Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor csak van valami igazsága az irásomnak!
soha nem voltam éltanuló és csak azt olvastam ami érdekelt
Álltalában a jobb minöségüek nem jeleznek!
Nem az a dolguk!Meg ami mindent tud,az általában nem tud semmit se jol!
Frekvencia is van... Minden hullámnak van hullámhossza és frekvenciája illetve amplitúdója.
A Multanova az radaros, olyan virított anno a zöld Skoda Feliciákban. (ott volt az elején a kicsi kúpos radartányér.) A Speedophot szintén radaros, enyhén elavult technika. Ellenszere ha 250 felett haladsz el mellette
lehet,én nem igy tudtam!
Olvastad csak vagy meg is tanultad?
ok nem azért írtam be hogy ezt mondjátok védőbeszédnek a bíróságon csak ebbe a témába illett bár mehetett volna a humor témába is, olvastam én is a kreszt mikor megcsináltam a jogsit biztosúr
.
Dél körül a 8-as főúton Csórnál láttunk 4! túramotorost (3 Fehér FJR és egy fehér BMW) egyforma kék gúnyában. Valami klubtúra lehetett.
Lehet igazad van, mert most Fáma III, SCS és speedophot vagy mi a fene van felénk meg valahol talán egy multanova........ A jövő beszerzése nem ezekre korlátozódik, mert nem felelnének meg az előírt követelménynek......szerintem más típusok lesznek. Az egyértelmű, hogy ezek a fémről dobják vissza a jelet leginkább, tehát amit írt itt lejebb valaki, az a valóságnak megfelel. A rendszámra van "célozva" leginkább. 4 kütyü elég előre legalább is amit bemértek ismerősöknek a srácok az blokkolta 4 db.-ból, de ez kell hátra is, így már 8-nál tartunk. Én ésszel közlekedem ilyenre nem kell költenem. Találkoztunk olyannal akinek volt bent kütyü, de bemértük....kissé ingerült volt......
Végig blokkol (csak túl közelről már olyan kicsi a lézernyaláb átmérője, hogy nem tudja blokkolni mivel nem is érzi a szenzor), amúgy meg hadd legyen gyanús ha egyszer legális a cucc.
Jelez is! Kiyo Laserpro 3... Visít, mint a disznó meg virít/villog a képedbe a nagy fényerejű LED.
Csak annyit mondanék olvasd el a KRESZ-t és nem írod be ezt a butaságot....
Ne aggódj, a közbeszerzési eljárás a Magyar gyártmányokra korlátozódik így Fáma III. (ProLaser 3) és/vagy SCS-102 lesz a következő adag is. Azokat meg minden jóérzésű, nem túl régi blokkoló kezeli specifikáció szerint közelítőben 100m-ig de ha jól vannak elhelyezve a fejek akkor akár 30m-ig is. Egy motort (ami amúgy is kicsi visszaverő felület) el lehet dugni 1-1 fejjel elöl hátul. De ha szar az egész akkor is megéri a közepes bírsággal felérő kockázati tőkét. Ha meg szar majd csinálok belőle Knight Rider villogót . Kedden kapom, szombaton felvarázsolom a Mozdonyra aztán már hívom is az egyenruhás barátaimat, hogy éppen merre mérnek és megyek tesztelni.
Elég szar az a blokkoló, amelyik nem jelez!
Az a lényege, hogy blokkoljon és jelezze, hogy bemérték. x másodpercig blokkol, annyi idő alatt le lehet fékezni és utána nem blokkol tovább. Ha folyamatosan blokkolna, a yardok egyből tudnák, hogy gyanús a kocsi. Ha csak pl. 4-7 mp-ig, akkor annyit látnak, hogy valamiért (zavarás) még nem sikerült befogni, majd aztán "sikerül"...
Azért tegyük kicsit tisztába a dolgokat: a fénynél hullámhossz van, nem pedig frekvencia......... mértékegysége a nanométer. Frekvencia a rezgés jellemző adata, mértékegysége a Hertz.
De te csak blokkolorol beszéltél!

az nem jelez,csak blokkol!Akkor jelzöis kell!
Meg mint tudjuk a lézer,az egy bizonyos szemmel láthatatlan frekvencia!És több féle ugymond lézerfrekvencia létezik!Magyarországon asszem 3-féle frekot használnak(de lehet tévedek).Nos már létezik olyan,ami zöbb mint tiz frekot tud,és igy szabadon választhato a tartomány!az uj,meg hogy fojamatosan változik a freko!Minden X-edik inpulzus után(mert inpulzusokat küld az auto felé),ugymond átáll egy másikra!De már létezik!És mivel a blokkolok is egy bizonyos tartományt tudnak csak lefedni,igy elég sok ketyere kéne logjon a verdán!azse mellékes,ez mibe fájna!
De Pohi szakértö véleményére is kiváncsi lennék!
Mire korrigál addigra én is. Amúgy a motorra megy, az autót letojom, megyek vele ésszel, a közig. bírság határán lavírozva. A motoron meg hadd korrigáljon amíg szemből lő rám, a lényeg, hogy tudjam, mérnek.
Ja, a radar ellen meg már a 60-as években kifejlesztették a megfelelő rakétát
igen!

de amint látja hogy "vak"lessz a kütyüje,korrigál!
Én úgy hallottam, hogy nem kell az egész elejét "védeni", mivel a lézerrel a rendszámtábla környékére fókuszálnak leginkább. Tábla mellé szerelni és ennyi.
A válasz erre...az is volt már évekkel ezelőtt is. Meg 2-3 hetente újra és újra...
lehet már volt de nekem még új és gondoltam megosztom veletek is.
Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :

"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."

Hoppá!

A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent!

Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!háhá