Jókai utca kereszteződésében, az ügyészségnél) ezért az NEM azt jelenti hogy be fog kanyarodni jobbra. Tehát egy jobbra villogó index 2 dolgot (is) jelenthet. Befordulok a kereszteződésben jobbra, vagy megállok közvetlenül utána. Ergó, egy bármilyen ügyvéddel ki lehet tekerni az autóst, pláne, ha a motoros sebességéből sem következ(het)ett hogy be fog kanyarodni.
Széles utat mindenkinek! Művek
Egy KRESZ-szel kapcsolatok kérdés (bár tudom, hogy illene nekem is ismernem):
Szóval biztosan emlékeztek arra az esetre mikor egy bekötőútról azért fordult ki egy motoros elé egy autós, mert a motoron villogott az index és az autós azt hitte, az le fog kanyarodni.
Csak sajnos véletlenül maradt úgy a villogó (könnyen megesik ha nem elég erősen nyom rá és utána nem ellenőrzi) és a srác meg is halt a balesetben.
Na most ilyen esetekben, az elsőbbségre kötelezett jármű sofőrjének meg kell győződnie arról, hogy az indexelő tényleg kanyarodik-e és csak utána indulhat?
linkTessék
Lenne egy kérdés!Havernak Áprilisban járt le a forgalmija a motorjáról de csak pályán használja a gépet és majd csak jövőre szeretni levizsgáztatni.Telj adó biztosítás ugyanúgy fizeti csak vizsga nincs a gépen mert most nincs rá keret.Az lenne a kérdés hogy van ennek határideje hogy meddig lehet a jármű forgalmi nélkűl?Előre is köszi a választ..
földön ülve is leolvasható(már csak a magasság szemléltetéséért)
akkor ha belekötnek ne kötözködjek
köszi
Nem csak bennünket szídjanak!
Tetves suhanc!
nemrég vettem egy endurot azon olyan 45fokban állt a rendszám vagy talán jobban döntve
kicsit átalakítottam a farok részét most a függőleges és a 45fok között van kb félúton
de ettől jobban nem tudom függőbe tenni
Biztosan bele lehet menni ebbe ügyvéddel, de azért ha jól magába néz mindenki azért tudja, hogy annyira az autós sem volt hibás....Sajnálom a srácot, de ez nem változtat semmin....
vmit lehetne csinálni h ne kelljen kifizetni? nem vagyok még 18 és nem az én nevemen van motor
Az autósnak minden esetben meg kell győződni, hogy a villogó index mit is jelenthet? pl. Ha egy busz a kerszteződés után közvetlenül elhelyezett buszmegállóba akar beállni, akkor már a ker. előtt kiteszi az indexet, Hiszen ha később tenné ki, nem jelezné időben a megállási szándékát, lásd Rákóczi út Zegen, a Jókai utca kereszteződésében, az ügyészségnél) ezért az NEM azt jelenti hogy be fog kanyarodni jobbra. Tehát egy jobbra villogó index 2 dolgot (is) jelenthet. Befordulok a kereszteződésben jobbra, vagy megállok közvetlenül utána. Ergó, egy bármilyen ügyvéddel ki lehet tekerni az autóst, pláne, ha a motoros sebességéből sem következ(het)ett hogy be fog kanyarodni.
Széles utat mindenkinek! Művek
Szóval biztosan emlékeztek arra az esetre mikor egy bekötőútról azért fordult ki egy motoros elé egy autós, mert a motoron villogott az index és az autós azt hitte, az le fog kanyarodni.
Csak sajnos véletlenül maradt úgy a villogó (könnyen megesik ha nem elég erősen nyom rá és utána nem ellenőrzi) és a srác meg is halt a balesetben.
Na most ilyen esetekben, az elsőbbségre kötelezett jármű sofőrjének meg kell győződnie arról, hogy az indexelő tényleg kanyarodik-e és csak utána indulhat?
(én meg szoktam várni)