Tök mindegy, van egy határ ha azt átléped nem felelsz meg az adott kategóriának és engedély nélküli vezetés lesz a vége, amely során pénzbírságot és eltiltást kaphatsz. Ez lehet járműkategória, összes járműkategória, több hónap vagy végleges eltiltás is többszöri eset végett.
Konkrétan ez nincs leírva, de a vizsga során az ő szabályaik szerint vezetsz és ők a balesetmegelőzési szempontból így határozzák meg, magukat védve esetleges baleset során. A KRESZ-be lehet ütköztetni szerintem egyébként a strandpapucsos rövidnadrágos dolgot, de nem szőrözik vele senki, mint ahogy azzal sem, hogy vezetés közben eszel, stb. Egyes baleset bekövetkezésekor viszont már kitérnek rá szakértők, hogy pl a papucs miatt nem tudott rendesen váltani vagy fékezni.....szerintem
Bocsi a késésért, de tanfolyamon voltam és nem volt net., az más tészta természetesen.....ilyen járműből nincsen sok. Én szigorúan a magyar rendzámú amerikai autókra gondoltam.
Ha bajban vagyok kifizetem, mintha annyi lenne... Amúgy tankoltam már a robogóba két liter alatt, nem zsidóztak rajta. Ha meg akadékoskodnak, kimegyek és kinyomok a földre még fél litert
csak az a baj hogy a minimálisan kiadható mennyiség 2 liter a benzinkutakon... én már jártam így hogy csak 1 kicsi kell (bár fűnyíróba) és nem adtak... jha és bcs hogy csak így beleszóltam
Úgy néz ki akkor mégis van értelme. :D Nálunk CBF500-asok voltak, azokon volt bukókeret. De a CB400-on meg a CBF250-en sokszor kellett kuplungkart cserélni :D:D Amíg én rutinoztam, esés nem volt, csak párszor elvitték a bólyát. De volt aki úgy csinált pályát, hogy egyes kettes hármas pálya keveredése. Oda lassú szlalom, megfordult, nem nyolcasban, utánna vissza gyorsítás, intenzív fékezés:D
én meg úgy voltam a GSR-el, hogy elég lesz még a kútig a benya.....3 km-t toltam full bőrben, felmálházva....
Nem rossz az a 8-as, ha nem bírja el a kezdő a motort ne is vezesse.
Na látod... Ha nincs épp senki aki hozna nekem benzint akkor elstoppolok a kútig, veszek kannát meg benyát és visszamegyek. Ha nincs kanna, veszek egy 1,5L-es Nestea-t mert az minden kúton van és nagy a szája, amit bírok megiszom, amit nem azt kiöntöm, és viszek az üvegben benyát. Többet ésszel, mint ész nékkű'
Nálunk is anno sokat vidultunk, a GS500-on fogyóeszköz volt a kuplunkar meg a tükör mer satuparajnak nem volt annyi esze, hogy ha látja, nem tud már megfordulni a bóják között akkor kimenjen közöttük hanem csakazértis... a motor meg hadd pattogjon
Másik kedvenc (több is volt) aki ráment elsővel a bójára aztán ijedtében satufék. Lett is sósperec
Hát jah :D De amúgy elavult már a vizsgáztatás. Semmi extra. Bár van aki után így is percenként kellett a bóját állítgatni. Dehát, elvileg azért van ott, hogy megtanulja:D
Az egész rutin hülyeség :D Na jó nem, van némi haszna. De hogy mi értelme a 8-as tolásnak. Mondjuk nekem nem kellett A1-nél, és a nagy A nál se fog, mert lesz két év gyakorlatom.
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem rossz az a 8-as, ha nem bírja el a kezdő a motort ne is vezesse.
Amúgy valóban, M az nemzeti kategória, így a kezdő vezetői engedélyre vonatkozó szabályok nem vonatkoznak rá.
Másik kedvenc (több is volt) aki ráment elsővel a bójára aztán ijedtében satufék. Lett is sósperec