Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem jól ki kéne tolni sebességmérő kamerákkal meg a rend őreivel. Mégpedig úgy hogy törexünk a szabályos közlekedésre.
Oszt akkor hiába sasolnak
Különbség rengeteg, de gondolom a sebességre gondolsz. Az a különbség, hogy ha például egy 50-es útszakoszon 55-67 között haladsz akkor szabálysértési eljárás indul ellened, míg ha 68-felette közlekedsz akkor közigazgatási eljárás indul az objektív felelősség elve alapján. A szabálysértés során meg kell állítaniuk vagy egyéb módon kell megállapítaniuk, hogy ki vezette a járművet, ha nem állítanak meg akkor kiküldenek egy nyilatkozatot melyre 8 napod van választ írni ki vezette a járművet. Ha nem válaszolsz kitiltják a járművet a forgalomból, ha válaszolsz akkor megírod ki volt a járművel vagy bizonyos §-ra hivatkozva megtagadod a megnevezését, de a nyilatkozatot vissza kell küldened minden képppen (sokan kibújnak a felelősség alól). A közig eljárás során kiszabják a bírságot a jármű tulajdonosának mivel ő a felelős a járművéért (Nincs kibúvó, érvényes felvétel során).
Ha felvesz előlről 140-el és végig követ a videófelvétel addig amíg látszik a rendszám akkor megszívtad, ha nem fordította rád akkor megúsztad.
Hát az infó kevés. sok minden számít, az ő sebessége a te sebességed, a láthatóság, a közúti jelzőtáblák nekd neki.....
Csak ha megfordították a kamerát és folyamatos a felvétel...
pityusz nem mentem gyorsan csak nagy volt a lendölet felüljáróról lefele:P A viccet félretéve lehet hiteles?
Ha lakott területen belül voltál,akkor remélem hiteles lesz!
Nem kéne annyira tépni,sztem...
Amúgy én sem vagyok szent,jöhet a sav!
Lehet, h normálisan van a műszerfal háttere szitázva.. :( Még jó, h az enyém digitális és csal is rendesen...
Az komoly!

Én raktam fel egy Cateye bicóórát, lemértem a gumit és simán csal 10-et gyorsításnál 15-öt is, de fékezésnél behozza a 10 lemaradást... Elég érdekes...
Tomi barátom ZX-7R-je is ilyen, csak jóval feljebb kezd el csalni. Mindkettő sima mechanikus, spirálos konstrukció.
Pohi kifejtenéd nekem, h a közigazgatási és a szabálysértés között mi a különbség?
Hy pohi ma énis beleszaladtam 1 trafiba motorral szemböl mértek!
Ha esetleh hátrafordultak és felirták a rendszámot akor csinálhatnak valamit vagy hiteles lesz e a mérés? 50 táblánál kb 140 :P
na látod ez a többsávot egyszerre érdekes kérdés. én úgy tom hogy jobbos közlekedés van tehűt ha nem ovlt semmmi extra akkor semmi átsorolnivalóüja nem volt hirtelen, részedről amivel szívózhatnak hogy lehet meg kellett volna tudnod állni ha annyival mész amenniyvel lehet.. sebességkorlátozás? útszakasz? mármint mi oka lehetett besorolni annyit? Azesélyes lehet hogy nem kellő figyelemmel válotott többszörösen sávot..
Pohi mester, üdv, te mint rendör kérlek szépen mondj egy véleményt a tegnapi balesetemröl, beleszálltam egy autoba, az ember kivágodott a benzinkutrol elém és 3 sávot akart sorolni egyszerre, én már képtelen voltam arra hogy megáljak beleszálltam, az ember nem ismerte el a dolgot, de én sem tudom mi lett a vége, mert elvittek a mentösök,
ez lehet itt is. faszom. azt akko trébányáról oroszlányba 3/4-es út szopó, vagylefotóznak vagy nem.
Teljesen egyet értek veled.....felénk már a 40-es korlátozót berúgta valaki az árokba (én ki nem veszem) mert a hidat felújították és amíg nincs felfestve az új aszfalt (kb. 20 méter hosszan) addig kinthagyják a táblát.... NORMÁLIS?
jó faszom asszonyéáknál is bütykölnek az uttal, azt midnenhol 30as táblák vannak kinn ugy hogy közben egy helyne van valami szirszar, és akko 5km-t menjek 30-cal mekkroa fasszopóság.
jaja mérések detto nekem is. akko a zzr-t szoptad, vagy hallottam ilyne precíz beállításról.
Igazad van de kicsit nehéz kiigazodni amikor több helyen 3-4 oszlop van tele egymásnak ellentmondó táblaerdővel.
De a főútvonal tábla nem oldja a 60-as korlátozót......főútvonalon kívül is lehet korlátozni, azt csak a feloldó tábla vagy kereszteződés oldja. A másikat el tudom képzelni mert nálunk a városban is össze vissza táblázgatnak nem győzünk jelentést írni a hülyeségükről...aztán több hónap míg összeülnek megint....akkor megint elcsesznek valamit.....húzós....az a probléma, hogy ezen embereket nem rúgja seggbe senki soha.....
Nem szóltak még meg sajnos autóba kényszerültem mert sikerült egy csontig érő, faltól-falig mosolyt vágnom a bal mutatóujjamra és ha behúznám a kuplungot még szétrepedne. Mellesleg a kesztyű se jönne fel a kötésre...

De most, hogy mondod rákérdezek. Mellesleg amióta tart az akció még nem láttam traffit a jól megszokott helyeken sem.
Nem fényképeztem le neked de felénk is vannak viccesek.
le van szúrva a kereszteződés után közvetlenül egy mezei 60-as tábla (nem zóna!) majd 10 méterrel utána egy főútvonal tábla (90 ugye mert lakotton kívül van) majd a következő kereszteződés után 50 méterrel egy 60-ast feloldó. Elkottázták kicsit mert az a 60 csak 10 méteren élt. Meg amerre dolgozni járok. Az utca egy nem lakó-pihenőből nyílik és nincs az elején semmilyen tábla (50) de a végén ahol véget ér ott a lakó-pihenő vége tábla Akkor? (Ja és minden közben fellelhető kereszteződésben tábla szabályozza az elsőbbséget)
Akkor csak óvatosan főlleg szerdáig..... Működik a szerkezet? Vagy még nem sikerült próbára tenni a szerncsét?
Ja, azt hittem a ZZR órája is felcsalja a szokásosat és aszerint is közlekedtem aztán lemértem GPS-szel és koppantam

100=100
120=120
130=128-129
150=147-148
180=176

tovább nem néztem. Ezt is persze német autbahn-on

Miden eddigi amit mértem, autó és motor általában úgy nézett ki,hogy:
100=92-93
130=121
Ha Bp.-en járok én is parázok, mert a táblák rengetegében félek, hogy nem veszem észre a sebességkorlátozót. A navigáció sok helyen mutatja, de nem mindenhol, multkor lazán bevitt az egyirányúba forgalommal szemben, na azóta nem hallgatok rá mindenben. Ezek a közig határok május 1-től, de nem jelenti azt hogy szabs. határba nem futhatsz bele és megállításnál fizetsz csekken. Szóval óvatosan....