Elhiszem, mert szétnéztem ezzel foglalkozó topic-okban és rengeteg fénykép van leállósávban álló rendőr autóról. Ha nem lenne szabályos akkor nem állnának ott. 100% hogy sok jó magyar ember szokásához híven már bejelentette ezt sok helyen, ha baj lenne akkor már nem állnának ott. Szóval szerintem szabályos a dolog......utánnakérdezek....ha lesz konkrétum majd beírom.
De egyébként miért alap gondolat nálad az, hogy "szolgálat után leül a kollégákkal sörözni, majd ittasan autóba ülve hazamegy"?
Felkelek 6.30-kor 8-ra megyek melózni, lehúzom a 12 órát, majd rohanok a buszhoz, mert ha nem érem el akkor nem megy másik csak 22.30-kor ami 1 óra alatt ér haza mivel minden mellékfaluba is bemegy.....szóval hazaérek 21 óra felé és max. eszek még valamit és ennyi.....alvás főleg ha másnap megint megyek....
csak azért mert a témához kapcsolódik!
Püspökladány belter kétsávos út rendőrautó forgalommal szemben méricskézik, vagy Vecséselkerülő körgyűrű vége forgelzárt ter. rendőrautó méricskézik, vagy m5 gyáli kihajtóés autópály "útelágazodás" rendőrautó méricskézik. Csak ennyi t jegyeztem meg fejből a közelmúltból de gyakran találkozok ilyen renitens rendőrökkel
Ez pedig biz így van a saját két szömömmel láttam
megtaláltam a magyarázatot egy ezzel foglalkozó topicban :
"Az ott áldogáló műszaki objektumok nem rendőratók, csak annak látszó kamera állványok, amik a sebességmérő eszközök tartozékai valószinűleg. Azért is olyan drága a Fáma lézer, mert ilyen bonyolult állványa van."
Hát az a nagy igazság, hogy egy rendőr kimegy az utcára sebességet mérni és azért büntet meg más embereket amit szolgálat után maga is elkövet. Megfogja az ittasvezetőt/ mondjuk csak egy sör jogsi, pénzbírság, meghurcoltatás ecetera. / Ő pedig leadja a szolit és megy a kolégákkal sörözni, majd száll az autóba befele, nyilván nem gyalog megy haza stb.
A frankó az volna, ha engem olyan büntethetne aki saját maga sosem követ el olyan hibát amiért büntet. De mivel a rendőrök is csak emberek ez tehát utópia, ugyanúgy mint a kommunizmus.
Mivel én nem járok semerre sem, autópályán is csak akkor járok, ha feltöröm a malacperselyt és megveszem a 4napos vinyetta árát, ezért én nem tudhatom azokat a dolgokat, amikről te beszélsz. Nem is tudom mindek szóltam egyáltalán hozzá. Többet nem fogok.
Még csak annyit, hogy szólhattál volna hamarabb, hogy hülye vagy, mert azokkal meg pláne nem érdemes beszélgetni/vitatkozni.
Nem ez így van, valóban nem láttam... Úgy látszik mégis csak te vagy itt a legnagyobb okos... elnézésedet kérem, hogy avatatlanul belepofázok a témába...
Hát bocsi, de te szatyorban élsz?
"Ha leállósávon sebességmérést végeznének rendőrök akkor szóljál, mert én még ilyet nem láttam és nem is hallottam. "
Nagyon hiányossak az ismereteid.
Rengeteget láttam/láttunk ilyet. Sőt én sokszor láttam hídon, leállósávon álló rendőrautót sebességet mérni, de csak úgy állni is.
Sajnálom, hogy még nem láttál ilyet és nem is haallottál róla.
Nagyon messze keresgéltek és látszik, hogy nem sok fogalmatok van a felmerült témáról.
1. A leállósáv valóban rendkívül balesetveszélyes, nem véletlen, hogy csak önhibán kívül - azaz elsősorban műszaki okból - engedélyezett a megállás akkor is a lehető legrövidebb időn belül gondoskodni kell a jármű eltávolításáról.
2. Éppen ezért a rendőrség és más megkülönböztető jelzést használó szerv is csak megkül. jelz. használata mellett veheti igénybe a leálló (műszaki) sávot - a tv. e jelzés használatával mentesíti az ilyen jogosultsággal bíró gj-ket. Ha leállósávon sebességmérést végeznének rendőrök akkor szóljál, mert én még ilyet nem láttam és nem is hallottam. Ha lenne, full szabálytalan... persze attól a gyorshajtás is gyorshajtás maradna.
2. A forgalomellenőrzést ez esetben ne a rendőrségre, hanem a pályák leállósávjában munkájukat végző és valóban gyökketővel cammogó útellenőrzésre tessék érteni - akiket a tv így mentesít, hogy feladatukat végezhessék - út állapot felmérés és forgalomfigyelés stb feladatokkal...
Látod, ezt én sem értem, hogy az miért balesetveszélyes ha ott áll az autó. De ezt is mondják mindig, hogy azért tilos ott megállni.... Azért van, hogy ott álljon, ne az úttesten, ahol tényleg balesetveszélyes.
Ha pedig mégis balesetveszélyes, ha ott ál az autó, akkor a rendőrautó is az...mert ott ál...és az is autó.... teljesen mindegy, hogy a forgalomellenőrzés "felmentése" alatt áll ott, avagy sem.
Ez olyan, mintha azt momndanám, hogy ha piros autó áll ott az veszélyes, a zőld nem.
Felkelek 6.30-kor 8-ra megyek melózni, lehúzom a 12 órát, majd rohanok a buszhoz, mert ha nem érem el akkor nem megy másik csak 22.30-kor ami 1 óra alatt ér haza mivel minden mellékfaluba is bemegy.....szóval hazaérek 21 óra felé és max. eszek még valamit és ennyi.....alvás főleg ha másnap megint megyek....
Püspökladány belter kétsávos út rendőrautó forgalommal szemben méricskézik, vagy Vecséselkerülő körgyűrű vége forgelzárt ter. rendőrautó méricskézik, vagy m5 gyáli kihajtóés autópály "útelágazodás" rendőrautó méricskézik. Csak ennyi t jegyeztem meg fejből a közelmúltból de gyakran találkozok ilyen renitens rendőrökkel
Ez pedig biz így van a saját két szömömmel láttam
"Az ott áldogáló műszaki objektumok nem rendőratók, csak annak látszó kamera állványok, amik a sebességmérő eszközök tartozékai valószinűleg. Azért is olyan drága a Fáma lézer, mert ilyen bonyolult állványa van."
A frankó az volna, ha engem olyan büntethetne aki saját maga sosem követ el olyan hibát amiért büntet. De mivel a rendőrök is csak emberek ez tehát utópia, ugyanúgy mint a kommunizmus.
Még csak annyit, hogy szólhattál volna hamarabb, hogy hülye vagy, mert azokkal meg pláne nem érdemes beszélgetni/vitatkozni.
"Ha leállósávon sebességmérést végeznének rendőrök akkor szóljál, mert én még ilyet nem láttam és nem is hallottam. "
Nagyon hiányossak az ismereteid.
Rengeteget láttam/láttunk ilyet. Sőt én sokszor láttam hídon, leállósávon álló rendőrautót sebességet mérni, de csak úgy állni is.
Sajnálom, hogy még nem láttál ilyet és nem is haallottál róla.
1. A leállósáv valóban rendkívül balesetveszélyes, nem véletlen, hogy csak önhibán kívül - azaz elsősorban műszaki okból - engedélyezett a megállás akkor is a lehető legrövidebb időn belül gondoskodni kell a jármű eltávolításáról.
2. Éppen ezért a rendőrség és más megkülönböztető jelzést használó szerv is csak megkül. jelz. használata mellett veheti igénybe a leálló (műszaki) sávot - a tv. e jelzés használatával mentesíti az ilyen jogosultsággal bíró gj-ket. Ha leállósávon sebességmérést végeznének rendőrök akkor szóljál, mert én még ilyet nem láttam és nem is hallottam. Ha lenne, full szabálytalan... persze attól a gyorshajtás is gyorshajtás maradna.
2. A forgalomellenőrzést ez esetben ne a rendőrségre, hanem a pályák leállósávjában munkájukat végző és valóban gyökketővel cammogó útellenőrzésre tessék érteni - akiket a tv így mentesít, hogy feladatukat végezhessék - út állapot felmérés és forgalomfigyelés stb feladatokkal...
Ha pedig mégis balesetveszélyes, ha ott ál az autó, akkor a rendőrautó is az...mert ott ál...és az is autó.... teljesen mindegy, hogy a forgalomellenőrzés "felmentése" alatt áll ott, avagy sem.
Ez olyan, mintha azt momndanám, hogy ha piros autó áll ott az veszélyes, a zőld nem.
de a módszer múkod a kurvákkal...