Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az eltávolítása is bcs. Macsek. Tehát ha van benne és kiköszürülöd simára az is az........ezért furcsa nekem, hogy létezik váz szám nélkül....
Rendes buktánál a vadiuj is széttörik!?
Ez abszolút igaz. És mivel minden műanyag idővel öregedik, ridegedik, ezért egy X időnként a régi bukót cserélni is kell, hiába néz ki jónak, bukta esetén széttörhet.
Volt nekem is vagyis apámnak, olyan félgömb alakú. Az már az újabb modell (műanyagból) volt, és zöld színű. Egyszer megvédett, pedig nem volt becsatolva. Haverral bukfenceztünk apám MZ-jével (kb. 25 éve), aztán jól odakoppintottam a fejem a betonra, aztán a következő pillanatban le is repült róla messzire a bukó. Nagy mázli volt, hogy a kellő pillanatban, még a fejemen volt. Utána még csúsztam vagy 20 m-t, de a bukót nem értem utol. Minden kiálló csontomról lejött a plezúr (boka, térd, csípő, könyök), de semmi komoly. A bukó viszont pókháló-szerűen elrepedt.
Szóval javaslom, hogy nem járj becsatolatlan bukóval!
Pedig elszokták....
vizsgáztasd le, oszt jóvan..... ha esetleg lesz valami bünti, akko rmeg még mindig örülj, mert lehetett volna szarabb is, ha elveszik a forgalmit,,,
nem vették el
Nem vették el a forgalmid? Mert ha igen, akkor mit adsz oda vizsgánál?
Sziasztok! Most viszem vizsgáztatni a motorom de elkaptak 2hete a rendőrök ugyhogy levoltjárva a müszaki... Vizsgánál lehet ebbol probléma egyáltalán látják ott ezt ha feljelentetek?
volt helyi gyár (kiskőrös) de már elmúlt
nyolcvanvalahányig fél országot ellátták bukóval
még van is egy álumínium tetejű is
Vagy bemész a helyi bukógyárba, és kérsz egy egyedi méretet.
vagy némi szalonnát a tarkóról..........
Próbáld meg levágatni a hajad ....
most egy agv gp1 van, de bosszantó hogy olyan gagyi a csatja mint az 5 ezres kínai bukón.
gondolkozom másikon mert ehhez plexit sem kapok, a sötétített meg már full karc
csak akkora fejem van hogy a 2xl bukó sem jó többnyire
Azért egy kis menetszél megmozdítaná ám a sisakot a fejeden.....180-200 körül simán hátracsúszna a tarkódra a gyors csatos bukó. (persze zárt pályáról beszélek, nem közút )

Az 1000 éves bukód meg lehet attól szétmálik, hogy megpaskolod.
Pár éve elöregedett már az anyaga.

Bazze, ne szarakodj már ezzel.....1 fejed van, vigyázz rá!
Minimum normális bukót vegyél....biztonság és komfortosabb. Meglátod jobban fog esni még a motorozás is.
ez?
majd letépi a fülemet amikor veszem le, meg sem moccan menet közben
pedig pár faágat lefejeltem vele az erdőben

aztán lehet hogy 80as tempónál gyorsba lekapná a járdaszegély
van valahol egy 1000éves ktsz bukóm azon legalább rendes a rögzítőelem nem ez a rugós pattintós biszbasz
Vegyél DD-s záras sisakot...sosem megy tönkre és biztonságosabb, mint a csatos. Nem lazul fel!
A megváltoztatása a bűncselekmény. Az eltüntetése nem! Legfeljebb gyanús lehet valakinek, hogy a cselekedet egy bűncselekmény folyománya.
Ha meg nem is volt akkor végképp nem. Ettől még köcsögöt foghatsz...
Ne a KRESZ kedvéért tgyél rá szíjat és csatold be!
Magad miatt! Ha nincs kellően rögzítve, becsatolva a fejeden, akkor simán leesik a fejedről perecnél... és az út másik szélén guruló sisak meg ugyebár nem védi meg a fejecskéd
köszi
akkor le kell vennem valami másikról a szíjat......
tiszta bezártságérzésem volt nem tudtam levenni sehogysem.
Kötelező.
Mivel a KRESZ is becsatolt sisakot ír elő.
nem fogyok ki a hülye kérdésekből:
bukósisakra kötelező a rögzítő állszíj? (vagy mi a rák a neve)
beszart a csat rajta, és levágtam az egész szíjat
mennék külföldre, nem tudom ezért büntetnek.e...
nem elöször botlok bele börzén.Csak multkor kinti papíros motorom vittem futon és elkezdett egy rendőr fenyegetni,hogyha legközelebbre nemlesz verseny gépkönyvem a motorhoz akkor lefoglalja.holott az eredetét tudtam igazolni.
De az előbb olvastam amit irtál,miszerint az alvázszám eltüntetése büncselekmény,de ugye végülis jogos a kérdés,mivan ha nincsen szám.
Aztán a baj meg a feszültség nemkell,hogy szekáljanak vele igazoltatáskor.
Érdekes... Mindenképpen ajánlott egy Adás-vételi a vázról és egyéb papír a többi alkatrészről.....

Nem hallottam még nyers váztól.....
Pohi,mivan akkor,ha vásárol az ember egy nyers új alvázat,amiben szám nincsen,és ilyen motort szállít?ugye alvázszám nincs,dehát eredendően nincs.ilyenkor lehet szállítani azért nyugodtan a motort?milyen papírral kell rendelkeznem ilyen esetben?Hoztunk olaszból egy zsírúj mito vázat,nincs benne szám,és kéne egy pályamotorhoz.
Válaszod előre kösz.