Persze tudtam, hogy lehúzásról szól a dolog, de nem vagyok az a kötözködős alkat meg örültem, hogy megszabadulok tőlük. A motornak csodával határos módon semmi baja sem lett más nem nagyon érdekelt csak húzzanak a fenébe. De egész éjszaka azon gondolkoztam, hogy lehett volna ezt elkerülni.
Szerintem ezen most mar utolag ne bankodj! Annak orulj, hogy nem lett nagyobb galiba. Eleg bena helyzet, mas is beleesett volna. Igy nem lehet biciklivel kozlekedni, az biztos. De jobbrol sem elozheted meg oket, az is eleg valoszinu. Ha rendort hivsz, talan megbuktak volna a szondan is, de az is lehet, hogy nekik ad igazat. Szoval szerintem jo tetted, ahogy tetted, ilyen hulyeseg miatt nem lenne erdemes kesobb ugyintezni-rohangaszni, es plane ne idegesitsd magad!
Szerintem ha sokat kötözködnek lehet megjelentek volna a család többi tagjai, akik valószínűleg nem független elbírálóként segédkeztek volna az ügyben. Persze ez attól függ hol történt a dolog.
Édesapa téged a brazilok simán madárnak néztek.Miért nem hívtál rendőrt? Kerékpárral az út szélén 1 m-es sávban lehet haladni.Levettek mint a nyulat. kérdezd meg POHIt.
Sziasztok!
Tegnap történt velem egy kis baleset és azóta bosszant a dolog vajon én voltam a hibás?
A következő történt, lakott területen kívül mentem kb 50 max 60-as tempóval. Egyenes útszakasz, láttam hogy két biciklis megy előttem egymás mellett és lassan kihúzódtak a felező vonalhoz mindeketten, már egymás mögött mentek. Gondoltam lekanyarodnak de szemből jött egy autó és megvárják míg elmegy. Haladtam tovább nem is nagyon lassítottam, mert széles volt az út jobbról simán elfértem volna mellettük lehúzódtam az út szélére. Mikor egész közel értem a hátsó uriember elkezdett hirtelen ismét jobbra kikanyarodni természetesen pont elém. Lezárták előttem az utat az egyik a felezővonalnál a másik meg hirtelen mellé. Pont a legrosszabbb pillanatban mikor már olyan közel voltam hogy hirtelen nem tudtam mit tenni fékezni nem akartam, mert ha elcsúszok elkaszálom őket szóval gázelvétel nélkül kikültem a mocit az út szélére a fűbe és próbáltam nem felborulni, fékezni nem mertem mert a sok faág között ha megakad a kerék akkor bukta és kitöröm a nyakam, elhúztam mellettük kívülről de a kezem megütötte a bicikli kormánya és letépte az órámat. Egyenesen engedtem tovább a motort a fűben és óvatosan visszatereltem az útra majd megfordultam és visszamentem. Persze az uriember kibillent az egyensúlyából és eldőlt de semmi komolyabb sérülést nem szenvedett felált és kezetfogott velem. A másik nekemállt hogy miért próbálok az úton kívül ellőzni, hiába magyaráztam neki hogy miért húzódnak középre ha nem szándékoznak átmenni de nem fogadta el, mert ő természetesen soha nem járt ott, hiába próbáltam bizonygatni, hogy ez nem szándékos volt nem tudtam mit tenni nem mentem semmire persze jó roma állampolgárok voltak. Nem volt kedvem vitatkozni velük, mert nagyon fájt a karom, rendőrről nem akartak hallani de kötözködtek végül kifizettem a károsult rozsdás biciklijét mert más kiutat nem találtam amúgy semmi baja nem történt. Majd kezetfogtunk felültek és mindenki mennt tovább. Én hibáztam? Jobban lelassíthattam volna de annyira sima dolognak tünt az utolsó pillanatig. Baromira bánt a dolog. Évek óta közelekedek balesetmentesen és nem szoktam száguldozni mindíg betartom a határokat.
Úgy szoktam menni,hogy az egyik szemem a tükörben , a másik előre,meg két lépéssel előre gondolok hogy a másiktól mit várhatok.megtörtént hogy 2 WV vezetője a keskeny falusi úton úgy gondolta megbeszélni valója van. és a keskeny falusi úton megálltak egymás mellett , én meg az árokparton tudtam elkerülni őket. Utána megálltam és az édesanyjuk kritizálható erkölcsi életét felhánytorgattam, de visszaszólni nem mertek mert a csákánynyél nálam volt. ( akkor vettem a boltba).Ha nem mentem volna lassan,nem tudom őket elkerülni, vagy belemegyek az árokba és a kishídnak ütközök.Szeretek menni, ha belátható egyenes út , kis forgalom , és sehol rendör , meg veszély.
Lakotton normál megengedettnél óra szerint 70-nel max. Mi legalábbis. Az más tészta ha jó az út és kanyarog akkor elgurul a gyógyszer de nem erről volt szó. A közigazgatási bírságra meg továbbra is az ominózus táblázat vonatkozik az már más tészta, hogy kaphatsz szabálysértésit is ha személyesen találkozol a rend őreivel és nem csak kukkoltak az árnyékból.
Te miről beszélsz? Ess bele a kint felejtett 40-es táblába 55-tel ami ugye a megítélésed szerint eszeveszett száguldás és már várhatod is a postás bácsit.
Majd rá fogsz jönni magadtól, hogy a sebességkorlátozást nem azért találták ki hogy téged bosszantsanak . Ha meg nem jössz rá akkor feltapadsz egy IFA hűtőrácsára, akkor jobb lesz? 410 km-en ha hajtok mint az állat,nyerek kb 18-22 percet, 3-4 literes túlfogyasztással 100-on. Ha hajtani akartok, ott a pálya!
Pohi!Ha engem lefényképeznek szlovákban(szeretek arra motrozni ma is voltam)gyorsabban megyek mint szabadna,és nem állitanak meg,elküldik szép hazámba az érte járó csekket?
Na csá!
Hát elolvastam lézerblokkolóval kapcsolatos írásaidat és nem győztél meg róla, hogy neked volt már ilyen (szerintem)
Természetessen nem megbántani akarlak téged, de az általad leírtak sehogy sem paszolnak a valósághoz.
"az nem jelez csak blokkol! Akkor jelző is kell." Hát a blokkoló az jelez is blokkoláskor. Nem picit, nagyon. Fűlsértő víjjogás közben, egy bögyös szőke női hang bemondja a mérő típusát
- xy lézerrel bemérték, a blokkolás aktív, kérem lassítson.(leaser interceptor) 11 féle lézert ismer, ami lefedi az európában használatos mérőket. Ezenfelül a nem ismert lézereket is blokkolja, ilyenkor a szöszi annyit mond- ismeretlen lézer a blokkolás aktív kérem lassítson. De ha neadj Isten magyarországra valami korszakalkotó újítás érkezne lézer fronton, akkor a bővíthető memoriába csak a megfelelő szoftvert kell letölteni.Ennyi.
Énnekem nem egy kisfityom van hanem egy toyota kisbuszom. 2 db azaz kettő darab fej van elől. Probáltuk a fámával. Már a 20-ik próbálkozásnál rég nem a rendszámra állítottuk a keresztet, hanem az autó legtetejét mértük. Ennyit írt ki: "O km/h" Se egyenesben, sem kanyarodáskor semilyen szöget, fogást nem találtunk rajta. Tehetetlen volt a fáma. Autópályán kilóméter fölött bejelez, mikor még fingom sincs hol a rendőr. Na mondjuk én nem kimondottan autópályárahasználom hisz ezzel az autóval még jóindulattal sem lehetne pályán nagy szabálsértés előidézni (140 oszt fekszik)
Hanem a rohadt 30-as táblák. Városok főbb útjain én szoktam 70-80-nal menni, és blokkoló nélkül csak béna kacsa lennék aki az út helyett az ut szélét lesi. Fél éve megvan a cucc, azóta szarok alesifotósokra.
Az ár sem passzol szerintem amit írtál. Jelenleg az én fajtám most az egyik legjobb, nem csak 4-8 másodpercre blokkol, hanem végig amíg mérnek és soha nem volt hiba. Sokszor próbáltuk
Ez nekem 170-be fájt, és már mentette meg a seggem. Igaz hátúl nincs még fej, oda is venni kell, az még lesz 100. Na hát röviden én a tényekre alapuló taspasztalataimat írtam le.
Nos a tények pedig makacs dolgok (mint tudjuk)
Akkor újabb törvényeket kell hozni... pl. rendszám a motorrra előre is... vagy legyen a bünti 1 000 000 Ft... ez még nagyobb visszatartó erő lenne... de szerintem inkább újabb adó...
Betartod? Tényleg? Két éve még estél-keltél... tavaly meg Szloviba (Martin) ,toltál magad előtt végig... és én nem mentem 120 alatt sehol...
De nem vitatkozom veled, nem akarod (mert nem esik jól) érteni miről írok...
Nem volt rá idő. A történet késő este játszódott. Körözés alatt álló ork tolvaj, rabló keresése közben. Putri padlását néztem kollégák álltak a "kics családval". Domboldalban helyezkedik el a ház. Ordítás az erdő felől és fut le valaki"engem kerestek köcsögök, itt vagyok", stb. Lámpával odavilágítottam akkor láttam meg, hogy balta van nála, de futott lefelé a domboldalon elég gyorsan kolléga meg előtte. Ugye a stukkert felhúzni alapból 2 kézzel szokás, de egyikben a maglite lámpa volt, az ork meg gyorsan futott. Ebből jön ki az, hogy lámpa gyorsan hónalj alá, mert egyébként korom sötét volt, aztán stuki elő és csőre, majd "álljon meg a törvény nevében" szavak előre bocsátása jött volna na ebbőll "állj meg a k..... a...... m.... k...... l......" lett. De ekkor már kolléga előtt volt 2 lépssel. A "kics család" ordított, hogy álj meg mert lelő.....így befékezett az ork, persze a fegyver csattasnását ő is vette futás közben. De még egyet lép le kellett volna lőnöm mert a balta a kezében égnek állt súlytásra készen és akkor már elég közel lett volna ahhoz, hogy kollégába belevágja akinél nem volt lámpa és nem is észlelte sokáig mi is történik. Sajnos sok eset van mikor másodpercek alatt változnak a dolgok, másodpercek alatt kell eldöntened valamit, aztán az ügyészek vagy ügyvédek hónapokig elemzik hogyan is kellett volna csinálni.
Na mostmár tényleg alszom....jó éjt...esti mese is megvolt
Ezt hívják visszatartó erőnek Én nekem nem kellett még csekket sem befizetnem. Pedig közlekedem én is az utakon és nincs rám írva, hogy ne mérj be mert kolléga vagyok, mint ahogy Ádámra sem volt. Csóró rendőrként betartom a sebességkorlátokat, mert nincs pénzem még többet adózni az államnak. Végül is van ebben a pályamotorozás dologban valami.... lehet ez az az út amin el kell indulnunk, vagy a másik út a lassú túrázás.
Tesó, a Belga betudja fizetni az 1000 euro-s (300eft) büntetést... mert keres min 2000-et... de Ádámnak két hétig nem volt pénze miután befizette a 60eft-ot... mondta, oké menjünk bandázni, de egy kanyi vasa sincs...
Tegnap történt velem egy kis baleset és azóta bosszant a dolog vajon én voltam a hibás?
A következő történt, lakott területen kívül mentem kb 50 max 60-as tempóval. Egyenes útszakasz, láttam hogy két biciklis megy előttem egymás mellett és lassan kihúzódtak a felező vonalhoz mindeketten, már egymás mögött mentek. Gondoltam lekanyarodnak de szemből jött egy autó és megvárják míg elmegy. Haladtam tovább nem is nagyon lassítottam, mert széles volt az út jobbról simán elfértem volna mellettük lehúzódtam az út szélére. Mikor egész közel értem a hátsó uriember elkezdett hirtelen ismét jobbra kikanyarodni természetesen pont elém. Lezárták előttem az utat az egyik a felezővonalnál a másik meg hirtelen mellé. Pont a legrosszabbb pillanatban mikor már olyan közel voltam hogy hirtelen nem tudtam mit tenni fékezni nem akartam, mert ha elcsúszok elkaszálom őket szóval gázelvétel nélkül kikültem a mocit az út szélére a fűbe és próbáltam nem felborulni, fékezni nem mertem mert a sok faág között ha megakad a kerék akkor bukta és kitöröm a nyakam, elhúztam mellettük kívülről de a kezem megütötte a bicikli kormánya és letépte az órámat. Egyenesen engedtem tovább a motort a fűben és óvatosan visszatereltem az útra majd megfordultam és visszamentem. Persze az uriember kibillent az egyensúlyából és eldőlt de semmi komolyabb sérülést nem szenvedett felált és kezetfogott velem. A másik nekemállt hogy miért próbálok az úton kívül ellőzni, hiába magyaráztam neki hogy miért húzódnak középre ha nem szándékoznak átmenni de nem fogadta el, mert ő természetesen soha nem járt ott, hiába próbáltam bizonygatni, hogy ez nem szándékos volt nem tudtam mit tenni nem mentem semmire persze jó roma állampolgárok voltak. Nem volt kedvem vitatkozni velük, mert nagyon fájt a karom, rendőrről nem akartak hallani de kötözködtek végül kifizettem a károsult rozsdás biciklijét mert más kiutat nem találtam amúgy semmi baja nem történt. Majd kezetfogtunk felültek és mindenki mennt tovább. Én hibáztam? Jobban lelassíthattam volna de annyira sima dolognak tünt az utolsó pillanatig. Baromira bánt a dolog. Évek óta közelekedek balesetmentesen és nem szoktam száguldozni mindíg betartom a határokat.
Na szóval a cucc dobozában és az alkalmi fényképészek meg lecummanthatnak
Hát elolvastam lézerblokkolóval kapcsolatos írásaidat és nem győztél meg róla, hogy neked volt már ilyen (szerintem)
Természetessen nem megbántani akarlak téged, de az általad leírtak sehogy sem paszolnak a valósághoz.
"az nem jelez csak blokkol! Akkor jelző is kell." Hát a blokkoló az jelez is blokkoláskor. Nem picit, nagyon. Fűlsértő víjjogás közben, egy bögyös szőke női hang bemondja a mérő típusát
- xy lézerrel bemérték, a blokkolás aktív, kérem lassítson.(leaser interceptor) 11 féle lézert ismer, ami lefedi az európában használatos mérőket. Ezenfelül a nem ismert lézereket is blokkolja, ilyenkor a szöszi annyit mond- ismeretlen lézer a blokkolás aktív kérem lassítson. De ha neadj Isten magyarországra valami korszakalkotó újítás érkezne lézer fronton, akkor a bővíthető memoriába csak a megfelelő szoftvert kell letölteni.Ennyi.
Énnekem nem egy kisfityom van hanem egy toyota kisbuszom. 2 db azaz kettő darab fej van elől. Probáltuk a fámával. Már a 20-ik próbálkozásnál rég nem a rendszámra állítottuk a keresztet, hanem az autó legtetejét mértük. Ennyit írt ki: "O km/h" Se egyenesben, sem kanyarodáskor semilyen szöget, fogást nem találtunk rajta. Tehetetlen volt a fáma. Autópályán kilóméter fölött bejelez, mikor még fingom sincs hol a rendőr. Na mondjuk én nem kimondottan autópályárahasználom hisz ezzel az autóval még jóindulattal sem lehetne pályán nagy szabálsértés előidézni (140 oszt fekszik)
Hanem a rohadt 30-as táblák. Városok főbb útjain én szoktam 70-80-nal menni, és blokkoló nélkül csak béna kacsa lennék aki az út helyett az ut szélét lesi. Fél éve megvan a cucc, azóta szarok alesifotósokra.
Az ár sem passzol szerintem amit írtál. Jelenleg az én fajtám most az egyik legjobb, nem csak 4-8 másodpercre blokkol, hanem végig amíg mérnek és soha nem volt hiba. Sokszor próbáltuk
Ez nekem 170-be fájt, és már mentette meg a seggem. Igaz hátúl nincs még fej, oda is venni kell, az még lesz 100. Na hát röviden én a tényekre alapuló taspasztalataimat írtam le.
Nos a tények pedig makacs dolgok (mint tudjuk)
Betartod? Tényleg? Két éve még estél-keltél... tavaly meg Szloviba (Martin) ,toltál magad előtt végig... és én nem mentem 120 alatt sehol...
De nem vitatkozom veled, nem akarod (mert nem esik jól) érteni miről írok...
Na mostmár tényleg alszom....jó éjt...esti mese is megvolt