A Multanova az radaros, olyan virított anno a zöld Skoda Feliciákban. (ott volt az elején a kicsi kúpos radartányér.) A Speedophot szintén radaros, enyhén elavult technika. Ellenszere ha 250 felett haladsz el mellette
ok nem azért írtam be hogy ezt mondjátok védőbeszédnek a bíróságon csak ebbe a témába illett bár mehetett volna a humor témába is, olvastam én is a kreszt mikor megcsináltam a jogsit biztosúr
Lehet igazad van, mert most Fáma III, SCS és speedophot vagy mi a fene van felénk meg valahol talán egy multanova........ A jövő beszerzése nem ezekre korlátozódik, mert nem felelnének meg az előírt követelménynek......szerintem más típusok lesznek. Az egyértelmű, hogy ezek a fémről dobják vissza a jelet leginkább, tehát amit írt itt lejebb valaki, az a valóságnak megfelel. A rendszámra van "célozva" leginkább. 4 kütyü elég előre legalább is amit bemértek ismerősöknek a srácok az blokkolta 4 db.-ból, de ez kell hátra is, így már 8-nál tartunk. Én ésszel közlekedem ilyenre nem kell költenem. Találkoztunk olyannal akinek volt bent kütyü, de bemértük....kissé ingerült volt......
Végig blokkol (csak túl közelről már olyan kicsi a lézernyaláb átmérője, hogy nem tudja blokkolni mivel nem is érzi a szenzor), amúgy meg hadd legyen gyanús ha egyszer legális a cucc.
Ne aggódj, a közbeszerzési eljárás a Magyar gyártmányokra korlátozódik így Fáma III. (ProLaser 3) és/vagy SCS-102 lesz a következő adag is. Azokat meg minden jóérzésű, nem túl régi blokkoló kezeli specifikáció szerint közelítőben 100m-ig de ha jól vannak elhelyezve a fejek akkor akár 30m-ig is. Egy motort (ami amúgy is kicsi visszaverő felület) el lehet dugni 1-1 fejjel elöl hátul. De ha szar az egész akkor is megéri a közepes bírsággal felérő kockázati tőkét. Ha meg szar majd csinálok belőle Knight Rider villogót . Kedden kapom, szombaton felvarázsolom a Mozdonyra aztán már hívom is az egyenruhás barátaimat, hogy éppen merre mérnek és megyek tesztelni.
Elég szar az a blokkoló, amelyik nem jelez!
Az a lényege, hogy blokkoljon és jelezze, hogy bemérték. x másodpercig blokkol, annyi idő alatt le lehet fékezni és utána nem blokkol tovább. Ha folyamatosan blokkolna, a yardok egyből tudnák, hogy gyanús a kocsi. Ha csak pl. 4-7 mp-ig, akkor annyit látnak, hogy valamiért (zavarás) még nem sikerült befogni, majd aztán "sikerül"...
Azért tegyük kicsit tisztába a dolgokat: a fénynél hullámhossz van, nem pedig frekvencia......... mértékegysége a nanométer. Frekvencia a rezgés jellemző adata, mértékegysége a Hertz.
Meg mint tudjuk a lézer,az egy bizonyos szemmel láthatatlan frekvencia!És több féle ugymond lézerfrekvencia létezik!Magyarországon asszem 3-féle frekot használnak(de lehet tévedek).Nos már létezik olyan,ami zöbb mint tiz frekot tud,és igy szabadon választhato a tartomány!az uj,meg hogy fojamatosan változik a freko!Minden X-edik inpulzus után(mert inpulzusokat küld az auto felé),ugymond átáll egy másikra!De már létezik!És mivel a blokkolok is egy bizonyos tartományt tudnak csak lefedni,igy elég sok ketyere kéne logjon a verdán!azse mellékes,ez mibe fájna!
De Pohi szakértö véleményére is kiváncsi lennék!
Mire korrigál addigra én is. Amúgy a motorra megy, az autót letojom, megyek vele ésszel, a közig. bírság határán lavírozva. A motoron meg hadd korrigáljon amíg szemből lő rám, a lényeg, hogy tudjam, mérnek.
Ja, a radar ellen meg már a 60-as években kifejlesztették a megfelelő rakétát
Én úgy hallottam, hogy nem kell az egész elejét "védeni", mivel a lézerrel a rendszámtábla környékére fókuszálnak leginkább. Tábla mellé szerelni és ennyi.
lehet már volt de nekem még új és gondoltam megosztom veletek is.
Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."
Hoppá!
A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!háhá
Nem az a dolguk!Meg ami mindent tud,az általában nem tud semmit se jol!
Az a lényege, hogy blokkoljon és jelezze, hogy bemérték. x másodpercig blokkol, annyi idő alatt le lehet fékezni és utána nem blokkol tovább. Ha folyamatosan blokkolna, a yardok egyből tudnák, hogy gyanús a kocsi. Ha csak pl. 4-7 mp-ig, akkor annyit látnak, hogy valamiért (zavarás) még nem sikerült befogni, majd aztán "sikerül"...
az nem jelez,csak blokkol!Akkor jelzöis kell!
De Pohi szakértö véleményére is kiváncsi lennék!
Ja, a radar ellen meg már a 60-as években kifejlesztették a megfelelő rakétát
de amint látja hogy "vak"lessz a kütyüje,korrigál!
Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."
Hoppá!
A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni!háhá