Az alapból 2 személyesre volt vizsgáztata, úgyhogy ilyen szempontból nem volt vele semmi. Olyat én is hallottam hogy 1X autó, 1X meg 3 kerekű motor. Utcánkba volt is egy bácsinak, de hogy mi lett vele, na meg a bácsival.
A bőregerekkel mindig bajban voltak a szabálalkotók, évenként más kategóriába estek volt hogy motorkerékpár volt hogy autó rendszámosak voltak.Bár a legtöbb kézikocsiként végezte.
A velorexnek rendes rendszáma volt. Nem tudom motor vagy autó, de a szomszéd olyannal küzdött.....világi volt mikor hátramenetben is megvolt az összes sebesség és 50-el húzott ki hátra az utcából.
Az adórendszer és annak behajtása egész szépen műkszik.A közpénzek elsíbolása beszerzések normál ár 2x-esén havernak lepasszolása és még sorolhatnám.
Na a viccet félretéve a robogók és egyébb lassú gyöszök rendszámozása és korlátozása azért nem megy mert hozzá kéne tenni az ellennőrzésükhöz szükséges apparátust ami viszont pénzbe kerül.Tehát mondjuk itt a rendszámozás ha az NKH-ra 3-4 hónap alatt rázúdul az a KB 200-400e kismotor egyszerűen lebénul és semmit nem vagy nagy nehezen lehetne elintézni.Ezt a törvényalkotó nem gondolta át majd szóltak neki hogy nem fog menni így visszavonták.Azonkívül a smk 45 KM/h felettire növelésétől meg egyszerűen irtóznak pedig ot csak jogszabályt kéne módosítani.
Nade a média rászállt a motrosokra és ha ezt előveszik mindjárt az lessz húúúú de rossz hogy növelik a sebességhatárt mennyi balaeset lessz.Pedig a mostani szabály ami balesetveszélyes.
Lehetséges, na de ilyen ügynek aki nekiáll, hááát ..... nem is tudom?
De érdekes, hogy nincs rendezve ez a mopedautós dolog az egy, de akkor az hogyan lehetséges, hogy B jogsival meg lehet segédmotort vezetni. Ha meg csak simán akarsz segédmotorra jogsit akkor rutinpálya meg forgalomban való vezetés. Ez összeegyeztethető? Csak kérdem.
ez a baj az elektromos robogókkal és motorokkal is. Kurva jó, hogy környezetkímélő, jól gyorsul stb. de ha a hülye autós nem hall akkor életveszélyes. És a gyalogos még ha nem vak is hajlamos nem szétnézni...
De már tudom a nyugdíjszámítási szabályokat
Na a viccet félretéve a robogók és egyébb lassú gyöszök rendszámozása és korlátozása azért nem megy mert hozzá kéne tenni az ellennőrzésükhöz szükséges apparátust ami viszont pénzbe kerül.Tehát mondjuk itt a rendszámozás ha az NKH-ra 3-4 hónap alatt rázúdul az a KB 200-400e kismotor egyszerűen lebénul és semmit nem vagy nagy nehezen lehetne elintézni.Ezt a törvényalkotó nem gondolta át majd szóltak neki hogy nem fog menni így visszavonták.Azonkívül a smk 45 KM/h felettire növelésétől meg egyszerűen irtóznak pedig ot csak jogszabályt kéne módosítani.
Nade a média rászállt a motrosokra és ha ezt előveszik mindjárt az lessz húúúú de rossz hogy növelik a sebességhatárt mennyi balaeset lessz.Pedig a mostani szabály ami balesetveszélyes.
De érdekes, hogy nincs rendezve ez a mopedautós dolog az egy, de akkor az hogyan lehetséges, hogy B jogsival meg lehet segédmotort vezetni. Ha meg csak simán akarsz segédmotorra jogsit akkor rutinpálya meg forgalomban való vezetés. Ez összeegyeztethető? Csak kérdem.