Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószinüleg (bár nem ismerem a két gép között a különbséget) több akár méretbeli (végülis csak egy 200-as) különbség is van. Ha gondolod próbáld ki, hátha nem futsz egy motorbuziba.
tehat, az ert hozza azt takarja, hogy megismeri az 1-2 idom kulonbseget az 50es es a 200as kozott, vagy hogy a tisztelt kompetens hallasa milyen?
Jelen idő szerint csak akkor fázol rá ha rendőr vagy NKH-s megállít és ért is hozzá(egyre nagyobb az esélye) vagy baleseted lesz.
udv, ide is betolom, hatha..

akarok venni egy aprilia sportcity 200ast, de 50eskent hasznalnam. allitolag ennel a tipusnal is mukodik, ugyanis nincs lenyeges elteres az 50es es a 200as verzio kozott. az lenne a kerdesem, hogy

1/ ha az adasvetelire segedmotort ir az elado (ezt ledumaltam vele) es ideadja az eredeti papirokat is, akkor adott esetben, ha ugy dontok, le tudom-e meg vizsgaztatni kesobb?
2/ ha segedmotorkent hasznalom es berendelnek a kpm-hez, ott mire szamitsak? azt ertem, hogy johiszemu vasarlokent nem nagyon tudnak velem mit kezdeni, de megis mi lehet a legrosszabb eset?
3/ hol tart most ez a rendszamos tortenet, azaz lehet mar tudni vmi konkretat arrol, hogy mikor es konkretan mi lesz a rendelet?
Fékpad nélkül vizsgáztatták!? Ahol a műhelyem lesz van a telepen belül vizsgáztatóhely, de vagy én vagy ők vesznek fékpadot mert anélkül egy ideje már nem lehet motort sem vizsgáztatni....legalábbis így tudom és a környékünkön ahol nincs fékpad ott nincs is motorvizsga.
Miért mit vártál ebben az országban?
Matska: teszteltétek végül a lézerblokkolót? Ha igen, mi lett az eredmény? Előre is köszi a választ!
Jó lenne ha lenne rá biztosítás csak szerintem egyik biztosító sem ilyen hülye, az átalányba pedig senki nem egyezne bele hisz akkor kevesebbet kapna, így is az állam többet kap mint amit ők kézhez kapnak.
és ha aláírta ?

attól még nem tudod tőle behajtani ...
Biztosítást lehet rá kötni? Vagy ha azt nem akkor vonjál általányt a fizetésükből.
aláírathatok vele bármit, de ha nincs pénze akkor nem fogja kifizetni és behajtani sem lesz kin.....igazság szerint amióta ez van állandóan azon parázok nehogy beleszaladjanak egy 30-as táblába vagy valami hasonlóba.....
az is valami...
És ha a sofőrrel előtte aláíratok egy nyilatkozatot hogy az általa okozott közlekedési kihágásokért kiszabott bírságot kifizetni, akkor megnyerem a polgári pert. Csak az a kérdés, hogy ilyen nyilatkozatot aláírathatok vele, vagy már az is törvénytelen?
Attól csak jobban érzem magam, de nem lesz meg a lém, a nagyobb fuvarozó cégek már 300000huf kaucióval veszik fel a sofőröket épp ezért.
Ez így van, az egyik kollégám mikor megbüntették tavaly egy tgk-val behajtani tilos tábláért 30 rugóra lebaszta az asztalra elém a csekket mondván, hogy úgy tudja már nem neki kell azt kifizetnie(nem sokra rá kirúgtam). Még szerencse, hogy azt nem vonták bele eddig az objektív dolog hatálya alá. Viszont a többi azt hiszem 10 dolognál ami most bővül így van, ha nem akar fizetni a sofőr akkor a tulaj fizet mindenképp adó módjára behajtva és utána polgári peres úton kérheti vissza a lét a nincstelen sofőrtől akitől az életben nem hajtják be.
Csak senki ne lássa! Elesett oszt megütötte magát.vagy lerúgni egy jó magas lépcsőről, és üsse meg magát ahol neki jól esik.
és ha vaslapáttal pofán baszom?
Nekem ebből csak az nem világos, hogy "ha nem hajlandó fizetni". Ez úgy hangzik mintha eldönthetné hogy akar fizetni vagy nem akar. Elképesztő!
Így van, de ha a tulaj megadja a sofőr adatait menetlevél vagy bármi más alapján és a sofőr elismeri, hogy ő vezetett akkor is a tulaj fizet ha a sofőr nem hajlandó. Ezért vannak a cégek a céges autónál bajban, főleg a fuvarozók mert volt már sofőr aki inkább eltűnt és nem fizetett. Egy céges személykocsit általában olyan vezet aki keres annyit, hogy kifizesse és a munkája is ér neki annyit, de a tgk. sofőrök (tisztelet a kivételnek!) egy 300000-es büntit inkább a tulaj nyakában hagynak.
- Ha megvan a sofőr, de nem tud vagy akar fizetni akkor is a tulaj fizet csak a sofőrtől pontot vonnak.

Ilyen van? Mi az hogy nem akar fizetni? Úgy tudom hogy szabálysértési ügyeknél ha a bíróság pénzbüntetést szab ki de a vétkes nem tud fizetni akkor helyette leülheti. De olyanról még nem hallottam hogy "nem akar fizetni" és akkor fizet helyette más. Ha ez így van akkor ez tényleg objektív rablás. Sőt megkockáztatom hogy alkotmányellenes.
Bocs én ezt úgy tudom, hogy ha nincs meg a sofőr de mondjuk a jármű azonosítható (pl. rendszám alapján) akkor is a tulaj fizet. Tehát a sofőr akár lehet a tulaj is, ha nem ismert hogy ki a sofőr (vagy nem bizonyítható) akkor a tulaj/üzemben tartó fizet.
igen de a jogsid marad mivel nem bizonyíthato h te voltál,marad a pénz bünti!az még mindig jobb!
Hpp, bocsi, hogy rossz helyre irtam. Msot van jogsi, van rendszam erre be vagyok szarva, hoyg azonosithato leszek ahol nemkene,. Nemvolt jogsi, nemvolt redszam, mehettem nyugodtan aszfalton , nemaszfalton foldon vizen levegoben.
Ezt ebben a topicban leled meg, nem egyszerü: http://sportmotor.hu/motoros_f...
Sziasztok uj vagyok.
Msot rendszamoztattam le az enduro motoromat es meg tudna valaki modnani, hogy hol kozlekedhetek vele szabalyosan? Marmint aszfalton tudom, hogy igen. De nem szlard burkolatu uton merrefele? Ret, erdo mezo, vagy valaki mondjon amr konkretumot legyszives. Elore is koszi